Gå til innhold

Hva tenker du om påstanden at single ungkarer/kvinner over 30 blir sære?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De som har vært singel (litt for) lenge? At de har vanskelig for å innrette seg etter andre, altså være fleksibel, impulsiv, ta ting som det kommer? Vanskelig med å møte opp til avtalt tid osv?

Anonymkode: d0677...baf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil i alle fall tro at de som er enslige og kun forholder seg til seg selv, særlig i en alder der de fleste andre etablerer seg og dermed er mindre tilgjengelige for sosiale aktiviteter, oftere vil tilegne seg særheter enn de som har noen andre i hverdagen som korrigerer dem. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er meg. Over 30 og har vært si gel i over 12 år. 

Mange vil sikkert si at jeg har noen særegenheter, men hva så? Jeg lever mitt liv slik jeg selv ønsker. Jeg er jo sosial på jobb, med barna mine, med venner, øvrig familie og omgangskrets. Så jeg vet jo å oppføre meg i 'flokk'. 

Men at jeg kan bli litt intens med hobbyer, bli litt egen og sta om hva jeg gjør eller ikke gjør, eller blir med på........ kan godt hende. Jeg er ikke vant til å inngå kompromiss i privatlivet siden jeg ikke har en partner å ta hensyn til. Men jeg vet å ta hensyn til andre mennesker for det om.

Men hvis jeg vil ha et soverom ene og alene til syrom, og ha 3 små bjeffehunder, pluss fugler....... så gjør jeg det :) Ingen kan si noe på det. Sært? Nja...... vet ikke om det er rette ordet.

Anonymkode: 7d913...897

AnonymBruker
Skrevet

100% enig. Er selv singel på 11 året, er 45.

Anonymkode: 86b14...3e1

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er meg. Over 30 og har vært si gel i over 12 år. 

Mange vil sikkert si at jeg har noen særegenheter, men hva så? Jeg lever mitt liv slik jeg selv ønsker. Jeg er jo sosial på jobb, med barna mine, med venner, øvrig familie og omgangskrets. Så jeg vet jo å oppføre meg i 'flokk'. 

Men at jeg kan bli litt intens med hobbyer, bli litt egen og sta om hva jeg gjør eller ikke gjør, eller blir med på........ kan godt hende. Jeg er ikke vant til å inngå kompromiss i privatlivet siden jeg ikke har en partner å ta hensyn til. Men jeg vet å ta hensyn til andre mennesker for det om.

Men hvis jeg vil ha et soverom ene og alene til syrom, og ha 3 små bjeffehunder, pluss fugler....... så gjør jeg det :) Ingen kan si noe på det. Sært? Nja...... vet ikke om det er rette ordet.

Anonymkode: 7d913...897

Min helt😊😊

AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

De som har vært singel (litt for) lenge? At de har vanskelig for å innrette seg etter andre, altså være fleksibel, impulsiv, ta ting som det kommer? Vanskelig med å møte opp til avtalt tid osv?

Anonymkode: d0677...baf

Skjønner ikke hvordan det å være singel har noe med å klare å møte opp til avtalt tid. Har du noensinne hørt en sjef si: Vi må la Trine komme og gå når hun vil. Hun er singel så hun vet ikke bedre.?

Selv om jeg er singel så lever jeg jo ikke i en boble hvor jeg tror at hele verden dreier seg rundt meg.  At jeg ikke trenger å ta hensyn til andre i min egen bolig betyr ikke at jeg slipper å ta hensyn til andre utenfor boligen min. 

Anonymkode: 1bac6...853

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var singel veldig lenge før jeg ble sammen med noen i voksen alder. Min partner har erfaring med lange forhold før meg, og jeg tør påstå at vi begge har våre særegenheter. 

Hans måte i kommunisere, måte å vise omsorg og ha sex på er i stor grad farget av hans erfaringer mens jeg mer mer "formbar" og tilpasser meg den gitte situasjonen. Jeg, på en annen side, er vant med alenetid og blir ikke rastløs eller deppa om det ikke skjer noe. Jeg underholder meg selv. 

Han har brukt tid på å sosialisere i sine forhold, jeg har brukt tid med venner og familie samt alenetid til å tilegne meg kunnskap, reise (også alene), skaffe meg en solid utdannelse og jobb. 

Jeg har over årene hørt dette med at man blir så vanskelig dersom man er singel lenge, men jeg vet ikke helt jeg. 

Anonymkode: d05b4...c25

AnonymBruker
Skrevet

Det stemmer. Har du feks møtt ei dame på 35 som har vært singel i 5 år...må du tenke deg godt om før du flytter sammen med henne. De kan bli utrolige sære med sans for bagateller. Bare så synd at disse damene også er de villeste og beste i senga. Så får du sjans på ons med en slik dame er du griseheldig. 

Anonymkode: 59e78...523

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer. Har du feks møtt ei dame på 35 som har vært singel i 5 år...må du tenke deg godt om før du flytter sammen med henne. De kan bli utrolige sære med sans for bagateller. Bare så synd at disse damene også er de villeste og beste i senga. Så får du sjans på ons med en slik dame er du griseheldig. 

Såså. Som mann må jeg si at dette går begge veier.

AnonymBruker
Skrevet

Nei det tror jeg ikke noe på.

Anonymkode: deeee...ca6

AnonymBruker
Skrevet

Er 46 og har vært singel i 8 år, og jeg er skikkelig sær. Har dog ingen problemer med å møte opp til avtalt tid, ser ikke helt hva det har med særhet å gjøre. 

Anonymkode: 503d4...5c2

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såså. Som mann må jeg si at dette går begge veier.

Nei. Menn som har gått single er motsatt. De griser og er ikke så nøye på det. 

Skrevet

Sære? Ja, jeg er særskilt fantastisk! 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...