Gå til innhold

Folk som alltid skal vise sin metode, pirker på andre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt greit at hvis noen har mer erfaring, dette er jobb og du er på opplæring osv så må en ta til seg lærdom

MEN, folk en har kjent lenge som alltid skal komme med «tips».. irriterer meg så grusomt! Særlig mødre synes jeg er ille der.. er det flere? Er det fordi man faktisk er dårlig på det en gjør eller hr noen og mødre bare en uvane med å si at det heller kan gjøres sånn

Anonymkode: f46a2...b17

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det beste i jobb er når man viser en bedre metode å gjøre ting på,....som er raskere også. Mens disse nekene som har stått der i 20år ikke har tenkt på den selv 😂

Jeg startet i ny jobb der alt skulle blir lært av slike, som visste best! Etter noen mnd så jeg hvor lite effektivt vi jobbet, dette tok jeg så klart opp med sjefen. Som igjen også innså det, 2stk ble oppsagt. Ikke jeg 😂

Anonymkode: a7e5f...c91

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det beste i jobb er når man viser en bedre metode å gjøre ting på,....som er raskere også. Mens disse nekene som har stått der i 20år ikke har tenkt på den selv 😂

Jeg startet i ny jobb der alt skulle blir lært av slike, som visste best! Etter noen mnd så jeg hvor lite effektivt vi jobbet, dette tok jeg så klart opp med sjefen. Som igjen også innså det, 2stk ble oppsagt. Ikke jeg 😂

Oppsagt faktisk? Dette må ha vært alvorlig? Ingen blir sagt opp bare på det grunnlaget? De må jo ha mobbet eller gjort noe kraftig feil?

men ja... verste er slike gamle folk som har jobbet der en evighet skal pirke på de nye eller yngre. Går etter en som en hund

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har du vært heldig. De aller fleste vil gjøre tingene på den måten de alltid har vært gjort. 

Anonymkode: 5c537...724

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppsagt faktisk? Dette må ha vært alvorlig? Ingen blir sagt opp bare på det grunnlaget? De må jo ha mobbet eller gjort noe kraftig feil?

men ja... verste er slike gamle folk som har jobbet der en evighet skal pirke på de nye eller yngre. Går etter en som en hund

Arbeidsgiver valgte å nedbemanne, vi var jo for mange når vi startet å jobbe "riktig" 🙂 Han sparte 2 årslønner, pga meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...