Gå til innhold

Ser dette bra ut

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

80C37437-FB52-4B9D-A1CD-E21E8A134F22.thumb.jpeg.731d3771a4161df0d849f4ff469b6c4a.jpeg

CA4D2D50-DF9A-4477-8E36-F2D944A2723C.jpeg

65CCD8F4-7F33-4938-A18E-D0B18B6071B1.jpeg

Anonymkode: daace...f4d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det første bildet må jeg svare et klart nei på.

Anonymkode: f7305...48e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det første bildet må jeg svare et klart nei på.

Takker for svar, kunne du utdypet litt er du grei

AnonymBruker
Skrevet

Det første bilde uten sko var litt rart. Synes menn fint kan bruke nylonsokker til sko. Jeg for min del bruker mye nylon veldig fint til skotøy spesielt til trange sko. Hvis nylonsokker dine synes over skoene ville jeg hatt hudfarget knestrømper til jeans da synes ikke overgangen til sokkene. 

nylonstrømper lages til menn, ikke så ofte jeg har sett det da, men hvorfor ikke bruke det når de er behagelige😄

Anonymkode: ef563...f2c

Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det første bilde uten sko var litt rart. Synes menn fint kan bruke nylonsokker til sko. Jeg for min del bruker mye nylon veldig fint til skotøy spesielt til trange sko. Hvis nylonsokker dine synes over skoene ville jeg hatt hudfarget knestrømper til jeans da synes ikke overgangen til sokkene. 

nylonstrømper lages til menn, ikke så ofte jeg har sett det da, men hvorfor ikke bruke det når de er behagelige😄

Anonymkode: ef563...

Endret av jentegutt
skrivefeil
Skrevet

Helt enig i dette

AnonymBruker
Skrevet

De sokkene så ut til å være utrolig bra kvalitet sammenlignet med de sokkene jeg har skaffet meg. Mine bikker av helen konstant og krøller seg :( 

Anonymkode: 676b1...a3b

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De sokkene så ut til å være utrolig bra kvalitet sammenlignet med de sokkene jeg har skaffet meg. Mine bikker av helen konstant og krøller seg :( 

De er veldig gode, elsker dem🥰det er silikon i hælen slik dem sitter som et skudd, kjøper dem på sparkjøp

AnonymBruker
Skrevet

Med så mye blodårer og arr. Tror jeg hadde gått for hel strømpebukse i en matt hudtone som er mest mulig lik din egen for å glatte det ut. Hvis målet er at det skal se finest mulig ut. 

Er det uansett usynlige steps i sko. Er det jo bedre med bomull eller steps med tær. Slik at det ikke blir klamt. 

Anonymkode: be690...8f4

• Liker 4
Gjest Dævendøtte
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med så mye blodårer og arr.

Herregud.. 

AnonymBruker
Skrevet

Mye blodårer og arr?? Fatter ikke hva du snakker om. Synes de leggene så helt lekre ut, du kan fint gå sånn. Noen lenger oppe skriver om nylonstrømper til menn, det skjønte jeg heller ikke, dette er vel damelegger? Vis frem leggene du! :)

Hilsen dame med mye "styggere" legger enn det, jeg går i bare legger likevel når jeg føler for det :)

Anonymkode: 4ee28...75a

• Liker 13
Gjest Dævendøtte
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mye blodårer og arr?? Fatter ikke hva du snakker om. Synes de leggene så helt lekre ut, du kan fint gå sånn. Noen lenger oppe skriver om nylonstrømper til menn, det skjønte jeg heller ikke, dette er vel damelegger? Vis frem leggene du! :)

Hilsen dame med mye "styggere" legger enn det, jeg går i bare legger likevel når jeg føler for det :)

Anonymkode: 4ee28...75a

Noen har bare behov for å være negative mot andre, lete etter feil som ikke eksisterer og bare være duster.

Har da arr og blodårer selv, men det gir jeg så blaffen i. Jeg er som jeg er :) 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med så mye blodårer og arr. Tror jeg hadde gått for hel strømpebukse i en matt hudtone som er mest mulig lik din egen for å glatte det ut. Hvis målet er at det skal se finest mulig ut. 

Er det uansett usynlige steps i sko. Er det jo bedre med bomull eller steps med tær. Slik at det ikke blir klamt. 

Anonymkode: be690...8f4

West helt seriøs? Hadde no ikke mye blodårer og arr i det hele tatt! 
Skjerp deg!!

Anonymkode: c821e...831

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er knærne som får folk til å tro at det er manne-legger. De ser litt "grove" ut på bildet, men det er nok vinkelen som gjør det. Syns leggene er pene og folk er innmari frekke! 

For å svare på HI: Du kan fint gå som på de to nederste bildene, men jeg syns sokkene ser rart ut på det første bildet. Når de er gjennomsiktige blir det veldig rart. Også litt rart at du går i bare sokker på bakken.😅

Anonymkode: 86f53...88a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takker for svar, kunne du utdypet litt er du grei

Sikkert fordi jeg har et litt anstrengt forhold til slike sokker, jeg synes de ser rare ut, og fordi du står i sokkelesten ute. Men de er sikkert praktiske.

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: ef563...f2c

Menn? Er det ikke en kvinne? 

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er knærne som får folk til å tro at det er manne-legger. De ser litt "grove" ut på bildet, men det er nok vinkelen som gjør det. Syns leggene er pene og folk er innmari frekke! 

For å svare på HI: Du kan fint gå som på de to nederste bildene, men jeg syns sokkene ser rart ut på det første bildet. Når de er gjennomsiktige blir det veldig rart. Også litt rart at du går i bare sokker på bakken.😅

Anonymkode: 86f53...88a

Helt normale knær. Det er slik normale knær ser ut om man står oppreist. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

West helt seriøs? Hadde no ikke mye blodårer og arr i det hele tatt! 
Skjerp deg!!

Å selvsagt er dette en kvinne! Herregud 🙄

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er veldig gode, elsker dem🥰det er silikon i hælen slik dem sitter som et skudd, kjøper dem på sparkjøp

Hva heter de/hvilket merke? Jeg har kjøpt noen med silikon på hælen både fra H&M og Cubus, men de glir likevel av. Kjøper dem i str 36-38 og jeg bruker str 38.. ingen grunn til at de skal gli av :( Kanskje hælen min bare er deformed 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...