AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #1 Skrevet 6. august 2020 Hei! Mannen min og jeg skal til Tusenfryd med tre barn ganske snart. 1) Er det lov å ha med egen mat og drikke? Finnes det steder å sitte og spise denne? 2) Noen generelle tips til å dra på Tusenfryd med tre guttunger? Noe dere skulle ønske at dere visste før dere dro dit, liksom Anonymkode: 9b3bd...4dc 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #2 Skrevet 14. august 2020 Alt er svindyrt og spise/drikke. Og køene er enorme. Anonymkode: 2b09b...a83
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #3 Skrevet 17. august 2020 Det er lov å ta med mat og drikke, ja, og plenty av benker å spise den på. Maten i parken er hinsides dyr, og også dårlig, så det anbefales å ta med mat fremfor å blakke seg der. Ellers, skriv navn på ungene med sprittusj e.l... Anonymkode: 6fde8...d5d 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #4 Skrevet 17. august 2020 På 15.8.2020 den 0.40, AnonymBruker skrev: Alt er svindyrt og spise/drikke. Og køene er enorme. Anonymkode: 2b09b...a83 Var der i dag, ingen kø, kunne gå rett på eller vente en runde på det meste. Men er kanskje verre i helgene. Tror aldri jeg har stått i kø mer enn 10-15 min der da, så "enorme" vil jeg ikke si. Kanskje bare undersøk hvilke karuseller dere kan ta på forhånd, med tanke på høydekrav osv? Så slipper noen bli skuffet hvis de er under kravene. Anonymkode: 8ad12...641
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #5 Skrevet 17. august 2020 Var der på fredag med 2 unger.. Ta med vogn om det er små barn, ta med egen mat og drikke, koster skjorta å kjøpe. Masse drikke🥵 Lurt å skrive ned mobilnr til mamma eller pappa på hånda til barna tilfelle de skulle komme fra... Anonymkode: 6c52e...45f
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #6 Skrevet 19. august 2020 Tusenfryd er berømt for dårlig mat. Har alltid vært det. De prøver ikke en gang. Jeg har prøvd både tacobuffeten (det dyreste) og pølse i brød (de billigste). begge deler elendig - og dyrt. "Folk drar ikke hit for å spise" var det flotte svaret ledelsen gav sist de ble slaktet i en avis så: ta med mat, godt med steder å spise. Anonymkode: 13ec8...c8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå