AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #1 Skrevet 6. august 2020 Noen som vet hvilket merke disse støvlettene er? Er helt opphengt i dem, og synes de er så fine! 🤩 Anonymkode: 8ff1c...40e 1
Roci Skrevet 8. august 2020 #3 Skrevet 8. august 2020 (endret) Skikkelig lekre - hvor fant du bildet?🙂 Disse fra Bianco er jo ganske like: Endret 8. august 2020 av Roci 1
Jentegutt Skrevet 8. august 2020 #4 Skrevet 8. august 2020 23 minutter siden, Roci skrev: Skikkelig lekre - hvor fant du bildet?🙂 Disse fra Bianco er jo ganske like: 🥰🥰hærlig, må ha😁
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #5 Skrevet 8. august 2020 De smalner veldig av fremover forfoten, så kan være litt ubehagelige på. Jeg har omtrent slike, de er ikke gode i timesvis. Anonymkode: 64dad...337 1
intexus40 Skrevet 8. august 2020 #6 Skrevet 8. august 2020 Lite jeg vet om som er mer sexy enn en flott dame med slike støvletter og kneskjørt til 🙂
Jentegutt Skrevet 8. august 2020 #7 Skrevet 8. august 2020 1 time siden, intexus40 skrev: Lite jeg vet om som er mer sexy enn en flott dame med slike støvletter og kneskjørt til 🙂 det måtte en mann til for å snu dette om til sex 15
Jentegutt Skrevet 8. august 2020 #8 Skrevet 8. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: De smalner veldig av fremover forfoten, så kan være litt ubehagelige på. Jeg har omtrent slike, de er ikke gode i timesvis. Anonymkode: 64dad...337 Har du brede eller smale føtter
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #9 Skrevet 8. august 2020 Jeg har flere par med støvletter. Jeg kastet et par med støvletter i fjor som jeg har brukt mye de ligner veldig og het Long New Yorker som jeg for flere år siden kjøpte på bianco. De var veldig spisse, men er sikkert ikke dem siden de var noen år gamle. Vet ikke om du har gått mye med spisse støvletter mye og lenge om gangen. Anbefaler det å kjøpe en str større da det gjør jeg, ellers blir det trang etter mange timers bruk. Liker å hå med støvletter som har rundt tupp, mange av de støvlettene jeg har er deilig å gå med, da kjøper jeg ikke en str større. Bestilte nylig støvletter som ligner på de du viste bilde av på Zalando bare at de er lårhøye, ellers like. Gleder meg sykt til å få dem har ikke hatt så lange før, sikkert vane det også. Det er et tips siden de er veldig like om du våger å gå med lårhøye, ikke alle er komfortable, men som sagt vanesak etter noen dager🤩Fant et annet par som lignet på bilde du la ut også på Zalando og de hadde samme høyde som på bilde ditt. Jeg kan legge ut bilde av de lårhøye støvlettene som jeg akkurat har bestilt og den andre fra zalando som ligner. Håper jeg var til hjelp slik at du finner lignende støvletter du vil ha😁 Anonymkode: b7c1d...d73 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #10 Skrevet 8. august 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har flere par med støvletter. Jeg kastet et par med støvletter i fjor som jeg har brukt mye de ligner veldig og het Long New Yorker som jeg for flere år siden kjøpte på bianco. De var veldig spisse, men er sikkert ikke dem siden de var noen år gamle. Vet ikke om du har gått mye med spisse støvletter mye og lenge om gangen. Anbefaler det å kjøpe en str større da det gjør jeg, ellers blir det trang etter mange timers bruk. Liker å hå med støvletter som har rundt tupp, mange av de støvlettene jeg har er deilig å gå med, da kjøper jeg ikke en str større. Bestilte nylig støvletter som ligner på de du viste bilde av på Zalando bare at de er lårhøye, ellers like. Gleder meg sykt til å få dem har ikke hatt så lange før, sikkert vane det også. Det er et tips siden de er veldig like om du våger å gå med lårhøye, ikke alle er komfortable, men som sagt vanesak etter noen dager🤩Fant et annet par som lignet på bilde du la ut også på Zalando og de hadde samme høyde som på bilde ditt. Jeg kan legge ut bilde av de lårhøye støvlettene som jeg akkurat har bestilt og den andre fra zalando som ligner. Håper jeg var til hjelp slik at du finner lignende støvletter du vil ha😁 Anonymkode: b7c1d...d73 Hva type strømper bruker du i disse Anonymkode: 3a1de...35c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #11 Skrevet 8. august 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva type strømper bruker du i disse Anonymkode: 3a1de...35c Bruker mest jeans til daglig, og har da støvletter på utsiden av jeans. Jeg synes det er greit å ha sokker da. Til skjørt bruker jeg nylonstrømper, det er finest og blir ikke klam heller. De fleste jeg kjenner bruker ofte nylon til det. Det er sikkert ikke fasit på hva folk foretrekker. Anonymkode: b7c1d...d73 1
