Gjest lindas Skrevet 15. juli 2005 #1 Skrevet 15. juli 2005 Lurer litt på når dere beggynte å planlegge "for fult", få ned ting på papiret,bestille ting osv?? nå er det i gjen 10 måneder å det eneste som er klart er forlovere og lokaler (og datoen selfølgelig)... er jeg treg??? burde vel få satt oss ned å tatt noen avgjølerser,men med 3 små blir tiden liksom borte...
Augustbrud02 Skrevet 15. juli 2005 #2 Skrevet 15. juli 2005 Vi begynte planleggingen med en gang etter forlovelsen. Vi hadde ca 8 mnd på oss. Vår erfaring var at dette var litt sent for enkelte ting, selvom det gikk fint. Ting som er lurt å få unna raskt er: -fotograf (her var vi bare heldige som fik den tiden vi ville) -kirke (populære kirker har lang ventetid) -bryllupssuite -frisør (dette kan bli fylt opp lenge før om man skal til en populær frisør)
Søta Skrevet 15. juli 2005 #3 Skrevet 15. juli 2005 Regner med du har bestilt sted og tid for vielsen... Gjør ting når du har tid! Anbefaler deg å begynne ja - om dusier du har lite tid nå - så blir det ikke bedre! skal du gjør mye selv? Sett i gang - det er min anbefaling!!!
Fifi Skrevet 15. juli 2005 #4 Skrevet 15. juli 2005 Jeg skal også gifte meg om 10 mnd. Vielse og lokaler er bestilt. Vi har reservert tid hos fotograf (skal ha et møte med han etter ferien før vi bestemmer oss helt om vi skal bruke han), og jeg har nettopp begynt å prøve kjoler. Satser på å være ferdig med invitasjonene til jul siden det er mange tilreisende til bryllupet. Fint å gi dem en mulighet til å skaffe billige fly/togbilletter. Har også snakket med frisøren min om at jeg skal gifte meg neste vår og at jeg ønsker å pynte meg der. Han sa det var god tid mtp å reservere tid, mens fotografen, derimot, begynte å få ganske fulle lister for neste år...
Dragona Skrevet 15. juli 2005 #5 Skrevet 15. juli 2005 Jeg gifter meg ikke før om 2 år, men jeg har allerede begynt å planlegge... Har konfirmasjon neste år, så vi måtte utsette det, hvis ikke hadde det vært neste år. Jeg har forlover og gjestelista klar.. Men jeg har god tid... Ta tingene etter at ungene har lagt seg, så kanskje det ordner seg!!! Lykke til!!!!!!!!!
Gjest lindas Skrevet 15. juli 2005 #6 Skrevet 15. juli 2005 Regner med du har bestilt sted og tid for vielsen... ringte å gjorde det nå...
FruE Skrevet 15. juli 2005 #7 Skrevet 15. juli 2005 Fra han fridde til vi giftet oss var det 5 1/2 mnd, og det var ikke noe problem å planlegge alt på denne tiden. Så du trenger ikke å stresse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå