Gå til innhold

Hvilken vaskemaskin skal vi kjøpe?

Løvinna

Anbefalte innlegg

Vakemaskinen vår har takket for seg og vi trenger snarest en ny. Vi er en familie med 2 små barn og bruker maskinen mye. Hviken maskin bør vi velge /merke/modell). Vi er ute etter en bra maskin. Prisen betyr ikke så mye. men vi holder oss unna de aller dyreste. Er det noen av dere som kan tipse oss om bra maskiner og hva vi bør se etter er vi takknemlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Guest

Miele eller AEG. Dere burde velge en maskin med stor trommel, for å få plass til mer tøy. 5 kg pleier å være standard, 6 og 7 kg er stor trommel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller tyskprodusert siemens eller bosch. Mye bra :)

Har en bosch som heter WFR3250EU selv (koster 8990,- )og er kjempefornøyd.

Har display der jeg kan velge når vaska skal være ferdig, det er det få andre son gjør da er det bare å utsette starten så og så mange timer.

Den har dessuten børsteløs motor, og børster er en slitasjedel som må byttes etter noen år, koster vel ca 1000-1500 i dag å bytte. Da slipper du det.

6 kg trommel så det er god plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest skrev:
Miele eller AEG. Dere burde velge en maskin med stor trommel, for å få plass til mer tøy. 5 kg pleier å være standard, 6 og 7 kg er stor trommel.

Jeg er av den oppfatning at det bør stå AEG eller Miele på alle store hus-maskiner, som vaskemaskin, oppvaskmaskin, støvsuger etc... Har alltid vært fornøyd med det jeg har kjøpt av de merkene.... Det har vart og vart og vart.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en AEG jeg er veldig fornøyd med, den har holdt i 8 år (utrolig!!!) og tåler å bli stappet litt for full, den tåler å kjøres sammenhengende en hel lørdag, med vask på vask på vask....

Jeg håper den holder lenge enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Kjøper du en av de store merkene, så får du sikkert en bra maskin uansett.

Men du trenger neppe 1600 omdreininger i minuttet. Med 1600 får du sentrifugert vekk ca ett eggeglass mer vann enn med 1400. Så spar pengene der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...