intexus40 Skrevet 8. august 2020 #12 Skrevet 8. august 2020 9 timer siden, jentegutt skrev: det måtte en mann til for å snu dette om til sex oh lord, du er ikke veldig god på å tolke et kompliment, og alt dreier seg ikke om å tenke koffert fordi man sier noe er fint og sexy. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #13 Skrevet 8. august 2020 Øst-Europa here I come!!!! Anonymkode: 96289...250 5
SjokoLine Skrevet 8. august 2020 #14 Skrevet 8. august 2020 På 7.8.2020 den 0.59, AnonymBruker skrev: Noen som vet hvilket merke disse støvlettene er? Er helt opphengt i dem, og synes de er så fine! 🤩 Anonymkode: 8ff1c...40e Har nok funnet hvor støvlettene er fra: Stockholm Design Group, fra høst/vinter i fjor (2019). Så krysser fingrene for at de kommer med noe lignende i år, for disse var alt...høyde, hæl, spisse...rett og slett helt perfekte, synes ihvertfall jeg! 👍🏻😊
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #15 Skrevet 8. august 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har flere par med støvletter. Jeg kastet et par med støvletter i fjor som jeg har brukt mye de ligner veldig og het Long New Yorker som jeg for flere år siden kjøpte på bianco. De var veldig spisse, men er sikkert ikke dem siden de var noen år gamle. Vet ikke om du har gått mye med spisse støvletter mye og lenge om gangen. Anbefaler det å kjøpe en str større da det gjør jeg, ellers blir det trang etter mange timers bruk. Liker å hå med støvletter som har rundt tupp, mange av de støvlettene jeg har er deilig å gå med, da kjøper jeg ikke en str større. Bestilte nylig støvletter som ligner på de du viste bilde av på Zalando bare at de er lårhøye, ellers like. Gleder meg sykt til å få dem har ikke hatt så lange før, sikkert vane det også. Det er et tips siden de er veldig like om du våger å gå med lårhøye, ikke alle er komfortable, men som sagt vanesak etter noen dager🤩Fant et annet par som lignet på bilde du la ut også på Zalando og de hadde samme høyde som på bilde ditt. Jeg kan legge ut bilde av de lårhøye støvlettene som jeg akkurat har bestilt og den andre fra zalando som ligner. Håper jeg var til hjelp slik at du finner lignende støvletter du vil ha😁 Anonymkode: b7c1d...d73 De øverste er det som på fagspråket kalles horestøvler Anonymkode: bf4bd...adf 4
Jentegutt Skrevet 8. august 2020 #16 Skrevet 8. august 2020 10 minutter siden, intexus40 skrev: oh lord, du er ikke veldig god på å tolke et kompliment, og alt dreier seg ikke om å tenke koffert fordi man sier noe er fint og sexy. Hadde bar vært fint om det kunne handle om sko klær uten at ting skal dreie mot sex 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #17 Skrevet 8. august 2020 10 minutter siden, SjokoLine skrev: Har nok funnet hvor støvlettene er fra: Stockholm Design Group, fra høst/vinter i fjor (2019). Så krysser fingrene for at de kommer med noe lignende i år, for disse var alt...høyde, hæl, spisse...rett og slett helt perfekte, synes ihvertfall jeg! 👍🏻😊 Det er et eurosko merke. Bare gå inn på eurosko, så kan de sjekke om de får de inn. De har allerede begynt å få inn høst/vintersko. Anonymkode: 9f019...16e
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #18 Skrevet 8. august 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: De øverste er det som på fagspråket kalles horestøvler Anonymkode: bf4bd...adf Herregud blir jeg hore så fort jeg drar på meg lårhøye skinnstøvletter, Ganske tåpelig kommentar. Man ligger ikke med alle å blir hore pga lange støvletter. Mange har slike som brukes, men oftes i semsket skinn. Det synes folk er fint, men så fort det blir blankt skinn blir man hore. Kanskje derfor ikke alle våger å kjøpe blankt skinn pga sånne utalelser. Jeg synes de er fine til jeans bare en har riktig kombinasjon av klesplagg til lange støvletter. Sikkert en del damer som er enig med meg i det. Anonymkode: b7c1d...d73 4
intexus40 Skrevet 8. august 2020 #19 Skrevet 8. august 2020 42 minutter siden, jentegutt skrev: Hadde bar vært fint om det kunne handle om sko klær uten at ting skal dreie mot sex Ha en fin kveld videre.
SjokoLine Skrevet 8. august 2020 #20 Skrevet 8. august 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er et eurosko merke. Bare gå inn på eurosko, så kan de sjekke om de får de inn. De har allerede begynt å få inn høst/vintersko. Anonymkode: 9f019...16e Jeg vet 😊 Har allerede forhørt meg, men det er ikke alle som har oversikt...kommer an på hvem man treffer på i butikken. Men jeg er på 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå