AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #1 Skrevet 6. august 2020 Som tittelen sier, er du redd for å dø? Når jeg ser på program som type åndenes makt eller lignende så lurer jeg så fælt på om de som sier de kan prate med de døde og se åndeverden og slik er redd for å dø selv. Jeg verken tror eller ikke tror på det overnaturlige og jeg spør av ren nysgjerrighet. Anonymkode: 77dff...480
MarieLo Skrevet 6. august 2020 #2 Skrevet 6. august 2020 Åndenes makt handler ikke om døde folk egentlig, men om "ånder" i dimensjonen over, ingen døde kan gjøre noe i denne dimensjonen. Jeg har kommunisert med noen døde mennesker. Jeg er ikke redd for å dø selv. Jeg er ikke redd for å drepe noen heller, hvis jeg må forsvare meg. For jeg går med Gud og jeg vet at Gud vil forstå det. Og sånn er det når man ikke lever i frykt. 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #3 Skrevet 6. august 2020 3 timer siden, MarieLo skrev: Jeg har kommunisert med noen døde mennesker. Anonymkode: ff179...29c 7
MarieLo Skrevet 6. august 2020 #4 Skrevet 6. august 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: ff179...29c Du skulle bare ha visst. Hvis en levende person har betingelsesløs kjærlighet for en annen person, og en på den andre siden også har betingelseløs kjærlighet for den personen, så kan de kommunisere litt sammen siden de har den følelsen til felles. Det er lys/kjærlighet som knyter alle i universet sammen. Dersom man er åpensinnet naturligvis. Bokstavelig talt antar jeg. 🙂 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #5 Skrevet 6. august 2020 4 timer siden, MarieLo skrev: Åndenes makt handler ikke om døde folk egentlig, men om "ånder" i dimensjonen over, ingen døde kan gjøre noe i denne dimensjonen. Jeg har kommunisert med noen døde mennesker. Jeg er ikke redd for å dø selv. Jeg er ikke redd for å drepe noen heller, hvis jeg må forsvare meg. For jeg går med Gud og jeg vet at Gud vil forstå det. Og sånn er det når man ikke lever i frykt. Vet du hva som venter deg/mennesker i døden? Anonymkode: dabeb...58f
VOX Skrevet 6. august 2020 #6 Skrevet 6. august 2020 2 minutter siden, MarieLo skrev: Du skulle bare ha visst. Hvis en levende person har betingelsesløs kjærlighet for en annen person, og en på den andre siden også har betingelseløs kjærlighet for den personen, så kan de kommunisere litt sammen siden de har den følelsen til felles. Det er lys/kjærlighet som knyter alle i universet sammen. Dersom man er åpensinnet naturligvis. Bokstavelig talt antar jeg. 🙂 Eller full gjennomtrekk som det også kalles. 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #7 Skrevet 6. august 2020 Jeg har kommunisert med vampyrer så er ikke redd for noe. Anonymkode: 4330f...761 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #8 Skrevet 6. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har kommunisert med vampyrer så er ikke redd for noe. Anonymkode: 4330f...761 Obs det er meg. Anonymkode: 4330f...761
Kågebruker Skrevet 6. august 2020 #9 Skrevet 6. august 2020 (endret) Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Obs det er meg. Anonymkode: 4330f...761 Obs det er meg Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har kommunisert med vampyrer så er ikke redd for noe. Anonymkode: 4330f...761 Jeg har kommunisert med vampyrer så er ikke. Redd for noe Endret 6. august 2020 av Kågebruker 1
MarieLo Skrevet 6. august 2020 #10 Skrevet 6. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vet du hva som venter deg/mennesker i døden? Anonymkode: dabeb...58f Ja, jeg gjør det. 🙂 Og det ér mye bedre på den andre siden. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #11 Skrevet 6. august 2020 Akkurat nå, MarieLo skrev: Ja, jeg gjør det. 🙂 Og det ér mye bedre på den andre siden. På hvilken måte? Er ganske interessert i slike ting og universets mysterier Anonymkode: dabeb...58f
MarieLo Skrevet 6. august 2020 #12 Skrevet 6. august 2020 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: På hvilken måte? Er ganske interessert i slike ting og universets mysterier Anonymkode: dabeb...58f Det er den største frigjørelsen å dø, all karma man har opparbeidet seg legges fra seg og man blir i ett med sitt høyere selv igjen, den andre delen av bevisstheten vi alle har, men få har kontakt med. Og så blir vi dømt av vårt høyere selv, ikke av Gud for Gud dømmer ikke, men vi gjør, når vi innser at vi er alle like og alt vi har gjort mot andre, har vi gjort mot oss selv. Og så kan man velge å heale hvis man vil, eller være der så lenge en vil, eller reinkarnere et nytt sted. Enten på samme sted hvis den planeten støtter de frekvensene en gikk ut på eller en ny planet i en ny sivilasjon. Man kan ikke vokse på den siden, det kan man bare her. Der har man full oversikt over alle tider, alt er opplyst og man har tilgang til all kunnskap som finnes i universet, og på denne siden er det mer som man trasker rundt i mørket med en lykt som lyser opp det vi fokuserer på. Og sånn lærer vi, alle i ulikt tempo. Endret 6. august 2020 av MarieLo 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #13 Skrevet 6. august 2020 4 minutter siden, MarieLo skrev: Det er den største frigjørelsen å dø, all karma man har opparbeidet seg legges fra seg og man blir i ett med sitt høyere selv igjen, den andre delen av bevisstheten vi alle har, men få har kontakt med. Og så blir vi dømt av vårt høyere selv, ikke av Gud for Gud dømmer ikke, men vi gjør, når vi innser at vi er alle like og alt vi har gjort mot andre, har vi gjort mot oss