AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #1 Skrevet 6. august 2020 Hva da med alle andre? Så bildet i VG. Anonymkode: ebfb8...2a6
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #2 Skrevet 6. august 2020 Ja, hva med dem..? Hvorfor skal liksom Høie være bedre rustet enn oss andre til å bruke det..? At han ikke får det til, betyr ikke at jeg ikke får det til. Anonymkode: 4b565...92a 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #3 Skrevet 6. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, hva med dem..? Hvorfor skal liksom Høie være bedre rustet enn oss andre til å bruke det..? At han ikke får det til, betyr ikke at jeg ikke får det til. Anonymkode: 4b565...92a Som helseminister bør han klare det. Kunne fått hjelp også før offentlig bilde. Anonymkode: ebfb8...2a6 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #4 Skrevet 6. august 2020 Hvorfor denne store mistroen på at norges befolkning ikke kan bruke munnbind? Er ikke akkurat noe rakettforskning. Anonymkode: 6e3b3...54a 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #5 Skrevet 6. august 2020 Skulle han være ekspert på hvordan han tar på munnbind? Selv om han er helseminister betyr ikke at han kan alt. Er vel ikke så mye å henge seg opp i. Øvelse gjør mester. Anonymkode: cb788...c71
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #7 Skrevet 7. august 2020 Bildet er fra mai, og han har tatt selvkritikk og sagt at bildet kan brukes som eksempel på hvordan man IKKE skal bruke munnbind. Anonymkode: f7acf...89b 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #8 Skrevet 7. august 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor denne store mistroen på at norges befolkning ikke kan bruke munnbind? Er ikke akkurat noe rakettforskning. Anonymkode: 6e3b3...54a Jeg er enig i at det ikke burde være så vanskelig, men leser du her inne, ser du at flere tror at engangsmunnbind kan brukes om og om igjen, bare man lar dem ligge noen dager mellom hver bruk. Det er et eksempel på feil bruk av munnbind. Anonymkode: f7acf...89b
Den Sagnomsuste Skrevet 7. august 2020 #9 Skrevet 7. august 2020 (endret) Haha, jeg har sett det bilde ts omtaler! Komisk at han evna å la seg avbilde på den måten. Hvor vanskelig kan det være liksom...? Plasser munnbindet mellom nesetipp og øynene, press nesebøylen på plass, fest munnbindet på ørene, hold munnbindet fast mot nesen mens man trekker nedre del helt ned. Dette var visst for vanskelig for helseministeren! Ikke rart at samfunnet går i stå når selv ministere sliter med noe så til de grader enkelt! Endret 7. august 2020 av Den Sagnsomsuste
Anbefalte innlegg