Gå til innhold

Priser på munnbind

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kontrollerte studier foretatt i laboratorier kan ikke overføres til tilfeldige personer uten opplæring i riktig bruk eller bruk i det daglige. Helt forskjellige forutsetninger endrer resultater drastisk 

Anonymkode: 9fcc8...5fc

Ved å ikke bruke munnbind riktig kan du smitte deg selv, men du unngår å smitte andre da du ikke sprer viruset når du puster, hoster og nyser.

Anonymkode: e264d...54d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ved å ikke bruke munnbind riktig kan du smitte deg selv, men du unngår å smitte andre da du ikke sprer viruset når du puster, hoster og nyser.

Anonymkode: e264d...54d

Ved å ikke bruke munnbind riktig, vil man jo også øke sjansen for å smitte andre!

Anonymkode: e3040...fa8

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

700 kr for 50 stk. Dette har jeg ikke råd til i lengden. Hvis dette blir påbudt så får jaggu staten ta ansvar og skaffe. Folk blir jo ruinert. 

Anonymkode: b3fee...ae7

Enig, vi er 3 i familien som reiser kollektivt til skole/jobb pluss evt aktiviteter. Blir ikke aktuelt å bruke så mye penger på dette! 

Anonymkode: b66ff...f2c

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, vi er 3 i familien som reiser kollektivt til skole/jobb pluss evt aktiviteter. Blir ikke aktuelt å bruke så mye penger på dette! 

Så dere har bestemt dere for at alternativet vaskbare tøymasker er uaktuelt?

Anonymkode: 39e33...f1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så dere har bestemt dere for at alternativet vaskbare tøymasker er uaktuelt?

Det er utsolgt her vi bor

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er utsolgt her vi bor

Bestill på nett? Jeg har bestilt på Zalando i tilfelle denne symbolpolitikken skulle bli påbudt.

Anonymkode: 1c86d...8cf

Skrevet
17 hours ago, Den Sagnsomsuste said:

Kjøper dere seriøst munnbind nå?! What a fuck?! Vi har jo vært inne i en jævla pandemi i bortimot et halvt år! Selv uforstandige mennesker burde være i besittelse av munnbind i august 2020! Helt utrolig!

Fuck, det var utsolgt! 

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har symaskin. Setter igang og syr noen til meg selv. 

Anonymkode: 92d28...7f4

Oppskrift? Har symaskin men den er lite brukt 🙈

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du driter med andre ord i om andre blir smittet av deg. Hyggelig type, du.

Hos enkelte av oss så strekker økonomien rett og slett ikke til. Jeg må betale husleie og mat før jeg kan tenke på andres helse. Er det noen som vil bry seg om meg når jeg ikke blir i stand til å betale mine regninger? Det tviler jeg sterkt på for å si det sånn. 

Anonymkode: 8d7e3...bb3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppskrift? Har symaskin men den er lite brukt 🙈

Mange gratis mønster på nett. Google «DIY face mask».

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hos enkelte av oss så strekker økonomien rett og slett ikke til. Jeg må betale husleie og mat før jeg kan tenke på andres helse. Er det noen som vil bry seg om meg når jeg ikke blir i stand til å betale mine regninger? Det tviler jeg sterkt på for å si det sånn. 

Anonymkode: 8d7e3...bb3

Nå får vi vente og se hva anbefalingen blir, men trolig blir det mulig å benytte vaskbare tøymasker. Da blir ikke kostnaden så stor. Eller man kan sy selv, for hånd.

• 4 uker senere...
Skrevet
På 6.8.2020 den 19.45, AnonymBruker skrev:

Ja, etter den tabben der, med påfølgende dårlig PR, tror jeg de har sjekket VELDIG nøye at det ikke er piratprodukter denne gangen😅 eksakt samme type som de selger på Farmasiet til dobbel pris.

Anonymkode: a2e4a...4f0

Er du så sikker på det.. Når man vil ha mest mulig profitt.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/zGWj69/politiet-mener-idar-vollvik-har-merket-og-pakket-om-munnbind-i-norge

Politiet mener Vollvik har pakket om og merket munnbind som ikke var godkjent for medisinsk bruk til kirurgiske munnbind.  
Noen som har kjøpt munnbind fra Idar Vollvik? Bare å kaste dem nå. Bomkjøp.   

Anonymkode: 234ab...367

• Liker 1
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du så sikker på det.. Når man vil ha mest mulig profitt.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/zGWj69/politiet-mener-idar-vollvik-har-merket-og-pakket-om-munnbind-i-norge

Politiet mener Vollvik har pakket om og merket munnbind som ikke var godkjent for medisinsk bruk til kirurgiske munnbind.  
Noen som har kjøpt munnbind fra Idar Vollvik? Bare å kaste dem nå. Bomkjøp.   

Anonymkode: 234ab...367

Er likevel bedre enn ingenting. Alt det betyr er at man ikke kjenner til kvaliteten på dem. For hva vi vet kan de være helt i orden, men vi kan ikke være sikre. Det er en grunn til at man opererer med CE merking - det er en kvalitetsgaranti.

Endret av Den Sagnsomsuste
Skrevet

Jeg er en av idiotene som kjøpte av Idar.. 500 kr rett i dass. Samboeren min advarte meg og sa ingenting fra Idar er til å stole på jeg frøs bare av det. Haha! Sitter med skjegget i postkassen jeg 

• Opprett ny...