selv. Og så kan man velge å heale hvis man vil, eller være der så lenge en vil, eller reinkarnere et nytt sted. Enten på samme sted hvis den planeten støtter de frekvensene en gikk ut på eller en ny planet i en ny sivilasjon. Man kan ikke vokse på den siden, det kan man bare her. Der har man full oversikt over alle tider, alt er opplyst og man har tilgang til all kunnskap som finnes i universet, og på denne siden er det mer som man trasker rundt i mørket med en lykt som lyser opp det vi fokuserer på. Og sånn lærer vi, alle i ulikt tempo. Veldig interessant! Hva mener du med det jeg har uthevet? Kan man komme til himmelen og bli gjenforent med de man har elsket i dette livet? Hvis livet på jord er som å traske rundt i mørket med en lykt, hvorfor velger vi å leve? Eller blir vi tvunget til å leve, fordi vårt høyere selv dømmer oss hardt? Anonymkode: dabeb...58f
Gjest HarryDotter Skrevet 6. august 2020 #14 Skrevet 6. august 2020 22 minutter siden, VOX skrev: Eller full gjennomtrekk som det også kalles. Det er noe patetisk over sånne svar, på ting man overhodet ikke har kunnskap om. Da tenker jeg på vitenskapelig nivå. Det har seg slik at selv vår ærverdige vitenskap ikke har noen svar på det spørsmålet. Hvorfor ikke da ha et åpent sinn og tenke at det er mye mellom himmel og jord vi ikke vet?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #15 Skrevet 6. august 2020 Jeg har snakket med døde slektninger mens jeg sov. Det var ikke en hyggelig opplevelse, men noen ganger våknet jeg og tenkte at de ønsket å gi meg advarsler eller råd. 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man komme til himmelen og bli gjenforent med de man har elsket i dette livet? Hvem vil du se igjen? Anonymkode: ffb22...a0f
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #16 Skrevet 6. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har snakket med døde slektninger mens jeg sov. Det var ikke en hyggelig opplevelse, men noen ganger våknet jeg og tenkte at de ønsket å gi meg advarsler eller råd. Hvem vil du se igjen? Anonymkode: ffb22...a0f Min bestemor og kjæledyr blant annet ❤️ Hvordan da? Anonymkode: dabeb...58f
MarieLo Skrevet 6. august 2020 #17 Skrevet 6. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Veldig interessant! Hva mener du med det jeg har uthevet? Kan man komme til himmelen og bli gjenforent med de man har elsket i dette livet? Hvis livet på jord er som å traske rundt i mørket med en lykt, hvorfor velger vi å leve? Eller blir vi tvunget til å leve, fordi vårt høyere selv dømmer oss hardt? Anonymkode: dabeb...58f Himmelen er på denne siden, i space/time. Når man dør havner man i time/space, men ja, man blir gjenforent med alle man har elsket på den siden. Hvorfor vi velger å leve? Det varierer fra liv til liv egentlig, noen ganger kommer vi for en grunn og andre ganger er det bare for å utvikle seg og oppleve universet, velge selv hva en vil gjøre og lære. Universet ble skapt fordi Gud hadde så mye kjærlighet og ville kjenne seg selv, derfor eksisterer universet. Og vi er alle Gud, så når du snakker med en annen person, så er det Gud som opplever seg selv. Det finnes ingen mening egentlig, bare å ha det moro, kjenne på kjærligheten, skape hva man vil med hvem man vil. Mulighetene har ingen begrensninger, gitt at tid og sted stemmer. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #18 Skrevet 6. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min bestemor og kjæledyr blant annet ❤️ Hvordan da? Anonymkode: dabeb...58f Jeg forstår deg😊❤ Jeg har hatt drømmer med min far og min bestemor. Noen av dem var skremmende, men i andre tok vi en tur i skogen eller i byen. Og vi snakket om mange ting Anonymkode: ffb22...a0f
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #19 Skrevet 6. august 2020 1 minutt siden, MarieLo skrev: Himmelen er på denne siden, i space/time. Når man dør havner man i time/space, men ja, man blir gjenforent med alle man har elsket på den siden. Hvorfor vi velger å leve? Det varierer fra liv til liv egentlig, noen ganger kommer vi for en grunn og andre ganger er det bare for å utvikle seg og oppleve universet, velge selv hva en vil gjøre og lære. Universet ble skapt fordi Gud hadde så mye kjærlighet og ville kjenne seg selv, derfor eksisterer universet. Og vi er alle Gud, så når du snakker med en annen person, så er det Gud som opplever seg selv. Det finnes ingen mening egentlig, bare å ha det moro, kjenne på kjærligheten, skape hva man vil med hvem man vil. Mulighetene har ingen begrensninger, gitt at tid og sted stemmer. Dette var litt innviklet men likevel ganske interessant! Så himmelen er ikke slik man gjerne har forestilt seg? Det finnes jo mange mennesker som ikke har et godt liv og opplever mye elendighet. Hva er årsaken til at de lever? Hvorfor har noen valgt det? Hva om vårt høyere selv dømmer oss hardt? Ikke nødvendigvis at vi er onde og har drept noen, bare at vi føler at vi ikke har vært "perfekt" og dermed ikke fortjener noe godt? Anonymkode: dabeb...58f
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #20 Skrevet 6. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg forstår deg😊❤ Jeg har hatt drømmer med min far og min bestemor. Noen av dem var skremmende, men i andre tok vi en tur i skogen eller i byen. Og vi snakket om mange ting Anonymkode: ffb22...a0f ❤️ Husker du hva dere snakket om? Eller er det slik at du husker deler av det, mens resten er litt visket bort fra minnet? Anonymkode: dabeb...58f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå