AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #1 Skrevet 6. august 2020 Hvordan organiserer dere syltetøyglass i kjøleskapet? Har dere noe lurt system? Vi har mange forskjellige typer glass, i alle mulige høyder og størrelser, i kjøleskapet. Men jeg synes de utnytter plassen i kjøleskapet så dårlig. Eller, egentlig er problemet at kjøleskapet har for få hyller slik at det blir masse luft over syltetøyglassene og opp til neste hylle. Vurderer å kjøpe noen sånne store bakker som jeg ser at mange butikker selger, er det noe vits? Anonymkode: 5dde6...e89
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #2 Skrevet 6. august 2020 Det finnes plasthyller man kan kjøpe som holdes oppe av hyllen over, slik at man får ekstra hylleplass. Sjekk Wish.com eller Amazon/eBay etc Anonymkode: c04d8...2ef
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #3 Skrevet 7. august 2020 På 6.8.2020 den 16.32, AnonymBruker skrev: Det finnes plasthyller man kan kjøpe som holdes oppe av hyllen over, slik at man får ekstra hylleplass. Sjekk Wish.com eller Amazon/eBay etc Anonymkode: c04d8...2ef Takk for tips! Klarer ikke helt å se for meg hva du tenker på, har du noen søkeord jeg kan søke på for å finne noe slikt? Anonymkode: 5dde6...e89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå