Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk en ny sjef en gang. Hadde gode tilbakemeldinger fra forrige sjef. Dette var butikk. Denne sjefen brydde seg ikke så veldig om småting så lenge vi gjorde jobben vår og var hyggelig mot kunder. Ikke noe problem. Men så kom han nye. Skikkelig snobb fra vestkantstrøk. Han påpekte til meg at jeg ikke hadde nydusjet hår. Var ikke fett, men hadde gått ute i regn så det kan se litt slik ut. I tillegg var det veldig fuktig. Fikk høre at «det er totalt uakseptabelt å gå på jobb med slik hår». Butikken var rotete og jeg ble satt til det ene og det andre. Kundene skulle behandles som kongelige, ble for overfladisk for meg.... 

Men det er tydeligvis noen som klarer å jobbe for slike, men kan ikke se hva de gjør så mye bedre enn meg.... 

Noen med peiling? :)

Anonymkode: f0183...eb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg kan godt skjønne at du ikke blir helt avslappet rundt sånne folk. Det beste for deg hadde vært å slutte og se etter en ny jobb. Eller eventuelt ta en prat med han. Det løser seg nok😇

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Cinnamondiva skrev:

Vel, jeg kan godt skjønne at du ikke blir helt avslappet rundt sånne folk. Det beste for deg hadde vært å slutte og se etter en ny jobb. Eller eventuelt ta en prat med han. Det løser seg nok😇

Jeg sluttet glatt! Men det er jo mange som jobber for han og lirer på om det er noe med meg siden ingen klager over å jobbe der. Har jeg kanskje en vanskelig personlighet å gå over ens med da?

Anonymkode: f0183...eb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...