Gå til innhold

L'oreal mascaraer vs Maybelline mascarer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket merke synes du er best på mascaraer? er det litt hipp som happ hvilket merke du kjøper? :)

Anonymkode: 0eef9...1f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sverget til Loreal million lashes i vanlig og vannfast utgave, men nå har jeg kjøpt inn Maybelline total temptation i brun (er lys blond så dette skal prøves!) og er spent på hvordan dette skal gå. De jeg har av Loreal har alltid drysset en del, men det kan jo kanskje også bare være øyeformen min sin skyld

Anonymkode: 2fcec...ca4

AnonymBruker
Skrevet

Sverger til L’oreal volume million lashes so couture, som jeg har brukt i mange år! Den drysser ikke og børsten er verken for stor eller for liten! 
Bruker generelt ganske dyr sminke, men har til gode å finne en mascara jeg liker bedre 😃

har de siste årene funnet de produktene jeg er mest fornøyd med som jeg kjøper om og om igjen! 

mascara: L’oreal million lashes

Bryn: Pomade fra Anastasia, samt en brynpenn fra Max Factor Som supplement. 
øyeskygge: MAC

solpudder: MAC

Blush: MAC

Foundation: Estee Lauder double wear

Concealer: Clarins 

Anonymkode: 076e4...8bb

Skrevet

Maskaraer fra både Mybelline og Loreal lager skygge under øynene eller drysser og jeg holder meg derfor borte fra de. Kjøper aldri.

• 6 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.8.2020 den 17.01):

Sverger til L’oreal volume million lashes so couture, som jeg har brukt i mange år! Den drysser ikke og børsten er verken for stor eller for liten! 
Bruker generelt ganske dyr sminke, men har til gode å finne en mascara jeg liker bedre 😃

har de siste årene funnet de produktene jeg er mest fornøyd med som jeg kjøper om og om igjen! 

mascara: L’oreal million lashes

Bryn: Pomade fra Anastasia, samt en brynpenn fra Max Factor Som supplement. 
øyeskygge: MAC

solpudder: MAC

Blush: MAC

Foundation: Estee Lauder double wear

Concealer: Clarins 

Anonymkode: 076e4...8bb

Jeg har blitt helt hektet selv faktisk :) Den er kjempegod å påføre, holder godt og i tillegg så lett å fjerne! Har du prøvd Fatale også? Jeg liker den godt også, men So Couture er favoritten.

Anonymkode: 0eef9...1f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...