AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #1 Skrevet 6. august 2020 Blir så irritert. Kan ikke gjøre så mye, men lyst til å la være å svare hvis han sender meg melding? Anonymkode: c74c6...6ba
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #2 Skrevet 6. august 2020 Hvilke type meldinger er det han ikke svarer på? Og når på døgnet sender du ham disse meldingene? Anonymkode: 50d9a...a1a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #3 Skrevet 6. august 2020 Vil ikke anbefale det selv om jeg skjønner at du er lei. Vet ikke hvordan du formulerer meldingene, men er det mulig at han ser på meldingene som informasjonsmeldinger som ikke trengs å svares på? Personlig synes jeg man burde være proff nok til å kunne koste på seg et svar. Lederen burde skjønne at det er viktig å ha gode relasjoner med medarbeiderne. Hvis han/hun er av typen som vil ha ærlige tilbakemelding i medarbeidersamtalene kan jo nevne noe om det. Reaksjonen vil vise deg hva slags personlighet sjefen har. Anonymkode: d156b...382
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #4 Skrevet 6. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvilke type meldinger er det han ikke svarer på? Og når på døgnet sender du ham disse meldingene? Anonymkode: 50d9a...a1a Vanlige jobbrelaterte meldinger i arbeidstiden. Sender kanskje melding til han 4 ganger i året. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke anbefale det selv om jeg skjønner at du er lei. Vet ikke hvordan du formulerer meldingene, men er det mulig at han ser på meldingene som informasjonsmeldinger som ikke trengs å svares på? Personlig synes jeg man burde være proff nok til å kunne koste på seg et svar. Lederen burde skjønne at det er viktig å ha gode relasjoner med medarbeiderne. Hvis han/hun er av typen som vil ha ærlige tilbakemelding i medarbeidersamtalene kan jo nevne noe om det. Reaksjonen vil vise deg hva slags personlighet sjefen har. Anonymkode: d156b...382 Ja, han er som sagt arrogant, bryr seg ikke om ansattes trivsel overhodet. Tenker kun penger. En føler seg så dum når er sender en ganske lang melding om ting som plager en og ikke får svar engang. Anonymkode: c74c6...6ba
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #5 Skrevet 9. august 2020 On 8/6/2020 at 7:24 PM, AnonymBruker said: Vanlige jobbrelaterte meldinger i arbeidstiden. Sender kanskje melding til han 4 ganger i året. Ja, han er som sagt arrogant, bryr seg ikke om ansattes trivsel overhodet. Tenker kun penger. En føler seg så dum når er sender en ganske lang melding om ting som plager en og ikke får svar engang. Anonymkode: c74c6...6ba Hadde begynt å se meg om etter en annen jobb, men sørg for å ha en ny jobb før du slutter. Anonymkode: d156b...382 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #6 Skrevet 9. august 2020 På 6.8.2020 den 19.24, AnonymBruker skrev: Vanlige jobbrelaterte meldinger i arbeidstiden. Sender kanskje melding til han 4 ganger i året. Ja, han er som sagt arrogant, bryr seg ikke om ansattes trivsel overhodet. Tenker kun penger. En føler seg så dum når er sender en ganske lang melding om ting som plager en og ikke får svar engang. Anonymkode: c74c6...6ba Du skriver en lang melding til sjefen din om ting som plager deg?? Er ikke dte normalt å ta ansikt til ansikt, i det minste over telefon? Anonymkode: 74d51...c31 1
Tirius Skrevet 10. august 2020 #7 Skrevet 10. august 2020 On 8/6/2020 at 7:24 PM, AnonymBruker said: Vanlige jobbrelaterte meldinger i arbeidstiden. Sender kanskje melding til han 4 ganger i året. Ja, han er som sagt arrogant, bryr seg ikke om ansattes trivsel overhodet. Tenker kun penger. En føler seg så dum når er sender en ganske lang melding om ting som plager en og ikke får svar engang. Anonymkode: c74c6...6ba Det virker veldig pussig å skrive melding om ting som plager deg.. Hvorfor tar du det ikke opp ansikt til ansikt?
nomore82 Skrevet 10. august 2020 #8 Skrevet 10. august 2020 Er dette en større arbeidsplass eller er sjefen din eneste leder? Dvs har sjefen din en sjef over seg igjen? På den ene siden må en forvente at meldinger med spørsmål og meldinger med klager blir besvart og fulgt opp. Men jeg stusser litt når du skriver du sender va fire meldinger i året og du ikke får svar på disse, og meldingene inneholder ting som plager deg. Normalt sett er dette noe man tar opp ansikt til ansikt med sjefen og løser i fellesskap. Har du prøvd det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå