Jullan Skrevet 15. juli 2005 #1 Skrevet 15. juli 2005 REFERAT FRA UTDRIKINGSLAGET MITT 13.07.05 Dagen startet med at mine to forlovere og en venninne stormet inn på soverommet kl 07.00. Ble jo helt satt ut!!! På en onsdag,lissom!! Fikk beskjed om at vi hadde dårlig tid,at jeg skulle ta på meg en olabukse,ha med skift (truse!!!??) og at jeg måtte sminke meg i bilen.... Bilturen endte i Skien. Der fikk jeg bind for øynene den siste biten og geleidet inn i et rom og ble satt i en sofa. Lyset ble slukket og musikken startet og jeg fikk ta av bindet. De viste en filmsnutt av FALLSKJERMHOPPING!!!!!! Fikk jo hjertet i halsen!!! Nå skjønte jeg hvorfor jeg trengte en ekstra truse!(det gikk bra,jeg tisset ikke på meg ) DET ER DET HEFTIGSTE JEG HAR GJORT I HELE MITT LIV!!!!!! Har alt på dvd fra jeg kom inn til jeg fikk champis etter hoppet så nå kan jeg oppleve det (nesten) flere ganger. Spiste lunch i bilen på vei til Sandvika hvor jeg ennå en gang fikk bind for øynene. Ble leid inn i et rom som viste seg å være en ballettsal! Der sto mine to favoritt ballettlærere fra skolen ,som jeg ikke hadde sett på flere år, klare til å gi oss jentene litt ballettundervisning.Her møtte jeg også 4 venninner til. KJEMPEARTIG!! Ble sinnsykt varm for det var jo tross alt strålende sommervær. Neste punkt på dagen var Grand Hotel hvor ytterligere 2 venninner hang seg på + min søster og det var fantastisk å kaste seg ut i bassenget. Jeg fikk ikke bade så lenge,ble kommandert inn i dusjen. Etter deilig dusj ble jeg fulgt inn på et hotellrom Fikk jo panikk!!!! Men det hadde jeg ikke trengt! Der satt en stylist klar og ventet på meg. Det var på tide med forvandling til 1986!!! Fikk krusepermanent,turkis sminke,masse glitter og stas,skinnbukse som satt HØYT oppe i livet,rød paljett topp og gullsko. Måtte også drikke opp en hel flaske champagne! Formen var suuuper!!!! Ble hentet av en taxi og kjørt til et platestudio! hjeeelp! Der skulle jeg selvfølgelig synge inn en låt; Living on a prayer,min favorittlåt i fjortistida. Var jo full så det ble IKKE spesielt bra,men kjempemorro. Har så vidt turt å høre på den i dag i edru tilstand..... Morsomt å ha!!! Så var det piknikk på St. Hanshaugen. Kom til ferdig duket "bord" med fantastisk god mat og drikke og ble vel enda fullere (om mulig ) Var i superform og hadde utrolig artig!!!! Hadde det IKKE bra i dag,men det var uten tvil verdt det!!!! Innimellom slagene fikk jeg litt oppgaver,bla en quiz om min elskling og jeg klarte det med glans (etter ganske lang tid) Hadde en fantastisk dag og fikk virkelig drømme-utdrikningslaget! Er så imponert over venninnene mine som har klart å fikse alt det og er også utrolig takknemlig! Nå må jeg legge meg litt nedpå,kjenner jeg......
Søta Skrevet 15. juli 2005 #2 Skrevet 15. juli 2005 Hørtes ut som en fantastisk dag! Venninnene dine har virkelig lagt opp til en minneverdig dag ja!
Annie Skrevet 15. juli 2005 #3 Skrevet 15. juli 2005 Vikret som om du hadde et topp utdrikningslag! Herlig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå