AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #1 Skrevet 6. august 2020 Fikk mitt første barn for 9 år siden , nå er nr 2 blitt 9 mnd og vi har oppdaga at jeg er gravid igjen. Men, er bare i uke 4 og kjenner strekksmerter nederst i magen allerede og at det er ubehagelig. Ikke vondt , og ikke sammentrekninger , bare som mensensmerter. Hadde ikke dette så tidlig med nr 2.. Da det gikk lang tid mellom graviditetene. Håper jo dette er normalt.. Dere som hadde to tette svangerskap, merket dere tegn tydelige /sterkere eller tidligere i den graviditen som fulgte? Anonymkode: 102be...693
Forever22 Skrevet 6. august 2020 #2 Skrevet 6. august 2020 Jeg ble gravid på nytt da lille var 7 mnd. Jeg merket ikke forskjell på de to svangerskapene 🤷🏼♀️ Men merket symptomene mye tidligere i svangerskap nummer 2.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #3 Skrevet 6. august 2020 10 mnd, merket ikke noen forskjell på svangerskapene. Anonymkode: aae5b...6df
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #4 Skrevet 6. august 2020 Merket ‘ligamentsmerter’(?) mye tidligere for hvert barn. Ble gravid igjen da første var 7 mnd, og igjen da andre var 5 mnd. Anonymkode: c52d4...fe9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå