Gå til innhold

Hvor kan man finne medstudenter før studiestart?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har søkt meg inn på et samlingsbasert studie på deltid. Er voksen og har aldri vært studentfør. Finnes det en plass man kan finne ut hvem de andre studentene er før studiestart? Skal som sagt gå samlingsbasert med samlinger 3-5 gang pr semester. Pga korona vil all undervisning i høst være digital. Skal av overnevnte grunner ikke delta på noen fadderordning..

Tips? 

Anonymkode: 134c3...46e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde innsyn til alle andre deltagerne på faget da jeg studerte for noen år siden. Ser også nå at inne på facebook gruppa til studiet/skolen jeg gikk på er det flere som har publisert type - hei, jeg er ny i byen og skal studere xxx. Noen som har lyst til å bli kjent? 

Om du har fått tilgang til fagene på nett tipper jeg du kan finne det der. 

Anonymkode: 250f7...cb9

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde innsyn til alle andre deltagerne på faget da jeg studerte for noen år siden. Ser også nå at inne på facebook gruppa til studiet/skolen jeg gikk på er det flere som har publisert type - hei, jeg er ny i byen og skal studere xxx. Noen som har lyst til å bli kjent? 

Om du har fått tilgang til fagene på nett tipper jeg du kan finne det der. 

Anonymkode: 250f7...cb9

Har ikke fått tilgang til timeplan etc, det stod at man får tilgang etter semesterregistrering. Og det kan jeg ikke gjøre før semesteravgifta er registrert. Det kan ta 1-3 dager, fikk betalingsinfo tirsdag og betalte strax, (tirsdag morgen) men det er fortsatt ikke registrert innbetalt. Så risikerer vel at det ikke er registrert før tidligst imorgen.

Anonymkode: 134c3...46e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...