Gå til innhold

Kan man vekke sexdyret i en kvinne igjen ved å

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjøre henne sjalu? Hvis hun ikke syns det er like spennende som før og sexen har dabbet av tenkte jeg. Å finne frem noen store dildoer, eller legge frem ønske om å prøve fisting eller få knulle noen andre for eksempel?

Noen som har erfaring rundt dette, og fungerte det eller slo det feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Innleggene i tråden under blir "morsomme" hvis man bytter kjønn slik at han blir hun. 😖

Endret av Hunmedham
  • Liker 1
Skrevet

Nei det er klart, å gjøre en kvinne sjalu er fyfy og da er man en kynisk drittsekk eller mannsgris 😉😖

Mens å gjøre en mann sjalu er en fin måtte å spille på kvinnelist og feminin forførisk stil 🤔

Skrevet

Jeg synes ikke sjalusi er positivt på noen måte. Fælt å føle på, fælt å påføre partner, og ikke kjekt å oppleve at partner blir det heller. 

Jeg kan innrømme at jeg også kan gå i fella ved å bli litt blind på partner, og at det kan åpne mine øyne litt å oppleve at andre kvinner har interesse for ham og anser ham som attraktiv, men han trenger ikke dra ting så langt at jeg blir usikker og sjalu. Det er tilstrekkelig å se at de synes han er en flott og sjarmerende fyr. Litt synd at han er opptatt. 

De gangene jeg eller han faktisk har blitt sjalu var det ikke noe hyggelig eller oppbyggende på noen måter. Bare en dum opplevelse, som førte til behov for å reparere oss mellom, og absolutt ingen sex til det var reparert. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Hunmedham skrev:

Gjøre henne sjalu? Hvis hun ikke syns det er like spennende som før og sexen har dabbet av tenkte jeg. Å finne frem noen store dildoer, eller legge frem ønske om å prøve fisting eller få knulle noen andre for eksempel?

Noen som har erfaring rundt dette, og fungerte det eller slo det feil?

Vil si dette er litt mer aggressiv måte å gå frem på. Hva med å kjøpe et nytt leketøy dere begge kan ha glede av, og se om du kan pirre henne. Ikke gjøre henne sjalu, men tenne flammen i henne med noe nytt og spennende 😄

Anonymkode: c0736...035

AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen hadde forsøkt å gjøre meg sjalu, hadde det nok ikke blitt mer sex gitt, hadde bare syntes det var tåpelig og tenkt at her er jeg nok med feil fyr. Men jeg er glad i sex, så det har aldri vært noe problem. Kvinne

Anonymkode: 1d576...0de

Skrevet

Det hjelper iallefall ikke å stå frem som en som vil ha sex hele tiden, det kan nok være derfor hun har mistet lysten. Gjør heller ting som øker sexlysten hennes, la hun føle seg elsket eller at du tar del i og fjerner stress og bekymringer. Å vise at man bryr seg og viser omsorg, kan i mange tilfeller snu en negativ holdning... Det er nesten kul umulig å ha sexlyst med disse symptonene...

Å bruke sjalusi kan også virke stikk motsatt, så vær forsiktig. Men er hun symptomfri og du kjenner henne godt, kan du nok legge frem store dildoer å bruke dem på deg selv. La henne høre deg når du bruker dem, da kan nok villdyret i henne våkne av missunnelse og vil joine deg. Jeg tenner noe vanvittig på høylytt onani med hensikt at jeg skal høre det, men jeg er visst ikke helt frisk iflg mange her...😅

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg tror ikke det. 

Kvinner har enten et dyr de holder liv i selv, eller de har aldri hatt det og kommer aldri til å få det. 

Anonymkode: d4253...3a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Hunmedham skrev:

Innleggene i tråden under blir "morsomme" hvis man bytter kjønn slik at han blir hun. 😖

Det er noe helt annet med menn. Menn er som regel interessert i sex. Kvinner er mye mer enten eller. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg tror ikke det. 

Kvinner har enten et dyr de holder liv i selv, eller de har aldri hatt det og kommer aldri til å få det. 

Jeg er nok enig i deg der. 

Nå kan riktignok kvinner med villdyret i seg også miste appetitten, men da har man gjerne i så langt tid ignorert signaler at det kan være vanskelig å redde noe. Da blir det helst en ny mann som vekker gnisten igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...