AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #1 Skrevet 6. august 2020 Ser det er mye tilvenning-spørsmål på forumet, har et jeg også 🤷♀️ Jeg kvir meg veldig til bhg-start selv om vi har vært gjennom det to ganger før 🙈 denne gangen er barnet veldig klengete på meg, skikkelig mammadalt og skeptisk til andre folk, i tillegg til at jeg delammer fortsatt. Barnet er 1 år. Ser for meg katastrofe. Men jeg MÅ ut i jobb igjen... Planen er at pappaen skal ta tilvenninga, da han har turnus med en uke fri om gangen, og derfor har en hel uke til tilvenning, jeg jobber hver dag. Barnet begynner en mandag, og mandager begynner jeg sent på jobb. Jeg kjenner derfor at jeg har veldig lyst til å være med første dagen, da er det jo bare å hilse på ansatte, snakke sammen og være der litt, ikke gå fra barnet. Pappaen har heller ikke hatt permisjon med barnet, så jeg føler kanskje ikke at han kan svare helt på alt angående vaner osv.🙈 Går det bra tror dere? Eller er det dumt å være begge med første dagen? Evt at jeg er første dagen, og pappaen tar de andre dagene? Er jo ikke sikkert vi får være med begge to samtidig pga smittevern. Men er det forvirrende for barnet? Skal selvsagt snakke med bhg først uansett, men lurer på om noen har erfaringer eller kunnskap om dette. Anonymkode: e9ef7...e12
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #2 Skrevet 6. august 2020 Vi var der begge to første dag. Det gikk helt fint. Jeg ville aldri gått glipp av det selv om mor skal ha mesteparten av tilvenning denne gangen. Stor dag. Anonymkode: a84e5...ed7 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #3 Skrevet 6. august 2020 Sorry, så nå at det var en ganske lik tråd om dette allerede 🙈 Takk for svar likevel! Ts Anonymkode: e9ef7...e12
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #4 Skrevet 6. august 2020 Hva med at du tar første dag og så kan han ta de andre? Anonymkode: 38558...bfb 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #5 Skrevet 6. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med at du tar første dag og så kan han ta de andre? Anonymkode: 38558...bfb Ja, det er jo et godt alternativ. Jeg skal høre med bhg hva de tenker Ts Anonymkode: e9ef7...e12
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #6 Skrevet 6. august 2020 Du flrste Han resten Anonymkode: 56456...50f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå