Gå til innhold

Når i 30-årene begynte du å føle deg litt gammel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynte dere å føle dere litt gamle og ikke så freshe og kule lenger som 35+? Jeg er selv en dame på snart 36 som har litt noia for å få rynker og virke middelaldrende 🙈 

Anonymkode: d2f29...c7c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fylte 30 i år og begynner å kjenne litt på det. Jeg trodde jeg kom til å ha en veldig mye større 30-års krise enn jeg hadde. Kanskje tok jeg brodden av det ved å bli ute av meg da jeg fylte 25. Det hjelper nok også litt at ting falt litt på plass for meg årene før jeg fylte 30 (ny kjæreste, ny jobb osv.).

Det jeg føler på nå er at jeg rett og slett må gjøre alt jeg ønsker å gjøre her i livet før jeg kanskje får barn om et par år. Jeg kan ikke bare ta med meg tingene mine og ta en jobb i Chicago med et spedbarn på slep. 

Anonymkode: a11ef...e9d

AnonymBruker
Skrevet

Er 37 og føler meg ikke gammel ennå

Anonymkode: bb685...0b3

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begynte dere å føle dere litt gamle og ikke så freshe og kule lenger som 35+? Jeg er selv en dame på snart 36 som har litt noia for å få rynker og virke middelaldrende 🙈 

Anonymkode: d2f29...c7c

Er 39 og aldri følt meg yngre. Mye trening siste 3 årene 🙌

Anonymkode: 89ad6...e52

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Alle tror jeg er mye yngre bla bla blir spurt om leg på polet bla bla menn står i kø bla bla kun de kjekkeste, høyeste mennene bla bla aldri vært mer attraktiv bla bla

...sånn, det er standardsvaret på slike spørsmål!

Anonymkode: ef7c0...c5a

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Er 31 år og føler meg ikke litt gammel engang, men jeg må innrømme at jeg tenkte at man var ganske voksen når man hadde nådd tredveårene, men bare vente å se dere som er i tyveårene nå, 30 er ikke gammelt. 

Anonymkode: 12709...46b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Følte meg virkelig på topp mellom 35 og 40 🙂. Veldig trygg på meg selv, og alt på stell i livet 🙂

Anonymkode: d63ce...336

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare en ny fase av livet. En er liksom ferdig med å være nødt til å hele tiden være tiltrekkende siden det er en tapende kamp. Det er heller ikke så farlig siden en ikke er så opptatt av den intime delen av samlivet 😃

Anonymkode: 31273...b54

AnonymBruker
Skrevet

Er 43 og føler meg ung.

Hadde kreft for noen år siden og da skjønte jeg virkelig hvor ung jeg var og er. Kommer aldri til å klage på å bli eldre, for jeg føler meg heldig.

Anonymkode: 4d02d...0b4

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

35 og føler meg ikke gammel. Er godt etablert, men inni meg føler jeg meg så vidt voksen 😆 fikk en kommentar her en dag på at jeg kanskje burde kle meg i forhold til alderen min 🤨 jeg går for med meste med jeans, sneakers og handler mye klær fra Bik Bok. Ganske lik stil som tantebarnet mitt på 18 mao. Dette har ikke jeg tenkt noe særlig på egentlig, har bare kledd meg slik jeg føler meg komfortabel i. Alderen er bare et tall 😊

Anonymkode: 4d9f0...c9d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er 38 og føler meg ikke gammel 😁

Anonymkode: 4652d...096

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er over 40 og føler meg mye mer energisk nå enn i 30-årene. Da handlet alt om å overleve dagene (små barn). Nå begynner jeg å få livet mitt tilbake.

Anonymkode: 51321...40d

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hmmm....jeg er 40 og føler meg forsatt ikke gammel.

AnonymBruker
Skrevet

Er 37 og føler meg litt gammel. Ikke sånn i kroppen og det, men jeg merker at alle disse nye tingene som dukker opp av apper og nettverk, f.eks TikTok og Jodel, det interesserer meg midt på ryggen. Hadde jeg vært ti år yngre ville sikkert hengt mer med. Nå driter jeg i det, klarer meg med Messenger liksom 😅

Anonymkode: 7188e...361

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes jeg var på mitt flotteste, sterkeste og mest energiske i slutten av 30-åra😄

Anonymkode: 9c19c...966

AnonymBruker
Skrevet

Rett etter at jeg fylte 39 år. Fikk noen fotproblemer (er plattfot) som jeg aldri har blitt kvitt siden. Holder det sånn rimelig i sjakk med trening og tøyeøvelser/triggerball, men har ikke klart å bli kvitt det på seks år. Har vært hos lege, fysioterapaut, kiropraktor, naprapat, kjøpt to par svindyre innleggsåler, osv.

Anonymkode: f47c9...d7e

AnonymBruker
Skrevet

Da var 18. Da slo det meg at jeg var halvveis til 38. Siden den gang har hatt helt panikk. Det blir bare verre for hver gang jeg har bursdag. Tilfeldigvis har jeg bursdag ved nyttår,  så dobbel opp påminning om at jeg har blitt et år eldre 

Anonymkode: 38bb8...d82

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da var 18. Da slo det meg at jeg var halvveis til 38. Siden den gang har hatt helt panikk. Det blir bare verre for hver gang jeg har bursdag. Tilfeldigvis har jeg bursdag ved nyttår,  så dobbel opp påminning om at jeg har blitt et år eldre 

36 mente jeg.  Tastefeil 😁

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 39 år og har forandret meg veldig lite i utseendet. Jeg kjenner meg selv igjen i speilet og føler at jeg ser ut slik jeg skal. Kroppen og vekta har holdt seg, ingen grå hår og ingen merkbare rynker annet enn når jeg smiler. 

Når det gjelder det indre har det nok skjedd noen endringer som jeg forbinder med å eldes. Jeg har innsett at jeg er dødelig, at de rundt meg skal dø og at god helse ikke kan tas for gitt. Jeg er mer engstelig for fremtiden og redd for alt som kan gå galt. Jeg føler meg mer på gyngende grunn nå enn da jeg var ung. Jeg har mistet en del illusjoner og litt håp for fremtiden. Kan godt si at jeg mildt deprimert. 

Så, ung på utsiden og gammel på innsiden :)

Anonymkode: d04d8...c1f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg er nesten 60. 

Tenkte på det i går. Da regnet det mye her på Østlandet. Og jeg hater regn, med ett lite unntak: Elsker å kjøre bilen i digre sølepytter! (selvfølgelig bare når det ikke er fotgjengere i nærheten). 

Så i går herja jeg rundt med bilen, og fant et par kjempestore sølepytter! Moro for en gammal kropp! 

Så nei, jeg tror ikke at jeg føler meg gammel. Ikke foreløpig. Men den dagen alle mine "barnslige interesser" blir borte, DA er jeg gammel. 

Anonymkode: 6c7b6...0ee

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...