Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2005 #1 Skrevet 15. juli 2005 Noen som så det? Et drama uten like! For noen FÆLE damer, tenker spesielt på den øst-europeiske modellen (Som het noe på D...). Skikkelig intrigemaking, her blir det nok cat-fights i fleng. Skjønner godt hun som begynte å gråte der inne... Og ungkaren, da. Morsom fyr å se på, men en holdning som ikke ligner grisen. Tenk å la seg lure av alle de jentene som flasher puppene i trynet hans, setter seg på fanget og spiller skuespill, og han biter på og gir dem roser... Gleder meg allerede til neste episode. Beste underholdning jeg har sett på leeenge.
Gjest Guest Skrevet 15. juli 2005 #2 Skrevet 15. juli 2005 Danushka, eller no sånt ja... litt diva... Jeg synes han var litt ekkel, jeg - veldig amerikansk Han hadde da noen mykere sider hvor han viste omtanke osv. Men at han lar seg sjarmere av de frekke og pågående jentene...!? Tror amerikanere er veldig opptatt av det å ta initativ, være pågående osv, fordi det er et tøft samfunn hvor man må ha spisse albuer for å komme noen steder. Vi har vel mer jantelov her til lands, ja Men jeg irriterte meg over at de frekke/billige fikk lønn for det, ja..
Gjest lilletroll Skrevet 15. juli 2005 #3 Skrevet 15. juli 2005 Jeg fikk ikke sett i går pga jobb og at jeg ikke husket at det begynte så jeg hadde ikke fått satt på opptak (men det går kanskje i reprise til helgen?) MEN det jeg har sett av ungkaren i reklamen for det så synes jeg han virker rett og slett MOTBYDELIG!! Har et ekkelt utseende og en grusom innstilling!! Så dette er det nok ikke sikkert jeg gidder se på. Nei gi meg JERRY som neste ungkar
Gjest @nea Skrevet 15. juli 2005 #4 Skrevet 15. juli 2005 Kan ikke si at jeg er så veldig imponert over valget av ungkar jeg heller. Han virket litt rar... Men jeg kommer garantert til å følge med på programmet likevel. Makan til intrigemakeri har jeg aldri sett før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå