Gå til innhold

Priser på munnbind

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem selger munnbind til billigest? Da påbud kanskje kommer I morgen, blir det til at jeg må kjøpe inn i dag. Hva betalte du?

Anonymkode: c417f...f46

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har steget noe voldsomt p.g.a. høye innkjøpspriser..... De fleste er også pr. nå utsolgt. Tror ikke du finner et eneste utsalgssted som har munnbind på lager.

Og i morgen kommer det nye regler der det trolig blir påbudt med munnbind på alt av kollektivtrafikk bl.a.

https://www.nrk.no/norge/nye-munnbind-regler-ventet-i-morgen_-pris-pa-munnbind-til-vaers-1.15113250

Anonymkode: 0b0c5...cc3

Skrevet (endret)
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har steget noe voldsomt p.g.a. høye innkjøpspriser..... De fleste er også pr. nå utsolgt. Tror ikke du finner et eneste utsalgssted som har munnbind på lager.

Og i morgen kommer det nye regler der det trolig blir påbudt med munnbind på alt av kollektivtrafikk bl.a.

https://www.nrk.no/norge/nye-munnbind-regler-ventet-i-morgen_-pris-pa-munnbind-til-vaers-1.15113250

Tull, de fleste steder er ikke utsolgt.

Slutt å spre løgner for å spre panikk.

Mange apotek som har masse på lager, det har de selv sagt i media i flere artikler.

Forøvrig har ikke prisen steget akkurat nå, den har vært slik siden mars, jeg vet fordi jeg kjøpte i februar og da var prisen normal.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du det blir påbud el oppfordring?

AnonymBruker
Skrevet

Håper det blir obligatorisk hver eneste influensasesong. Og strenge kontrollrutiner vil gi mange nyttige arbeidsplasser. 

Anonymkode: b1d68...d95

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Betaler du mer enn 15 kr per stykk av typen kirurgisk munnbind klasse II så blir du lurt. 

Anonymkode: 234ab...367

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bestillte i tøy fra zalando, 99 for 3, som vaskes og brukes flere ganger.

Anonymkode: 04695...70a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Hatsumomo said:

Tull, de fleste steder er ikke utsolgt.

Slutt å spre løgner for å spre panikk.

Mange apotek som har masse på lager, det har de selv sagt i media i flere artikler.

Forøvrig har ikke prisen steget akkurat nå, den har vært slik siden mars, jeg vet fordi jeg kjøpte i februar og da var prisen normal.

Det er utsolgt i de fleste nettbutikker nå. Og de aller fleste butikker også. Tror det kan bli vanskelig å oppdrive nå i begynnelsen, virker som om at ALLE skal kjøpe munnbind nå, og da blir det jo mangel i butikkene. 

Sjekket farmasiet.no, vitusapotek og apotek1 - alle er tomme for alle typer munnbind. Det kommer helt sikkert inn igjen, men de neste dagene kan det bli vanskelig å oppdrive. 

Anonymkode: b6a99...124

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Disse er det billigste jeg har sett! Kjøpte en slik pakke der igår😊

Anonymkode: a2e4a...4f0

Ja, jeg har kjøpt derfra selv. Halv pris av hva farmasiet skal ha for nøyaktig samme munnbindene :)

Anonymkode: 61204...4c5

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte fire av de fra Janus som kan brukes opptil 12 ganger, i tillegg til en 10pk fra zalando, og så har jeg 10 av de lyseblå, i tillegg til at moren min har blitt hekta på å sy dem, så har nok for en stund. Ser bare folk en dag i uka. 

Anonymkode: 05edd...059

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte munnbind på Ebay på slutten av februar. Da kostet de under 1 krone stykket. Kjøpte flere hundre stk, og har skapet fult så trenger ikke kjøpe til blodpris nå😄

Anonymkode: 7de80...675

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Betaler du mer enn 15 kr per stykk av typen kirurgisk munnbind klasse II så blir du lurt. 

Anonymkode: 234ab...367

For noen måneder siden kostet de 50 øre stykket 😄

Anonymkode: 7de80...675

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De som selger de påstår at det er høye innkjøpspriser, uten å dokumentere det. Det er mer sannsynlig at de er ute etter å pakke mest mulig penger i egne lommer.

Anonymkode: 7ba87...343

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem selger munnbind til billigest? Da påbud kanskje kommer I morgen, blir det til at jeg må kjøpe inn i dag. Hva betalte du?

Jeg kjøpte i nettbutikken til Sunkost, 20 medisinske munnbind klasse 1 til 279, - 

Kjøpte også et Janus munnbind i ull til kr 100 i dag hos Apotek 1

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte fire av de fra Janus som kan brukes opptil 12 ganger, i tillegg til en 10pk fra zalando, og så har jeg 10 av de lyseblå, i tillegg til at moren min har blitt hekta på å sy dem, så har nok for en stund. Ser bare folk en dag i uka. 

På Apotek 1 sa det til meg at Janus munnbindet kan kokes og brukes 20 ganger, men jeg har lest 12 selv så jeg vet ikke hva som er riktig

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som selger de påstår at det er høye innkjøpspriser, uten å dokumentere det. Det er mer sannsynlig at de er ute etter å pakke mest mulig penger i egne lommer.

De er også mye billigere i utlandet, så jeg tviler på om innkjøpsprisene alene er grunnen til de stive prisene vi har.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tenkte jeg og. Nå skal det profitteres av alle parter. Tenker de får sin store inncashing i morgen. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Tough cookie skrev:

På Apotek 1 sa det til meg at Janus munnbindet kan kokes og brukes 20 ganger, men jeg har lest 12 selv så jeg vet ikke hva som er riktig

Tror det står opp til 20 ganger. Så da er det nok som på melka, best før men ikke dårlig etter. 

• Opprett ny...