AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #1 Skrevet 6. august 2020 Fikk akutt lyst på nudler (den typen man koker med pulver i posen ala mr. lee). Har nok ikke spist nudler på minst 5 år.. hvilke er best og hvilken butikk får man tak i den typen? Anonymkode: 5b183...2a7
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. august 2020 #2 Skrevet 6. august 2020 Yum yum nudler med kyllingsmak. Selges i Coop butikker.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #3 Skrevet 6. august 2020 Udon nudler med buljong Anonymkode: 8820a...0cb
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #5 Skrevet 6. august 2020 Yum yum med biff. 🤤 Anonymkode: 59337...b25
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #7 Skrevet 6. august 2020 yum yum vegetar, eller yum yum med kylling. Ellers liker jeg å kjøpe sånne litt større, kjempesterke på importsjapper. Aner ikke hva de heter men er svarte/røde pakker. Anonymkode: 8aa61...bb1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #8 Skrevet 6. august 2020 Likte mr.lee best helt til de tok bort palmeoljen(noe som er veldig bra altså). Er det noen som smaker omtrent likt mr.lee før? Anonymkode: d80d1...7a2 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #9 Skrevet 6. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Likte mr.lee best helt til de tok bort palmeoljen(noe som er veldig bra altså). Er det noen som smaker omtrent likt mr.lee før? Anonymkode: d80d1...7a2 Er enig i at mr. lee ikke er like god som før, dessverre😞 Men kjøper det likevel av og til, i kyllingsmak selvfølgelig. Liker best merkene du får kjøpt i asia-butikker, aller helst yumyum eller mama. Synes den med rekesmak er helt nydelig, litt sterk men ufattelig god smak! Den anbefaler jeg virkelig, om du liker reker eller ei (jeg liker ikke reker, men nudlene med rekesmak er god). Anonymkode: 35f7b...36e
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #11 Skrevet 6. august 2020 Liker Rema sine, men pleier å tilsette en dæsj soyasaus og chili/cayennepepper. Anonymkode: cefd4...cee
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #12 Skrevet 6. august 2020 Jeg liker også godt Rema sine (biff), men krydrer alltid med pepper, cayennepepper og chilipepper. Hvis ikke blir de altfor smakløse. Anonymkode: 3e5cc...988
Lisa Rowe Skrevet 6. august 2020 #13 Skrevet 6. august 2020 Samyang, den rosa pakken med carbonarasmak. Jeg får kun tak i den på den asiatiske butikken i byen da, så om jeg vil ha noe lett tilgjengelig er YumYum med kyllingsmak best, spesielt med vårløk, gulrot og et halvt bløtkokt egg på toppen.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #15 Skrevet 6. august 2020 https://www.neo-tokyo.no/produkt/nissin-cup-soba-teriyaki-yakisoba-90g/ http://obento.no/Nuddler.html Nissin sine nudler er absolutt de beste! Anonymkode: 8820a...0cb
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #16 Skrevet 6. august 2020 Yumyum med kyllingsmak eller biff er mine favoritter. De andre yumyumene har jeg bare testet litt fra spesialbutikker og slikt så kan ikke si så mye om de. Men generelt så synes jeg selve nudlekonsistensen til yumyum er best. Det blir perfekt konsistens hver gang enten man koker de for mye eller for lite, og jeg har også brukt disse mye blandet i hjemmelaget middag. Alle de andre "norske" nudlene, enten det er rema, first price, coop, mr. lee eller hva det måtte være, synes jeg egentlig er de samme og like dårlige. Det er vanskelig å treffe på koketid, og konsistensen er vanskelig å få riktig. De er udelikate, kanskje hakket for tykk, og vannet blir uklart og grumsete selv om man er forsiktig med koking. Dessverre så opplever jeg at jeg blir dårlig i magen av å spise nudler. Jeg vet ikke hvorfor. Andre hvetemelprodukter som pasta, boller og slikt går fint, men yumyumnudler gjør et eller annet som magen ikke liker. Det skal jo bare være hvete som alt annet, men kanskje det er mer gluten i det enn andre hveteprodukter, og at det er det jeg reagerer på Eller kanskje noe i krydderet. Anonymkode: 5248b...e75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå