Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Neon som har prøvd Moroccanoil hydration shampo og balsam? :) jeg har brukt kuren noen ganger og synes den har hatt god effekt på håret mitt, og er litt nysgjerrig på shampoen og balsamen. Men jeg har ikke vært så veldig begeistret for sulfatfrie shampoen tidligere. Erfaringer? :)

Anonymkode: 4c6cd...c6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjempe god! 😀 du kjenner deg ren etterpå, enig i at sulfat frie noen ganger ikke tar nok. Den er ganske parfymert da om det er et problem? 

Anonymkode: aa7b2...ec6

Skrevet
På 6.8.2020 den 13.36, AnonymBruker skrev:

Kjempe god! 😀 du kjenner deg ren etterpå, enig i at sulfat frie noen ganger ikke tar nok. Den er ganske parfymert da om det er et problem? 

Anonymkode: aa7b2...ec6

åå så du føler den vasker like bra som en med sulfat?😊 jeg har vel blitt vant til lukten av kuren nå, så får satse på det går bra :D

Anonymkode: 4c6cd...c6d

Skrevet

Jeg får tørr hodebunn og flass av den.

Anonymkode: 966e4...c81

Skrevet

Kommer vell ganske an på hårtype. Frisøren min fraråder meg å bruke den, da den gjør håret veldig tungt og det ser fort fett ut. (Har typisk lyst, tynt nordisk hår). 

Anonymkode: 04a99...a1d

Skrevet

Jeg har ganske tjukt og langt hår, og shampoen fungerer utmerket på meg :) lukter også veldig godt av håret etterpå og håret kjennes rent ut lenge..

Anonymkode: 7882b...b20

Skrevet

Blir alt for tung for håret mitt, og alt for parfymert så jeg bryter ut i utslett. Lukter skikkelig deilig da 😛

Anonymkode: e2e56...2a6

Skrevet

Jeg er godt fornøyd med både shampo og balsam. Har passet hårtypen min bra. Eneste minuset er at det er sterk lukt.

Skrevet

Den er så sterkt parfymert at jeg fikk utslett i hodebunnen. Lukter også altfor sterkt, så her endte det med at samboer bruker den opp (selv om han såvidt orker lukten) 😂

Anonymkode: d6b24...dda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...