Gå til innhold

Orgasme samtidig

Fremhevede innlegg

Gjest Guest
Skrevet

Du klarer jo fint å få orgasme på egenhånd, sier du. Er du da helt alene? Får han da se på? Ville du klart å få orgasme om du brukte leketøyet mens han var inni deg da?

Som du sier, sex skal være gøy, og selvom du ikke får orgasme er det sikkert godt allikevel? Jeg hadde det også godt, og jeg likte nærheten selvom jeg kun fikk en halvstiv, men jeg tror problemet mitt var at jeg visste hvordan det kunne være... og da var det ikke slik...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får orgasme samtidig 95% av gangene. Synes det er fint.

Skrevet

Stort sett hver gang er det sånn med oss også. Hovedårsaken er at jeg "holder igjen" helt til jeg merker hun begynner å komme, og da tenner jeg sånn at jeg ikke "klarer mer." Dermed kommer vi samtidig. Og noen ganger kommer jeg først, og da blir hun snytt for sitt..

Så dette er ikke uvanlig. Jeg har også et tidligere forhold bak meg, der hun fikk orgasme av penetrering, og også flere etter hverandre, så min erfaring er at dette er helt mulig.

Men har også vært borti de som ikke kan, og dermed må stimulere klitoris, noe som også går an under samleie = god mulighet for orgasme samtidig.

Jeg tror det har med å være trygg på seg selv (viktigst) og hverandre, og det å være tent på hverandre, da er det meste mulig.

Skrevet
Vi får orgasme samtidig 95% av gangene. Synes det er fint.

Vi også! Jeg skjønner ikke hvorfor noen sier dette ikke går...Selfølgelig er det lettere for en gutt å få orgasme under samleie,men det skal ikke mye fiksing og triksing til for å klare å få orgasme samtidig. Det krever jo selvfølgelig at gutten ønsker å gi jenta orgasme...

Skrevet

Så fint da hvis dere får orgasme samtidig, men hvorfor er det er et mål?

Har vært sammen med mannen min i 14 år(!?) og vi har fått orgasme samtidig kanskje 5 ganger i løpet av disse årene, savner det ikke har et supert sexliv uten felles orgasme

Skrevet

Vi kommer samtidig 95% av gangene. (og da må jeg bruke hånden samtidig, har aldri hatt kun vaginal orgasme)Dette mye av at han "venter" på meg, og ofte fordi at idet jeg merker at han snart kommer blir jeg superkåt og kommer samtidig.

Grunnen til at dette er et "lite mål" for meg , er at hvis jeg kommer først blir jeg ofte overfølsom der nede. Det kan av og til bli ubehagelig å fortsatt ha ham inne i meg.

Gjest Vindelspev
Skrevet

Har vært sammen med mannen min i 14 år(!?) og vi har fått orgasme samtidig kanskje 5 ganger i løpet av disse årene, savner det ikke har et supert sexliv uten felles orgasme

For meg er det ikke et mål, det bare skjer naturlig.

Skrevet
Vi kommer stort sett alltid samtidig, trodde det var vanligere enn det tendensen i denne tråden viser.

Sånn er det her og. Og jeg trodde det var mer vanlig enn det tydeligvis er :klø:

Skrevet

Tenker at ca. halvparten av gangene kommer jeg først, og andre halvpartenn av gangene kommer vi samtidig.

Skrevet

Enig. Det er ikke et mål i seg selv det å få orgasme samtidig,men det er jo supert når man klarer det da :) Som du sier,et godt sexliv kommer ikke ann på hvor mange ganger man får orgasme samtidig. Min erfaringer er at jo bedre man kjenner kroppene til hverandre og vet hva som er best for den andre,jo lettere er det å få orgasme samtidig...jeg har i hvertfall opplevd det som lettere med kjæresten min nå enn andre,siden vi har vært sammen lenge... ;)

Gjest Guest
Skrevet

Vi kommer stort sett samtidig... Det er vel han som "regulerer" det hele, hører når jeg begynner å nærme meg.. og tilpasser seg dette..

Gjest Bertine
Skrevet

Vi kommer som regel samtidig jah :)

kjekt det :)

Gjest Mito24
Skrevet
Vi kommer som regel samtidig jah :)

kjekt det :)

Zetlitz?

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg kommer også samtidig som han, men kommer også mange ganger før det, så vetikke om det er så mye å skryte av da. nam er det uansett ;D

Gjest Sukkerert
Skrevet
Jeg har aldri opplevd det. Selv om eksen min tror det..

Men jeg kommer ikke kun av penetrering heller da.

Det høres veldig usansynlig at alle de tre siste kjærestene dine har fått vaginalorgasme og komt samtidig med deg når kun 1 av 10 kvinner i det hele tatt får vaginalorgasme.

Gjest Revenka
Skrevet

Vi pleier å få orgasme samtidig. Sambo er flink til å holde igjen til jeg er klar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...