Neutral90 Skrevet 6. august 2020 #1 Skrevet 6. august 2020 (endret) Jeg vet at helsepersonell ikke kan gi råd, men det er så mange inne her med personlig erfaring så jeg våger meg å spørre likevel. Jeg vet jeg kan ringe legevakten, men da vet jeg at de vil be meg komme inn fordi vi har den historien vi har og sykehuset er 3 timer unna, så vil helst slippe. Litt om oss: 1 xu, operert og fjernet høyre eggleder. 1 xu/SA. 1 MA nå som ble behandlet med cytotec forrige fredag, 6 dager siden. Hcg var da bekreftet på vei ned. Har de siste 4 timene hatt stikkende smerte på høre side som kommer med variable mellomrom på opptil 10 minutter. Så vondt at jeg må stoppe opp og holde meg for. Ikke hatt noe vondt etter at aborten var over. Det jeg håper er at det er vanlig å ha litt vondt på denne måten etter en cytotec kur 🙏 Jeg har hatt 3 ivf og det har alltid vært veldig smertefullt å hente ut egg på høyre eggstokk. Det har også vært smerter i dagene etter uttak i dette området. Dette minner meg veldig om den type smerte. Er det mulig at aborten på en måte har gitt vond eggstokk? Jeg ville egentlig naturlig tenkt at det er noe utenfor livmor, men siden eggleder er tatt ut på høyre side er dette lite trolig. Den type smerte er veldig lokal, om det var noe i eggleder nå ville det vært vondt på venstre side, mener jeg. Hjelp 😭 Noen med erfaring? Edit; ble sjekket for uvi i dag, det er ikke det. Endret 6. august 2020 av Neutral90
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #2 Skrevet 6. august 2020 Hei, har ikke samme erfaring etter cytotec, men vil bare råde deg til å ringe sykehuset og få en ekstra sjekk selvom det er lang vei og masse pes! Vi vil jo ha barn og ikke mer kluss med dette underlivet! Føler med deg ❤️❤️❤️ Jeg har tatt cytotec etter MA to ganger og det har begge gangene endt med utskrapning.. Anonymkode: 0ef79...9ba 1
Neutral90 Skrevet 6. august 2020 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, har ikke samme erfaring etter cytotec, men vil bare råde deg til å ringe sykehuset og få en ekstra sjekk selvom det er lang vei og masse pes! Vi vil jo ha barn og ikke mer kluss med dette underlivet! Føler med deg ❤️❤️❤️ Jeg har tatt cytotec etter MA to ganger og det har begge gangene endt med utskrapning.. Anonymkode: 0ef79...9ba Hvordan visste du at du måtte ha utskrapning? Sluttet du ikke å bløde eller ble det oppdaget på etterkontroll?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #4 Skrevet 6. august 2020 Første gangen fikk jeg feber etter ca 1 måned og ba om kontroll, andre gangen så de på kontrolltimen at det var mye rester.. første gangen hadde jeg blødninger litt av og på. Masse lykke til! Anonymkode: 0ef79...9ba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå