Skarv Skrevet 10. april 2002 #21 Skrevet 10. april 2002 Hei igjen Rita.Må bare si at jeg har tengt å bli vvvellldig gammel slik at jeg kan være ute i sandkassen med både barnebarn og oldebarn når den tiden kommer.Jeg har desverre ikke noen på min egen alder å dele disse herlige dagene meg,men en hel haug av barn .De er bare så skjønne.12
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #22 Skrevet 10. april 2002 Hei Rita. Jeg synes at en moden kvinne er en kvinne som gjør som hun vil,står for det hun gjør,elsker friheten til å hnære seg selv. Det er ingen andre som tar ansvaret for det hun gjør uansett. Nyt det. Tora.
EMBLA Skrevet 10. april 2002 #24 Skrevet 10. april 2002 Hei Kaspara!! Synd du bor helt i Nord Norge,for ellers kunne jeg godt tenkt meg å sitte i sandkassen sammen med deg. Jeg er 45,og uhelbredelig barnslig. Men en er jo moden når det trengs. Hver gang det kommer nysnø så må jeg bare ut å lage engler i snøen,og rulle ned skråningen utenfor huset. Noe så herlig!! Jeg må bare vente til det blir mørkt,det synes barna er best,men de har jo moro av det da. Så modenhet er like mye å ikke bry seg så mye om en er noe barnsligere enn andre på samme alder.12
Skarv Skrevet 10. april 2002 #25 Skrevet 10. april 2002 Hei Embla.Helt toppers at du er like (barnslig)som meg.Jeg bor ikke i nord-norge!Er vokse opp der men har bodd i Trondheim i ca.30år,så da ble ikke avstanden mellom oss så lang.Jeg er ikke noe serlig glad i sny "dialekten min,men jeg elsker høsten med alle de fine farvene i naturen.12
celine_v Skrevet 16. april 2002 #27 Skrevet 16. april 2002 Enig med anonym.jeg er 41, og har aldri følt med bedre eller sett ut bedre.Har det topp.
Em@lie Skrevet 21. april 2002 #28 Skrevet 21. april 2002 Husker da jeg var 39 og nermet meg 40 års-dagen. jeg grudde meg for hver dag jeg kom nermere. Det er den verste dagen i mitt liv. tenk å fylle 40. Dagen ble ikke feiret på noen måte. Det skulle jeg ha meg frabedt. Nå kom jeg over den perioden med skrekk og gru ganske fort. Det jeg kan si i dag er at jeg føler meg sprudlende. Har overskudd,er sikker på meg selv og mine valg. Byttet jobb. jeg har det veldig bra. det er vel den beste perioden min hittil i livet. Så velkommen etter jenter.
Tora Skrevet 21. april 2002 #29 Skrevet 21. april 2002 Det er vel det at når vi har fått noen voksne år, skiller vi ut hva vi skal bry oss om. Det er ikke så viktigt hva andre mener lenger. Det å fylle 30 var pyton,jeg var bare tilstede i mitt eget liv,men jeg levte det ikke. Så en dag. Jeg ville bestemme livet mitt selv.Ut med mannen.Vi slet hverandre ut.Flyttet til et bedre sted. Fant en ny som somjeg har det godt med. Etter 10 år var alt på plass,jeg var klar til å bli 40. Feiret det hele natten med gode venner. Så nå betyr ikke årene noe lenger.Jeg har det så godt hvær dag. Deiligt å hvære 40 Tora
Sussi* Skrevet 21. april 2002 #30 Skrevet 21. april 2002 En moden kvinne, det er en som meg............*knis*12
Gjest Trøndelag Skrevet 21. oktober 2002 #31 Skrevet 21. oktober 2002 Det er noe av det mest sexye på jord. Jeg er en gutt på 24 som har forvillet meg inn på kvinneguiden:-) Jeg tenner å fantaserer om en hemmelig elskerinne 30-60 år Dere har ingenting å være reddefor når det gjelder alder`! Love u.. Det erneste problemet er at jeg ikke finner en som vil dette med meg:-) Kanskje noen kan gi tips eller hjelpe meg? E-post adresse slettet. Om du ønsker å være tilgjengelig på mail, opprett en profil. Hege (moderator) http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2002 #32 Skrevet 30. november 2002 ........Vet nesten ikke hvor jeg skal begynne, men jeg har aldri hatt det bedre!!! ....og jeg blir 51 i neste uke!- Så dere har noe å glede dere til, dere som har panikk for å bli 40.-Men det kommer selvfølgelig an på så mange faktorer:- helse,samliv,økonomi..etc.- Jeg er vital, sprek, levende og har masse tid til meg selv, skilt,men happy....ingen barnebarn ennå! Problemet er vel at jeg har ikke så mange å "leke" med - de fleste på min alder er livstrøtte og sedate og er altfor opptatt av å fortelle meg at "vi som er så gamle,kan ikke gjøre det og det".... :evil: Spesielt kvinner!! - Men det bryr jeg meg ikke om lenger:- jeg går med langt hår og skinnjakke fordi det kler meg best!! Ja, om sommeren bruker jeg tilogmed bikini....og synes jeg ser flott ut!! huff og huff :blunke: Og så alle mytene da! Nå er jeg lei av å høre at vi er patetiske og på kjøttmarkedet fordi vi tar oss en tur på byn!! Der treffer vi bare utbrente gamlinger, likevel....... .....eller 24-åringer som synes vi er så kule............akkja, masse luksusproblemer har vi........vi flotte 50-åringer!!
Gjest ny her Skrevet 9. desember 2002 #33 Skrevet 9. desember 2002 Hei alle sammen:) Jeg er en kvinne i 40-årene som ble glad over å lese disse innleggene. Jeg har det ganske tøft i forhold til det at jeg er gammel av år..inni meg er jeg jo så ung ennå.Det verste er at jeg har en god venn i slutten av tjueårene..en nettvenn som jeg har "snakka" med i over ett år nå og gjerne skulle møtt. Men der kommer alderen inn...føler en slags sorg over at jeg ikke lenger er ung. Kanskje fordi jeg føler et så stort fellesskap med denne vennen..og hadde jeg vært yngre så kanskje kanskje vi kunne ha hatt en date..? Hvem vet? Sånn som det er nå, er det jo yngre jenter han ønsker selvfølgelig...og jeg er jo kun en god venn. Og så stresser jeg og ønsker å se yngre ut i tilfelle vi en dag skal møtes...hvis vi tør det en dag da. Uff..skulle gjerne vært ung igjen jeg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå