AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #1 Skrevet 6. august 2020 Jeg er lei av at jeg som ansatt må drive å legge arbeid i å sjekke pris. Opplever ofte at folk skal kjøpe men varen er ikke registrert!! Så jeg må ringe sjefen for å høre osv!! Innafor å bare ta en ca pris?! Synes det er uprofesjonelt å ikke prise varene, når det er såpass mange. Flaut for meg også å drive å bruke tid på noe slik overfor kunden!! Anonymkode: bcbb9...914
Gjest Dævendøtte Skrevet 6. august 2020 #2 Skrevet 6. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er lei av at jeg som ansatt må drive å legge arbeid i å sjekke pris. Opplever ofte at folk skal kjøpe men varen er ikke registrert!! Så jeg må ringe sjefen for å høre osv!! Innafor å bare ta en ca pris?! Synes det er uprofesjonelt å ikke prise varene, når det er såpass mange. Flaut for meg også å drive å bruke tid på noe slik overfor kunden!! Anonymkode: bcbb9...914 Hvem legger inn varene? Hva med å foreslå et opplegg som sikrer at alt blir registrert før salg?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #3 Skrevet 6. august 2020 Kommer vel litt an på, har du jobbet der lenge? Der jeg jobber varierer det mye med hva slags vare det er snakk om og hvor mye den koster. Jeg jobber i varehus. Stort sett må vi utvise skjønn. Hvis varen ikke er registrert i kassesystemet vil det få konsekvenser for varetelling og lagerverdier om vi selger den på såkalt "åpen PLU", siden det ikke blir registrert noen steder at varen forsvinner fra lageret. Så dette kan vi ikke gjøre så ofte, og vi må uansett si ifra slik at den kan bli lagt inn i systemet. Er det snakk om en blomsterpotte er det ikke så viktig, men en grill til 7000 kroner skal helst ikke slåes inn på åpen PLU. Anonymkode: 8c702...32b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå