Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heiii, jeg har en venninne som jeg har vært venn med fra 1 klasse til nå 1vgs. Vi var i bursdag da hun helt plutselig ble stille. Så sa hun ikke noe på rundt 4 timer og ingen av de 13 som var der forstod noe av hvorfor hun ble helt stille. Vi prøvde å snakke til henne men hun himla med øynene og sukket bare på oss.
på natta sendte hun en lang mld og hvor jævlige vi var og At ingen unnskyldninger kunne redde oss for henne. Ingen av de 13 andre forstod noen ting og Jenta som hadde bursdag ble lei seg fordi hun trodde alle hadde hatt det koselig. så jeg sa at hun måtte skjerpe seg og at hun ikke kunne holde på sånn når vi hadde hatt det så hyggelig tidligere på dagen. 
Hun elsker drama, starter det i hytt og pine, men nekter selvfølgelig for det når det kommer til stykke. Da er det alltid min feil. Ingen av de andre vennene, men min. Uansett om jeg har vært der eller ikke på tiden det skjedde. Det er min feil.

jeg får en mld eller to i måneden om hvor dårlig venn jeg er og om jeg lever livet mitt som jeg vil blir hun sur fordi jeg ikke har hørt på henne.

Hun spør aldri om å finne på noe  med noen fordi hun mener det er de rundt henne som er pliktig til dette, og om man da ikke spør så blir hun rasende, men kun på meg. (Det er sånn at om jeg reiser til typen min og vennene hans blir hun sur på meg for ikke å ta henne med når hun kun snakker dritt om de uten å egt ha møtt de)

Vi har 2 veldig forskjellige syn på verden og hun syntes at jeg ser feil og sier at sånn ikke går Ann. 
eksempel: man kan ikke snakke om en annen legning enn Hetero foran henne for det syntes hun er rart.

Og om JEG sier at Man kan elske hvem man vil og at folk burde gjøre hva de ønsker så lenge det gjør dem lykkelig og de ikke skader seg selv eller andre er det ikke noen sitt problem, Så tar hun serr en hånd mot munnen min og hysjer på meg. Og om jeg sier noe etterpå så lager hun pipelyd med stemmen sin som skal overdøve meg.

Felles venner av oss overser meg fordi hun lyger Om meg til de.

Jeg får ikke spurt henne fordi hun har blokka meg på alle sosiale medier. Jeg vet ikke engang hvorfor hun er sur?

hva skal jeg gjøre?

Vi har vært bestevenner i snart 10 år lissom? Hva skjer?

Anonymkode: e234a...092

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heilt uakseptabelt å oppføra seg sånn! Ho trykker deg ned og trampar på deg, ser du ikkje det? Forklar henne tydeleg at du ikkje finn deg i driten hennar lenger, og kutt henne ut!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det der er ingen bestevenn!

Anonymkode: 38f90...591

• Liker 5
Skrevet

Hun er ingen bestevenn - det er bare noe du tror fordi dere har vært venner lenge. Vær glad hun har blokkert deg, ignorer dramaet hennes og vær sammen med bra folk i stedet. 

• Liker 5
Skrevet

Du trenger ikke å prøve å kontakte henne. Tvert i mot hadde jeg blokkert henne tilbake. Du må ikke finne deg i å la folk sende stygge meldinger til deg! Husker jeg hadde en lignende «veninne» og det beste jeg gjorde var å blokkere henne og aldri snakke med henne igjen. Hvis du er bekymret for henne siden hun oppfører seg så rart, kan du ta kontakt med helsesykepleier på skolen. Det er ikke ditt ansvar å passe på en vennine som sårer deg. Det ansvaret ligger hos en voksen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hun høres ut som en idiot. 

Anonymkode: 72ca9...392

Skrevet

Hun oppfører seg hverken som en bestevenn eller venn, kutt henne ut så slipper du alt dette unødvendige dramaet.

• Liker 1
Skrevet

Vel, hun sliter nok psykisk. Men for ditt eget beste skal du ikke finne deg i det og bare kutte ut det vennskapet.😇sender deg en varm trøsteklem❤️❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...