AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #1 Skrevet 6. august 2020 Babyen min er bare noen uker gammel, så jeg er ikke klar for å begynne å trene enda. Men er det innafor/lov å ha baby/barnevogn med seg inn på trengssenteret? Tenker litt tidlig om morgenen når babyen har sin første lur. At jeg bare er i styrkesalen og har vogna på siden av meg mens baby sover. Pleier å være ganske lite folk på senteret på morgenen. Er dette innafor? (Før noen nevner det - så skal jeg IKKE gjøre dette om koronaen blusser opp/det kommer nye anbefalinger etc..) Anonymkode: 6e83f...27f
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #2 Skrevet 6. august 2020 Nei. De fleste treningssentre har nok regler mot dette. Anonymkode: bdbc2...f42 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #3 Skrevet 6. august 2020 Avhenger av treningssenteret tror jeg. Der jeg trener ville det vært helt greit. Anonymkode: 4e927...a6d 1
Mjart Skrevet 6. august 2020 #4 Skrevet 6. august 2020 Jeg hadde tatt en telefon til treningsstudioet og spurt. 😊 Da får du ja eller nei. Men hvis du får et ja, pass alltid på at vogn ikke er i veien for andre, det kan det bli dårlig stemning av 😅😊
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #5 Skrevet 6. august 2020 Hos oss er det lov nå som barnepassen er stengt. Anonymkode: 45453...88f
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #6 Skrevet 6. august 2020 Det er ikke lov her. Du bør sjekke der du trener. Er det lov,så bare tren ivei... Anonymkode: 92631...f57
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #7 Skrevet 6. august 2020 Jeg har gjort det selv, med baby i bilstol. Men det var et senter der det var svært lite folk på morgen/dagtid, så det var ikke noe problem. Ikke bemannet senter heller, så jeg spurte heller ikke om lov. Anonymkode: 7fc3e...593
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #8 Skrevet 6. august 2020 Heldigvis ikke lov. Holder at vi skal slite med dere på cafe/gangfelt etc. Dere tror jo dere eier verden med barnevognene deres. Anonymkode: 652c0...c83 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #9 Skrevet 6. august 2020 SATS har barnepass. Hadde noen kommet med barn der jeg trener hadde jeg reagert selv om barnet ligger i vogn. Får en lov så vil plutselig andre og ta seg til rette og det er ikke riktig for de som skal trene. Der jeg trener er det i tillegg høy musikk og det har det vært på SATS. Vet ikke om de har det alle plasser, men er dette virkelig en plass for baby uansett? Anonymkode: 878cd...ae1 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #10 Skrevet 6. august 2020 Nei det er ikke innafor. Anonymkode: 556c6...418
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #11 Skrevet 6. august 2020 Det er ikke engang lov å ha med sekker/bagger inne hallen, men en barnevogn skal være greit? Det må jo uansett være kjempe utrivelig for en baby å være på treningsstudio med høye smeller og mye støy. Hva hvis noen markløfter i nærheten av babyen? Folk som ikke trener har ikke noe på treningsstudio å gjøre, hvertfall ikke i disse corona tider, og babyer trener ikke. Anonymkode: 2b976...1ff 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #12 Skrevet 6. august 2020 Ikke lov her. Ikke til vanlig eller nå. Anonymkode: 584dd...2a8
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #13 Skrevet 6. august 2020 Jeg hadde med minstemor i bilstolen mens jeg trente i begynnelsen, før jeg var klar til å gi henne fra meg til lekestuen. Det gikk helt fint, var flere som gjorde det samme. Anonymkode: 85a31...779
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #14 Skrevet 6. august 2020 Spørs på treningssenteret. Der jeg bodde før (utenfor byen) var det flere som hadde med baby i bilstol, her jeg bor nå (storby) så er det tilrettelagt med barnepass. Hvis man ønsker kan barnet sove i vogna mens de passer på, så roper de deg opp om barnet våkner. Anonymkode: 8d59f...bdc
Kaiaermeg Skrevet 6. august 2020 #15 Skrevet 6. august 2020 Tror det er sjeldent at det er lov å ta med hele barnevognen inn, jeg fikk i hvert fall nei på det. Bilstol derimot virker som det er lov de fleste plasser - men jeg ville ringt å spurt.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #16 Skrevet 6. august 2020 Tusen takk for svar! ser det er ulik praksis, vil tro det er forskjell på by og bygd? Bor absolutt ikke i en storby, er mer et tettstet. Er ikke et kjempestort treningssenter som alltid er bemannet. Tidlig om morgenen er det lite folk, kanskje mellom 1-5 personer (har ofte også vært der helt alene). Det er også to etasjer, så de som er veldig dedikert til styrke og frivekter (typ knebøy og markløft) er i en annen etasje enn jeg evt. kommer til å være i. Så er ikke sånn at det er mye folk og støy.. men skal ringe og høre når jeg føler meg klar for å begynne å trene igjen👏 Anonymkode: 6e83f...27f
Gjest the1andonly Skrevet 6. august 2020 #17 Skrevet 6. august 2020 Her setter vi vogna utenfor og har med babycall inn 😂 by med 6000 innbyggere. treningssenteret er ganske avsides i ei boliggate
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #18 Skrevet 7. august 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: SATS har barnepass. Hadde noen kommet med barn der jeg trener hadde jeg reagert selv om barnet ligger i vogn. Får en lov så vil plutselig andre og ta seg til rette og det er ikke riktig for de som skal trene. Der jeg trener er det i tillegg høy musikk og det har det vært på SATS. Vet ikke om de har det alle plasser, men er dette virkelig en plass for baby uansett? Anonymkode: 878cd...ae1 Foreldre vil jo også trene? Anonymkode: 0cebc...62b
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #19 Skrevet 7. august 2020 Det er ganske kort å nekte mødre adgang om de har med baby i allefall, det er mange tusenlapper tapt i medlemsskap. Skjønner de treningssentrene som fokuserer på styrke kun, konkurranse kanskje og selfies i speilet med flexinga på høygir. Men de fleste treningssenter i dag er for "hverdagsfolka". Anonymkode: 0cebc...62b
Humle Brumle Skrevet 7. august 2020 #20 Skrevet 7. august 2020 Jeg hadde sikkert spurt, passet på at vogn ikke er i veien, evt bruke bilstol som tar mindre plass. Passet over ungen som en hauk. Hadde vært livredd for at noen skulle være uheldig å miste en vekt oppå eller dunke borti babyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå