Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan begynne å like det? Elsker å jobbe kveld, men ikke så praktisk mtp barn.

Anonymkode: 7e327...0cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men barn fikk du frivillig?

Anonymkode: 2684d...400

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Hater å jobbe tidlig. Jeg jobber nå vanligvis 10-18, men har store barn og slutter 15 på fredager. Passer min kroppsrytme best.

Anonymkode: 4d7a5...b21

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å jobbe tidlig. Har veldig fleksibel arbeidstid, så jeg begynner som regel 06.45 eller 07.15. Da er jeg ferdig rundt 14.00 og slipper å stresse hjem for å lage middag. Er hjemme i god tid før resten av familien, kan ta en dusj, slappe av eller gjøre litt husarbeid før jeg må begynne på middagen.

Anonymkode: 62a51...a61

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber 10-14 siden vi har hjemmekontor. Slapper av fire timer. 

Anonymkode: f6a0c...de2

AnonymBruker
Skrevet

7-15 er best. Resten av dagen fri :). 

Anonymkode: 7520b...d9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tidligvakter, som jeg har sluttet å ta på meg, starter kl 5 eller kl 6. Det er helt pyton. Jobber fast natt.

Anonymkode: 7751f...704

AnonymBruker
Skrevet

Med hjemmekontor har rutinen vært 6-12, og 16-18. Med en god frokostpause i første økt. Helt perfekt. Ingen barn, bare full frihet. 

Anonymkode: 285b3...f60

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker å jobbe tidlig for da må jeg stå opp, egentlig ingen an grunn . Er B menneske så jeg beuker uansett ekstra lang tid på å våkne om jeg står opp 7-8 enn om jeg står opp 10

Anonymkode: 22b6a...8ec

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid likt best å jobbe tidlig. Men så er jeg a-menneske også da, så det hjelper jo på. Jeg liker å være ferdig på ettermiddagen og vite at jeg har helt fri resten av dagen! 

Jobber jeg seinvakt er jeg fæl til å sove litt lengre enn jeg burde og jeg føler heller ikke jeg får gjort noe, for jeg går bare og forbereder meg til å gå på jobb. 

Anonymkode: 4748b...342

Gjest Lama_Drama
Skrevet

Kveld er best, men dumt å ikke se ungene. Tidlig er pyton!

AnonymBruker
Skrevet

Skulle gjerne bare jobbet kveld, best betalt og hyggeligst på jobb. Men går ikke med unger som har separasjonsangst. 

Anonymkode: bea26...fc4

AnonymBruker
Skrevet

Ingen barn, og jeg hater å jobbe tidlig. Er nattugle. Foretrekker nattevakter og det vet sjefen, så han spør som regel meg først hvis det er noen nattevakter som mangler.

Anonymkode: 6a4a0...e89

AnonymBruker
Skrevet

Ja hater å jobbe tidlig, kroppen min fungerer dårlig av typisk a menneske rutiner. Må stå opp halv 7, og da har jeg dårlig tid i tillegg.

I Corona tiden kunne jeg begynne senere, 10-11 tiden, fungerte da mye bedre og jobbet mer effektivt.

Jeg synes det skulle vært mer tilrettelegging rundt arbeidstider, jeg kan med hånden på hjertet si at å tvinge meg til å møte tidlig på jobb når jeg ikke trengs akkurat da er idioti. Ville anbefalt alle arbeidsgivere å innføre fleksibel tid, tror det hadde fordelt seg ganske 50/50 på de som ønsker å jobbe tidlig og de som ønsket å jobbe sent. 

Anonymkode: 2ab11...d52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...