AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #1 Skrevet 6. august 2020 Det er flaut og rett og slett pinlig å være mora til barnet som er den siste til å lære det alle andre på kullet kan! Føler jeg er en dårlig forelder som ikke får ungen min til å forstå enkle ting. Anonymkode: 5c575...7f6
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #2 Skrevet 6. august 2020 Men barnet kan jo sikkert andre ting? Min datter er den eneste i klassen sin som ikke kan rulle på r’en, men hun er jo kjempeflink til mange andre ting, og ligger langt foran på en del områder. Anonymkode: 675ce...466 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #3 Skrevet 6. august 2020 Trist å høre du tenker sånn om barne ditt. Jeg var treig på å lære å lese. Hadde add men det ble jo aldri funnet ut av selvfølgelig fordi jeg var en ganske rolig jente, og lagde ikke problemer. Anonymkode: 62280...8ce 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #4 Skrevet 6. august 2020 Vet hvordan det er Sønnen min var nesten ÅTTE ÅR før han lærte å sykle. Var mye styr for han ville absolutt ikke for han var redd. Nå er svømming som er problemet. Nesten alle i klassen kan svømme mens sønnen min er livredd i vann. Han tiner opp etter vært uti en stund å koser seg da i vannet,men er forsatt helt ekstremt pysete at vi blir oppgitt. Anonymkode: dbf3e...185
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #5 Skrevet 6. august 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er flaut og rett og slett pinlig å være mora til barnet som er den siste til å lære det alle andre på kullet kan! Føler jeg er en dårlig forelder som ikke får ungen min til å forstå enkle ting. Anonymkode: 5c575...7f6 Ungen er sikkert flau over deg også, så det går vel opp i opp. Anonymkode: fbb27...0ad 6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #6 Skrevet 7. august 2020 På 6.8.2020 den 3.09, AnonymBruker skrev: Det er flaut og rett og slett pinlig å være mora til barnet som er den siste til å lære det alle andre på kullet kan! Føler jeg er en dårlig forelder som ikke får ungen min til å forstå enkle ting. Anonymkode: 5c575...7f6 Min eldste var også sist på det meste. Skjønte ikke sosiale koder osv.. Tok han til utredning, har fått diagnosen lettere psykisk utviklingshemming. Men, har aldri vært flau over han, aldri. Anonymkode: 75e73...91c 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #7 Skrevet 7. august 2020 Nå vet jeg ikke helt hvor gammelt barnet ditt er, men min er også litt sånn, snart to år. Det var en stund litt leit, men nå er vi mer der at vi gleder oss over alt barnet lærer i stedet for å sammenligne 🙂 Anonymkode: cce51...3c9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #8 Skrevet 7. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ungen er sikkert flau over deg også, så det går vel opp i opp. Anonymkode: fbb27...0ad For et svar Anonymkode: 83376...be0 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #9 Skrevet 7. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: For et svar Anonymkode: 83376...be0 Helt på sinn plass. Anonymkode: 7310d...218 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #10 Skrevet 7. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: For et svar Anonymkode: 83376...be0 Ja, når man sitter og skriver at man er flau over ungen sin, så får man tåle å høre det. Anonymkode: fbb27...0ad 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #11 Skrevet 7. august 2020 Uff, så leit at du føler det slik. Er det mye press i mamma gjengen om mye fokus på hva barna kan? alle barn lærer i ulikt tempo. Anonymkode: 7dd68...083 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 7. august 2020 #12 Skrevet 7. august 2020 Jeg leser det ikke som om ts er flau over UNGEN, men hun er flau på egen vegne som om at HUN har feilet som forelder. Men ts. Hva snakker vi om her? At ungen er litt sen i utviklingen eller at det kan være tegn på noe annet? Hva sier bhg? Er det grunn til å involvere ppt?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #13 Skrevet 7. august 2020 Jeg blir lei meg når jeg leser dette. Mitt stebarn er straks ti år. Hun har store lærevansker, dysleksi og ADHD. Hun er motorisk sent ute, som er barnslig med ADHD. hun leser på 1. Klasse nivå. tall er vanskelig. hun kan ikke sykle/sparkesykle hun kan ikke knyte en skolisse hun kan ikke klatre i nett hun forstår ikke engelsk og er under 1. Klasse nivå. hun kan ikke balansere på en bom/pinne/benk hun kan ikke hoppe tau eller bruke rockering hun er umoden og prinsesser, enhjørninger og ponyer er fremdeles favorittleker men vet du hva? Hun er fantastisk skjønn og herlig! Hun har tusenvis av andre gode og viktige kvaliteter, og det viktigste er at hun er en god venn og en god søster. Hun er morsom, full av humor og kjærlighet. Hun er trygg på seg selv, utfordrer seg selv, og gir ikke opp. Om hun består grunnskolen er det godt nok for henne, kanskje klarer hun også VGS. Hva så om hun ikke tar høyskoleutdanning? Det er ikke for alle. Med hennes kvaliteter kommer hun til å klare seg uansett! Skjerp deg, HI! Vær stolt av barnet ditt og elsk det ubetinget slik enhver oppegående mor eller far ville gjort. Anonymkode: cafe5...32d 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #14 Skrevet 7. august 2020 Altså... Er det mulig å misforstå innlegget mer enn det hylekoret gjør 😑 Ts sier hun er flau over seg selv og føler hun feiler som mor. Ikke at hun er flau over ungen. Skjerp dere kgs hylekor. Anonymkode: 3967a...3d6 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #15 Skrevet 7. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir lei meg når jeg leser dette. Mitt stebarn er straks ti år. Hun har store lærevansker, dysleksi og ADHD. Hun er motorisk sent ute, som er barnslig med ADHD. hun leser på 1. Klasse nivå. tall er vanskelig. hun kan ikke sykle/sparkesykle hun kan ikke knyte en skolisse hun kan ikke klatre i nett hun forstår ikke engelsk og er under 1. Klasse nivå. hun kan ikke balansere på en bom/pinne/benk hun kan ikke hoppe tau eller bruke rockering hun er umoden og prinsesser, enhjørninger og ponyer er fremdeles favorittleker men vet du hva? Hun er fantastisk skjønn og herlig! Hun har tusenvis av andre gode og viktige kvaliteter, og det viktigste er at hun er en god venn og en god søster. Hun er morsom, full av humor og kjærlighet. Hun er trygg på seg selv, utfordrer seg selv, og gir ikke opp. Om hun består grunnskolen er det godt nok for henne, kanskje klarer hun også VGS. Hva så om hun ikke tar høyskoleutdanning? Det er ikke for alle. Med hennes kvaliteter kommer hun til å klare seg uansett! Skjerp deg, HI! Vær stolt av barnet ditt og elsk det ubetinget slik enhver oppegående mor eller far ville gjort. Anonymkode: cafe5...32d Hvis sønnen min en dag får stemor så håpee jeg hun har samme innstilling som du har ❤ Anonymkode: dbf3e...185 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #16 Skrevet 7. august 2020 Uff ❤️ Alle er ikke like. Uansett hva du gjør, kan det være barnet aldri lærer seg noen ting. Mennesker er egentlig bare biologiske tilfeldigheter. Ikke alle er vinnere, noen er bare der. Dette er ikke din skyld, og heller ikke barnets skyld. Vi er som vi er. Anonymkode: 58faa...f03 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå