AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #1 Skrevet 6. august 2020 Helt greit at hvis noen har mer erfaring, dette er jobb og du er på opplæring osv så må en ta til seg lærdom MEN, folk en har kjent lenge som alltid skal komme med «tips».. irriterer meg så grusomt! Særlig mødre synes jeg er ille der.. er det flere? Er det fordi man faktisk er dårlig på det en gjør eller hr noen og mødre bare en uvane med å si at det heller kan gjøres sånn Anonymkode: f46a2...b17
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #2 Skrevet 6. august 2020 Det beste i jobb er når man viser en bedre metode å gjøre ting på,....som er raskere også. Mens disse nekene som har stått der i 20år ikke har tenkt på den selv 😂 Jeg startet i ny jobb der alt skulle blir lært av slike, som visste best! Etter noen mnd så jeg hvor lite effektivt vi jobbet, dette tok jeg så klart opp med sjefen. Som igjen også innså det, 2stk ble oppsagt. Ikke jeg 😂 Anonymkode: a7e5f...c91 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #3 Skrevet 6. august 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det beste i jobb er når man viser en bedre metode å gjøre ting på,....som er raskere også. Mens disse nekene som har stått der i 20år ikke har tenkt på den selv 😂 Jeg startet i ny jobb der alt skulle blir lært av slike, som visste best! Etter noen mnd så jeg hvor lite effektivt vi jobbet, dette tok jeg så klart opp med sjefen. Som igjen også innså det, 2stk ble oppsagt. Ikke jeg 😂 Anonymkode: a7e5f...c91 Oppsagt faktisk? Dette må ha vært alvorlig? Ingen blir sagt opp bare på det grunnlaget? De må jo ha mobbet eller gjort noe kraftig feil? men ja... verste er slike gamle folk som har jobbet der en evighet skal pirke på de nye eller yngre. Går etter en som en hund Anonymkode: f46a2...b17 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #4 Skrevet 6. august 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det beste i jobb er når man viser en bedre metode å gjøre ting på,....som er raskere også. Mens disse nekene som har stått der i 20år ikke har tenkt på den selv 😂 Jeg startet i ny jobb der alt skulle blir lært av slike, som visste best! Etter noen mnd så jeg hvor lite effektivt vi jobbet, dette tok jeg så klart opp med sjefen. Som igjen også innså det, 2stk ble oppsagt. Ikke jeg 😂 Anonymkode: a7e5f...c91 Da har du vært heldig. De aller fleste vil gjøre tingene på den måten de alltid har vært gjort. Anonymkode: 5c537...724
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #5 Skrevet 6. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppsagt faktisk? Dette må ha vært alvorlig? Ingen blir sagt opp bare på det grunnlaget? De må jo ha mobbet eller gjort noe kraftig feil? men ja... verste er slike gamle folk som har jobbet der en evighet skal pirke på de nye eller yngre. Går etter en som en hund Anonymkode: f46a2...b17 Arbeidsgiver valgte å nedbemanne, vi var jo for mange når vi startet å jobbe "riktig" 🙂 Han sparte 2 årslønner, pga meg. Anonymkode: a7e5f...c91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå