Gå til innhold

Hosting på buss

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man er en som hoster mye og har testet seg for korona kan man jo ikke sitte inne for alltid, sånn hvis det aldri går over. Folk med astma osv. 

Anonymkode: bea0a...907

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tørrhoste hver morgen, så da har jeg hatt korona siden jeg var fire år gammel da...

Anonymkode: a1f66...5a6

JEg også sliter med det der. Det samme gjør faren min. Er ikke hver dag, men veldig ofte.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir alltid irritert i luftveiene og får ofte hoste på buss, kanskje på grunn av lufteanlegget. Har derfor alltid med meg halspastiller, uten at jeg er syk

Anonymkode: f90b0...e51

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man vet ikke når man går på bussen om man kanskje kommer til å hoste. Jeg har alltid med vannflaske og pastiller for sikkerhets skyld. Med munnbind blir det verre. Og sannsynligvis mer hosting også. 

Anonymkode: 77da1...e0e

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan enkelte dager småhoste gjennom hele dagen på grunn av astma og allergi. Veldig tørr eller veldig fuktig luft kan for eksempel utløse dette.

Anonymkode: 9e65f...ec2

Samme her.

Anonymkode: 92a66...788

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her.

Anonymkode: 92a66...788

Samme her også, og det regner jeg med ikke er noe problem. De som tar korona seriøst har lært seg å høre forskjell på svelg- og slimhoste, og tørr lungehoste som man får av korona. Det er like naturlig som antibac og avstandsregler 🙂

Anonymkode: c20e0...186

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har astma. Jeg hoster av vifter og aircondition. Får skikkelig anfall om det er ille nok. Tør nesten ikke vise meg ute lenger. 

Anonymkode: f745e...426

• Liker 1
Skrevet

Folk må da få lov å hoste uten frykte at folk skal gå løs på en. Host i albuen/armen slik du skal, har du munnbind på i tillegg så har andre folk å bare å holde kjeft. 

Jeg har hatt tørrhoste hele mitt liv, jeg kan da ikke slutte å ta bussen eller annen offentlig transport pga folk skal få fullstendig skrekken av litt hoste!

• Liker 1
  • Opprett ny...