AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #1 Skrevet 6. august 2020 Nå har jeg vært tilbake på jobb 1 uke etter 1 års mammapermisjon. Kjente meg egentlig ganske klar for å begynne på jobb igjen også, men for hver time som går på jobb kjenner jeg veldig på at dette ikke er jobben for meg lenger. Jeg jobber som pedagogisk leder i barnehage, er utdannet barnehagelærer. Føler jeg har mistet den gnisten for jobben jeg hadde før. dere andre som er utdannet barnehagelærere som ikke jobber i bhg, hvor jobber du? Noen andre som har følt behov for å skifte beite etter lang tid pause fra jobn? Anonymkode: 164f3...218
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #2 Skrevet 6. august 2020 Jeg skiftet jobb etter forrige permisjon. Jeg søkte på jobber i permisjonstiden, for det var klart for meg allerede før jeg skulle ut i perm at ikke faen om jeg skulle inn dørene på det stedet annet enn for å slenge oppsigelsen i trynet på sjefen 😛 Anonymkode: 051fa...9db 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #3 Skrevet 6. august 2020 Jeg vil bare si at vi er fler! Det er 10 år siden jeg var i permisjon, men er nå fullstendig forsynt med jobben som ped leder. Leter etter jobber daglig, prøver å finne ut hva jeg vil. Er veldig nysgjerrig på logopedi, men jeg bor for langt unna både Bergen og Trondheim 😏 Anonymkode: 662e7...f56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå