AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #1 Del Skrevet 6. august 2020 Jeg solgte leiligheten min og satt igjen med en pen gevinst. Til neste bolig jeg kjøper trenger jeg ikke lån i banken. Trenger jeg da finansieringsbevis? Hvordan bevise overfor megler at jeg kan betale? Anonymkode: b589a...7c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #2 Del Skrevet 6. august 2020 Du får navnet på en kontaktperson i banken din som megler kan ringe. Det gjorde jeg sist jeg kjøpte, hadde pengene i banken og trengte ikke lån Anonymkode: a18ad...f5e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #3 Del Skrevet 6. august 2020 Du må ha finansieringsbevis. Da låner du f.eks. 10.000 av banken og 2,7 mil i egenskapital. Anonymkode: 00814...c45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 6. august 2020 #4 Del Skrevet 6. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må ha finansieringsbevis. Da låner du f.eks. 10.000 av banken og 2,7 mil i egenskapital. Anonymkode: 00814...c45 Hvorfor i alle dager skulle man velge å gjøre det? Der blir jo et ekstremt dyrt lån med alle gebyrene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #5 Del Skrevet 6. august 2020 Det er ikke nødvendig med finansieringsbevis. Du bør uansett ikke vise finansieringsbeviset til megleren, men i stedet oppgi en bankkontakt som kan bekrefte at du har dekning for budet hvis megleren krever det. Hvis du viser finansieringsbeviset vet meglerene hvor mye penger de kan loppe deg for. Anonymkode: d2bdb...4eb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #6 Del Skrevet 6. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du må ha finansieringsbevis. Da låner du f.eks. 10.000 av banken og 2,7 mil i egenskapital. Anonymkode: 00814...c45 Nei, man trenger ikke finansieringsbevis... Bare et telefonnummer megler kan ringe for å bekrefte at du har dekning for budet. Bare ring banken din og be om et telefonnummer. Anonymkode: 7059d...b30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå