Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare jeg som synes det er fullstendig respektløst å ta med småbarn på kafé? Jeg mener, hvis du absolutt må ha med ungene dine for å drikke kaffe eller spise, så velg for guds skyld et barnevennlig sted. Ingen vil ha ditt bråkete avkom som forpester tilværelsen de få timene man drar på kafé for å kose seg i rolige omgivelser.

Anonymkode: 854de...f9e

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold deg hjemme

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke alene, det er grusomt irriterende. Burde vært forbud mot barn under 10 år på cafeer

Anonymkode: e3126...617

• Liker 20
Skrevet
1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Hold deg hjemme

LOL, det er ungene som burde holdes hjemme! Drikker små barn kaffe og drar på kafe?

• Liker 14
Skrevet

Bare deg.

• Liker 2
Gjest 24/7SylviaPlath
Skrevet

Enig. Helt forferdelig når de bråker. Om de skal være med bør de IAF holde godt kjeft.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Pusejenta13 skrev:

Enig. Helt forferdelig når de bråker. Om de skal være med bør de IAF holde godt kjeft.

Akkurat!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så barn skal ikke få lov til å sette seg ned på en cafe og spise saft og bolle når de rusler i byen? Det er forbeholdt voksene? 😂

Barn er mennesker, akkurat dom deg! Takker du ikke mennesker rundt deg i samfunnet, bør du holde deg hjemme. (Eller en pub - der er det kun voksne)
Det sagt, så skal de selvsagt oppdras til å oppføre seg som folk - de skal ikke få lov til å være bråkete villbasser, men de skal få lov til å bære barn.

Anonymkode: 357f4...4b2

• Liker 21
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som synes det er fullstendig respektløst å ta med småbarn på kafé? Jeg mener, hvis du absolutt må ha med ungene dine for å drikke kaffe eller spise, så velg for guds skyld et barnevennlig sted. Ingen vil ha ditt bråkete avkom som forpester tilværelsen de få timene man drar på kafé for å kose seg i rolige omgivelser.

Hahah whaaat 🤣

• Liker 4
Skrevet

Herregud for et ekkelt folkeslag vi har blitt. Når dere blir gamle og blir slengt på gamlehjem av avkomma deres er det kanskje småungene idag som tar vare på dere. 

• Liker 17
Skrevet (endret)

Jada fra nå av skal alle vi med småbarn bure oss inne bare for din skyld.

Hvorfor går du på kafe? For å irritere deg over småbarn? Da bør du heller lage deg en kopp kaffr og sitte hjemme i fred og ro. 

Endret av Curlyme
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

De kan dra på McDonalds. 

Anonymkode: 68cf6...c56

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, Fuglemor skrev:

Herregud for et ekkelt folkeslag vi har blitt. Når dere blir gamle og blir slengt på gamlehjem av avkomma deres er det kanskje småungene idag som tar vare på dere. 

Det er ofte uttrykk for forakt mot barn her inne. Veldig spesielt spør du meg  

• Liker 4
Skrevet

Har en haug med tanteungene, og før mars så hadde jeg flere av dem med på café. Kommer selvfølgelig til å gjøre det igjen når livet blir normalt igjen mtp corona 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Lumberjack skrev:

LOL, det er ungene som burde holdes hjemme! Drikker små barn kaffe og drar på kafe?

Små barn drikker juice og boller på kafé, og er betalende kunder akkurat på lik linje som deg. Herregud...

Anonymkode: 6c676...c29

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Definitivt ikke bare deg😏 

Den desidert kjipeste kundegruppen også. Legger igjen minimalt med penger, bråker maksimalt, søler og roter, er generelt utrivelige og ser ikke ut til å eie skam for noe av det. 

Hilsen tidligere servitør med 110 kroner timen (for de som lurer legger heller ikke disse mammabandene igjen én krone i tips på tross av hvor leeenge de sitter der). 

Anonymkode: 638db...819

• Liker 12
Skrevet
13 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det er ofte uttrykk for forakt mot barn her inne. Veldig spesielt spør du meg  

Har lagt merke til det selv, det er ganske skummelt.. 

• Liker 3
Skrevet

Barn er en del av befolkningen. Enig i at enkelt bør få bedre kontroll på ungene sine, men vanlig barneoppførsel er helt ok. Hvordan skal de lære å passe inn i samfunnet om de ikke blir tatt med ut i samfunnet?

Dra pinnen ut av rumpa og slapp av. Evt hold deg hjemme😊

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke får de dra i matbutikken, ikke får de ta kollektivt, ikke skal de på cafe og Gud forby om du tar med et barn på resturant. Og oppholder de seg andre steder enn hjemme, bhg, lekeplass eller mcdondals skal de verken høres eller ses. Er det noe som helst lyd én gang skal mor sporentreks fjerne barnet fra situasjonen. 

Synes det er sykt at mennesker faktisk mener dette. Jeg er enig i at man skal passe på så de ikke bråker eller springer steder de ikke skal, men vanlige barnelyder må de få lov å lage. 

Fordi jeg ikke liker høy damelatter, så lager jeg ikke et kvinnefiendtlig innlegg av den grunn.. Da går jeg et annet sted. 

Anonymkode: 8e5d0...381

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke får de dra i matbutikken, ikke får de ta kollektivt, ikke skal de på cafe og Gud forby om du tar med et barn på resturant. Og oppholder de seg andre steder enn hjemme, bhg, lekeplass eller mcdondals skal de verken høres eller ses. Er det noe som helst lyd én gang skal mor sporentreks fjerne barnet fra situasjonen. 

Synes det er sykt at mennesker faktisk mener dette. Jeg er enig i at man skal passe på så de ikke bråker eller springer steder de ikke skal, men vanlige barnelyder må de få lov å lage. 

Fordi jeg ikke liker høy damelatter, så lager jeg ikke et kvinnefiendtlig innlegg av den grunn.. Da går jeg et annet sted. 

Og hvis man aldri skal ta med barnet på forskjellige steder, så kommer barnet aldri til å lære å oppføre seg på steder som krever en viss oppførsel heller. 

På lørdag tar jeg med treåringen på cafe, hun elsker det, og vi skal kjøpe kake. Hun sitter og koser seg og er glad og skravler med meg. Hvis folk har problem med det, kan de gå å slenge seg. Eller ringe en vekter. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...