Gå til innhold

Hvordan forføre/vise seg frem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil gjerne gjøre det for samboer, men vi har liksom gått inn i en rutine. Det faller meg heller ikke naturlig å være så frem på og vise meg.

Skulle ønske jeg var typen som kunne begynne å kose med meg selv på sofaen nær han sitter like ved osv. 

Anonymkode: b2fb4...40a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

OK.

Anonymkode: 7f434...39c

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke være så frempå om du ikke er komfortabel med det, tipper litt gjør mye om han ikke er vandt med at du tar initiativ 😃det blir lettere etterhvert. 

Anonymkode: cac56...8e0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og typen har vært sammen i 10 år og for 4-5 år siden fikk jeg for meg at jeg skulle sprite opp sexlivet vårt og kle meg ut som en Playboy Bunny siden han kaller meg lille kanin. 

Han kom sliten/ sur hjem fra jobb og da han så hva jeg hadde kledd på meg, sa han at jeg så latterlig ut og ba meg kle av meg klærne😃No more. 

Anonymkode: 668a6...70b

• Liker 1
Skrevet

Liker veldig godt jenter/kvinner som tenker litt som deg. Kvinner som vil forføre eller vise seg fram for sin partner. Utrolig mange damer som forventer at mannen skal ta initiativ og at det er mannen som skal bryte rutinen og skjønne seg på hvordan kvinnen ønsker at han skal være. 

Du skriver at du skulle ønske at du var typen som kunne begynne å ta på deg selv mens han satt nær deg. Hva om du gjør akkurat det som du selv foreslår? Du vil garantert kjenne at du går ut av din egen komforsone. Men tro meg, dersom din mann er i det minste litt lik meg (og kanskje flere andre menn) så vil responsen sannsynligvis bli positiv og du vil kunne bygge opp en bust hos deg selv som kan være med på å sette nye initiativ eller responser i sving hos deg selv. Bygg gradvis opp og du vil kanskje finne nye sider ved deg selv og gradvis få selvtillit til å vise mer initiativ. 

AnonymBruker
Skrevet

En hånd strykende over skrittet og et lurt smil funker hver bidige gang, og er ikke «kleint» heller.

Anonymkode: 34712...8dc

• Liker 1
Skrevet

Gå inn i dusjen til ham. Kyss ham der, med tunge. Si at du elsker ham.

Kyss ham slik hver kveld, og hver morgen før han går på jobb. Se på ham og smil.

Begynn å sove naken hvis du ikke gjør det. Skyld på sommervarmen.

Hvis du ikke pleier å barbere deg glatt nedentil, si at du har begynt å synes det ser litt stilig ut. Spør ham om hva han mener om sånt. (Blås i om du egentlig ikke har sans for det.)

Etter å ha hatt sex, skryt av pikken hans. Begynn å snakke pent om den. Ta den i munnen på et overraskende tidspunkt mens han er naken. Smil etterpå.

Slike ting.

• Liker 4
Gjest Paramount
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og typen har vært sammen i 10 år og for 4-5 år siden fikk jeg for meg at jeg skulle sprite opp sexlivet vårt og kle meg ut som en Playboy Bunny siden han kaller meg lille kanin. 

Han kom sliten/ sur hjem fra jobb og da han så hva jeg hadde kledd på meg, sa han at jeg så latterlig ut og ba meg kle av meg klærne😃No more. 

Anonymkode: 668a6...70b

Stakkars deg. Han er sikkert grei nok på alle mulige måter, men der var han en humørløs klovn.

Gjest Paramount
Skrevet

Kjøp deg nye klær, og aller helst litt frekke og tettsittende, og vær positiv i hverdagen. Vær nøye med at buksene viser konturen av det du vet. Lat som ingen ting, og la det gradvis synke inn. 
Dette er en enkel generell kur, vet selvsagt ikke hva som får akkurat din type til å våkne.

Skrevet

Prøv å finne ut hva han liker, om han tenner på at du tar på deg selv foran ham.

Er drittflaut om han ikke tenner på det. Har vært der selv med eksen, som ikke hadde sansen for hverken at jeg skulle ta på meg selv eller kle meg sexy for han.

Nå med ny mann er det bare helt fantastisk å gå uten truse, å ta noe fint undertøy på seg eller gå i korte, trange skjørt. Bare blikket hans forteller hvor mye pris han setter på at jeg gjør det for oss😊 og han kom med ønsket selv at han ville se meg ta på meg selv... egentlig syntes jeg det var litt flaut, men sammen med han ble det veldig bra.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Filia skrev:

at jeg gjør det for oss😊

Så bra at du skjønner at dette angår dere begge. Mannen elsker å se hvor vakker kjæresten er, da er det ingen grunn for henne til å holde igjen.

Anonymkode: 8cd63...7ef

• Liker 2
Skrevet

Jeg er enig i at du må gjøre noe som er komfortabelt for deg, og ikke bli noe du tror forventes.

Snakk sammen om hva man liker og ikke. Det kan for eksempel være klær og ikke seksuelle aktiviteter. Her i huset trenger jeg kun å gjøre litt yoga eller han trener, så er vi i gang. 

Skrevet
17 timer siden, Filia skrev:

at jeg gjør det for oss😊

👍👍👍

Ja nettopp!! Herlig å se at du tenker sånn at det du gjør gjør du for dere begge. 🤩 Sex skal jo være en fin ting for begge og initiativet bør ligge hos begge. 

Både kvinner og menn har et ønske og behov om å kjenne seg beundret og begjært. 

Noe av det fineste og flotteste i mine øyne er å vise nettopp dette, at man beundrer og begjærer sin partner. At man ønsker å gjøre de små tingene for å tenne den andre og vise seg fram for den andre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta deg en dusj, håndkleet rundt deg sett deg på sofaen gli deg litt i skrittet, - garantert suksess

Anonymkode: 2e459...e20

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg pleier å kle meg naken og spørre om vi skal pule med en halvkram en som stikker lett fram.

Overraskende ofte er det nettopp det som skjer. Jeg er heldig og har en partner som er like enkel som meg på dette området.

AnonymBruker
Skrevet

På sykkeltur nå i sommer. Det var veldig varmt og da vi hadde pause ved et idyllisk vann kledde jeg av meg og badet naken. Helt ulikt meg, og det overrasket ham. Han kom etter. Han fikk tidenes ereksjon og det endte som det måtte. Fullstendig uplanlagt. Men etter det har virkelig seksualiteten blomstret opp igjen etter å ha vært ganske fraværende et års tid.

Anonymkode: d46ca...5ec

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...