Gå til innhold

Glidemiddel(jente+jente)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

jeg er den type jente som sliter med å få orgasme med andre - selv om det er rett før jeg kommer så kommer jeg bare ikke over den siste «kneika». Har ei venninne som sa at glidemiddel faktisk kan hjelpe, selv om jeg er våt som en foss. Noen innspill?

skal jo sies at damen min er fantastisk i sengen, så problemet ligger ikke der, men hos meg. 🤷🏻‍♀️ Help! Vi har vært sammen i snart 1 år, og jeg har kun kommet noen få ganger. Skal også sies at vi har avstandsforhold så sex er ikke på daglig basis akkuratt, kun når vi er med hverandre.

Anonymkode: 44f11...d00

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glidemiddel hjelper jo ikke hvis du allerede er våt

Anonymkode: 2f18d...8f4

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glidemiddel hjelper jo ikke hvis du allerede er våt

Anonymkode: 2f18d...8f4

Nei, men føler likevell det kan hjelpe. Merka det hjalp litt når jeg var med mannfolk før liksom, men det var jo med en penis + vibrator. Nå er det liksom fingre og tunge(som jeg personlig syntes er mye bedre)

AnonymBruker
Skrevet

Blir du stresset av at du ikke får orgasme? I så fall er vel det beste å prøve å stresse ned, slappe av. Kanskje lettere sagt enn gjort men.. Prøv å ikke fokusere for mye på orgasmen, men heller på nærheten. 

Anonymkode: d29c8...03e

AnonymBruker
Skrevet

Glidemiddel er alltid gøy. De har sånne som blir varme på apoteket. 

Anonymkode: ee4b9...86d

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

jeg er den type jente som sliter med å få orgasme med andre - selv om det er rett før jeg kommer så kommer jeg bare ikke over den siste «kneika». Har ei venninne som sa at glidemiddel faktisk kan hjelpe, selv om jeg er våt som en foss. Noen innspill?

skal jo sies at damen min er fantastisk i sengen, så problemet ligger ikke der, men hos meg. 🤷🏻‍♀️ Help! Vi har vært sammen i snart 1 år, og jeg har kun kommet noen få ganger. Skal også sies at vi har avstandsforhold så sex er ikke på daglig basis akkuratt, kun når vi er med hverandre.

Ser ikke helt at glidemiddel kan hjelpe, om du allerede blir våt nok, ville heller da ha anbefalt orgasmekrem, men har null erfaring selv med deg, så aner ikke om det fungerer.

Det er ikke alltid enkelt å få til en orgasme sammen med andre. Har selv aldri fått det til, jeg er for mye i hodet og tenker tror jeg, og klarer ikke slappe av nok til å la det skje.

Det som kanskje kunne hjulpet er en vibrator. At da blir det litt «overkill» med stimuleringa og at du da litt tvinges over kanten 😅

AnonymBruker
Skrevet

Ikke tenk på den. Bare nyt. Vipps er du der.

Anonymkode: f5138...543

Skrevet

Jeg også synes glidemiddel er til god hjelp. Selv om jeg naturlig er våt nok. Hvorfor ikke bare prøve?

AnonymBruker
Skrevet

Mann her, det koster jo så lite å prøve. Inne i vagina får du kanskje ikke sånn nytte av det, men for klitorisstimulering kan det være veldig nyttig. Det blir en annen type friksjon, og mindre sjanse for å bli sår.  Og så innbyr det jo til anal lek. 

Anonymkode: 2de55...97a

Gjest MrTeddy29
Skrevet

Ikke prøv å få orgasme, bare nyt alt. Da slipper du og tenke på stresset med og komme :)

AnonymBruker
Skrevet

Problemet mitt kan godt være at jeg «stresser» litt med det ja... Prøver å slappe av, men er ikke så lett - føler det blir vanskeligere for hver gang jeg ikke får orgasme. Stakkar damen min tror jo problemet er henne selv om jeg har sagt det ikke er det. Heldigvis gir hun ikke opp før hun må 😂

Skrevet (endret)

Sakser dere hverandre ville jeg ha prøvd orgasmekrem, den brennede følelsen er vanskelig å motstå. Ser ut som du har litt sperrer for å komme med andre, det er nok den største årsaken for å komme over den siste kneika... fuktigheten ser ikke ut til å være noe prob...

Endret av Bamseklemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...