Gå til innhold

Når Høie bruker munnbindet feil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva da med alle andre? Så bildet i VG.

Anonymkode: ebfb8...2a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva med dem..? Hvorfor skal liksom Høie være bedre rustet enn oss andre til å bruke det..? At han ikke får det til, betyr ikke at jeg ikke får det til. 

Anonymkode: 4b565...92a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hva med dem..? Hvorfor skal liksom Høie være bedre rustet enn oss andre til å bruke det..? At han ikke får det til, betyr ikke at jeg ikke får det til. 

Anonymkode: 4b565...92a

Som helseminister bør han klare det. Kunne fått hjelp også før offentlig bilde.

Anonymkode: ebfb8...2a6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor denne store mistroen på at norges befolkning ikke kan bruke munnbind? Er ikke akkurat noe rakettforskning. 

Anonymkode: 6e3b3...54a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skulle han være ekspert på hvordan han tar på munnbind? Selv om han er helseminister betyr ikke at han kan alt. Er vel ikke så mye å henge seg opp i. Øvelse gjør mester.

Anonymkode: cb788...c71

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket bilde

Anonymkode: e031f...95d

AnonymBruker
Skrevet

Bildet er fra mai, og han har tatt selvkritikk og sagt at bildet kan brukes som eksempel på hvordan man IKKE skal bruke munnbind.

Anonymkode: f7acf...89b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor denne store mistroen på at norges befolkning ikke kan bruke munnbind? Er ikke akkurat noe rakettforskning. 

Anonymkode: 6e3b3...54a

Jeg er enig i at det ikke burde være så vanskelig, men leser du her inne, ser du at flere tror at engangsmunnbind kan brukes om og om igjen, bare man lar dem ligge noen dager mellom hver bruk. Det er et eksempel på feil bruk av munnbind.

Anonymkode: f7acf...89b

Skrevet (endret)

Haha, jeg har sett det bilde ts omtaler! Komisk at han evna å la seg avbilde på den måten. Hvor vanskelig kan det være liksom...? Plasser munnbindet mellom nesetipp og øynene, press nesebøylen på plass, fest munnbindet på ørene, hold munnbindet fast mot nesen mens man trekker nedre del helt ned. 

Dette var visst for vanskelig for helseministeren! Ikke rart at samfunnet går i stå når selv ministere sliter med noe så til de grader enkelt! 

Endret av Den Sagnsomsuste
  • Opprett ny...