AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #1 Skrevet 6. august 2020 Heisann Jeg har en stund fundert over om jeg kunne tenke meg å jobbe med voldsutsatte kvinner (er kvinne selv, og opplevd mye opp igjennom årene som jeg har gått i terapi for og lever i dag et godt liv) og jeg har nådd et punkt hvor jeg føler at jeg er klar/ressurssterk nok til å klare å jobbe innenfor dette, og føler at jeg har mye å bidra med tanke på at jeg både bryr meg mye om andre mennesker og har stor interesse for psykisk helse, spesielt de som er voldsutsatt. Føler jeg kan relatere til mye rundt problemstillingen de står i osv. Men så er spørsmålet, hvor starter man? Hvilket utdanningsløp tar man for å kunne evt jobbe på krisesenter eller lignende? Man blir jo en slags "psykolog" i møte med mennesker, en man kan være trygg på/betro seg til, men jeg er veldig usikker på hvor man starter. Jeg har gått helse og omsorg, men jobber i dag i en blomsterbutikk. Anonymkode: 8442c...7b6
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #2 Skrevet 6. august 2020 Psykiatrisk sykepleier, vernepleier, psykolog etc Anonymkode: 16818...630
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå