Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 20 år, ligger på stranden og soler meg. Det kommer en mann godt over 50 år bort til meg og prøver seg. Det skjønte jeg fordi han fort begynte å prate om sex, fortalte hvor han bodde og sa jeg var hjertelig velkommen hjem til han i kveld.

Jeg smilte høflig og gikk.

Hva gjør at menn på 55 tror de har sjans på unge jenter? Synes det var ekkelt...

Flere som har opplevd å bli sjekket opp av gamle griser på stranda?

Anonymkode: a6579...afd

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er nok av gamle menn som har seg med unge kvinner, selvsagt så er de gamle mennene rike og mektige.

Så det blir feil å framstille det som at det ikke skjer at 20 år gamle kvinner blir sammen med menn i 50 årene.

Anonymkode: c89ab...25a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han mangler nok noen sosiale antenner.

Anonymkode: 37246...cb8

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Om det gjøres på en ordentlig måte, så er det ingen ting galt i å prøve seg, så lenge man takler en avvisning godt og går videre. Om du er 20, og ikke tåler om noen på en høflig måte prøver seg, så er det deg selv det er noe galt med, og ikke denne mannen. 

Anonymkode: 20d51...91a

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det gjøres på en ordentlig måte, så er det ingen ting galt i å prøve seg, så lenge man takler en avvisning godt og går videre. Om du er 20, og ikke tåler om noen på en høflig måte prøver seg, så er det deg selv det er noe galt med, og ikke denne mannen. 

Du er tydeligvis mann som meg. Prøv å se for deg at 50år gamle homofile menn prøvde seg på deg. Det hadde du likt tenker jeg.

Anonymkode: 37246...cb8

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er tydeligvis mann som meg. Prøv å se for deg at 50år gamle homofile menn prøvde seg på deg. Det hadde du likt tenker jeg.

Null problem så lenge vedkommende tar '' ett ikke interessert svar'' og går videre.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok av gamle menn som har seg med unge kvinner, selvsagt så er de gamle mennene rike og mektige.

Så det blir feil å framstille det som at det ikke skjer at 20 år gamle kvinner blir sammen med menn i 50 årene.

Det er din tolkning, ikke min framstilling.

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg må synes det er herlig og pirrende at en nesten 40 år eldre mann prøver seg seksuelt på meg og snakker om sex i andre setning? 

Så neste gang det kommer en 55 år gammel mann bort og vil ha seg med meg, så skal jeg pent takke og svare "Yes, praised be! Blessed be the fruit!"

• Liker 19
Skrevet

Nei, det er ikkje greit at menn kjem bort til deg og "snakkar om sex i andre setning", men eg synest alderen har lite med det å gjera. Det hadde ikkje vore greiare at ein på 25 viste så lite folkeskikk og var så klar på at han trudde (håpa) at du var på stranda kun for å bli sjekka opp og få deg eit nummer.

• Liker 9
Skrevet

Du smilte høflig...hvorfor??

Så lenge unge kvinner fortsetter å smile høflig vil grisete gamle menn fortsette å være nettopp det. Si heller fra. Da tenker han seg kanskje om neste gang han ser en ung dame han synes er sexy og føler for å prøve seg.

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke problemet. For deg oppleves det kanskje som ekkelt fordi det ikke har skjedd deg før. Som noen andre her sa: Hvis vedkommende aksepterer avvisning på en fin måte, så er ingenting i veien.

Jeg som mann i 20-årene har blitt sjekket opp av eldre kvinner. Også av ei på nærmere 70, faktisk. Synes det var rart og ekkelt der og da, men skjønner at de eldre har også sine behov. 😂

Anonymkode: 09ad3...a1c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville du sag gammel gris om det f.eks var Brad Pitt som la an på deg ?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er din tolkning, ikke min framstilling.

Det er ikke en tolkning, det er fakta at det er kvinner på 20 som blir sammen med menn i 50 årene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 20 år, ligger på stranden og soler meg. Det kommer en mann godt over 50 år bort til meg og prøver seg. Det skjønte jeg fordi han fort begynte å prate om sex, fortalte hvor han bodde og sa jeg var hjertelig velkommen hjem til han i kveld.

Jeg smilte høflig og gikk.

Hva gjør at menn på 55 tror de har sjans på unge jenter? Synes det var ekkelt...

Flere som har opplevd å bli sjekket opp av gamle griser på stranda?

Her er det motsatt. Her blir jeg på 47 år sjekket opp av mye yngre menn på stranden. Sier bare høflig nei :)

Anonymkode: 1902d...9fb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg må synes det er herlig og pirrende at en nesten 40 år eldre mann prøver seg seksuelt på meg og snakker om sex i andre setning? 

Så neste gang det kommer en 55 år gammel mann bort og vil ha seg med meg, så skal jeg pent takke og svare "Yes, praised be! Blessed be the fruit!"

Hvem sier at du må synes det er pirrende og herlig? Riktig, ingen andre enn deg selv. Neste avsnittet ditt er om mulig av enda dårligere kvalitet. Ingen har bedt deg om å svare ja, det som er nevnt her er om du avviser personen, og han går videre, så man virkelig spørre seg om hva som er problemet? Han var interessert i deg, du avviste han, og han gikk videre. Hva er det å lage problem av?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Om denne karen scorer 1 av 100 ganger, vil han nok syns det er verdt å fortsette med det:-).

Han gjør jo ikke noe galt heller.

Anonymkode: 77843...433

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje er litt av problemet at unge kvinner smiler høflig i sånne situasjoner. Hvis du hadde sagt høyt slik at de andre hørte det "Nei, jeg vil ikke ligge med deg. Gå bort!" så hadde han tenkt seg en og to og tre ganger før han hadde gjort noe sånt igjen.

Anonymkode: cddd5...2dc

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det blir litt som om ei feit dame prøver seg på en kjekk mann

Anonymkode: bf59b...e72

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

For en innpåsliten idiot. Nei, det er ikke greit å gå bort til vilt fremmede på stranda og "prøve seg" uansett alder! 

Lær deg først som sist et større repertoar enn høflig smil, f eks nedlatende isblikk.

Anonymkode: a4e61...6c3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kan det jo hende ts takler helt fint, men nå var ikke dette noen som på en høflig måte prøvde seg. 

Anonymkode: e0eff...b8f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Flere gamle griser på forumet her som skal si at det er helt "OK" å prøve seg på ei på 20, fysj! Mangler definitivt sosiale antenner, til dere gamle griser: Tenker dere på hva vi på 20 tenker om dere når dere prøver dere?.... Jo, vi tenker at dere er en gammal gris og vil ikke borti den skrokkete svine kroppen deres, prøv dere på noen på deres egen alder 😤 Hilsen ei som virkelig kommer til å klikke om enda en manne gris på 50 + prøver seg

Anonymkode: d29a9...5f8

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...