Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett de svarte og hvite (sammensatt) armbåndene mot rasisme noe sted? Ser de har mange farger på Glitter, men ikke akkurat disse. Ifølge Nike skal de ha dem hos "Gresvig", men jeg har ikke peiling på hvor dette er..

Trenger ikke å bli noen stor diskusjon angående om det er teit å gå med slike armbånd eller ikke. Når det gjelder f.eks kreftsaken synes jeg det er like greit å bare gi penger - alle er jo imot kreft - men når det gjelder de som er mot rasisme og for bekjempelse av religionkonflikter så synes jeg det å vise støtten blir ekstra viktig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de dem i alle sportsbutikker? Jeg fant siden til Gresvig, men vet fortsatt ikke hvordan jeg skal finne fram dit.. :forvirret: Men jeg kan sjekke G-sport.

Takk :)

Skrevet

hvis du ser på nettsiden til Gresvig...så ser du at de eier G-sport. :)

Antageligvis så mente de du snakket med G-sport....at de kalte det Gresvig henger nok igjen fra tidligere.

Skrevet
Noen som har sett de svarte og hvite (sammensatt) armbåndene mot rasisme noe sted? Ser de har mange farger på Glitter, men ikke akkurat disse. Ifølge Nike skal de ha dem hos "Gresvig", men jeg har ikke peiling på hvor dette er..

Ifølge den sida du henviser til er det Intersport som er forhandleren i Norge...

Skrevet
Ifølge den sida du henviser til er det Intersport som er forhandleren i Norge...

Vel, det står "Norway: Gresvig" såvidt jeg kan se. Har vært på G-sport og spurt nå, men de er visst utsolgt over hele Nord-Europa. Så da må jeg vente til de kommer igjen isåfall...

Skrevet (endret)

Hvis du sjekker Her ser du at det står INTERSPORT på Norway...

"Where can I get the wristbands - Click here to see the list"

Mulig det står Gresvig et annet sted.

Var innom G-sport i går, og de henviste meg til Intersport.

Endret av Ayla2
Skrevet (endret)

Ok, så det etterpå. Sto Gresvig på den ene lista og Intersport på den andre. Har du vært der og sjekka?

Endret av Milly:)
Skrevet

Har sjekka begge, og ingen hadde peiling. Den ene trodde først jeg var ute etter en svart og hvit handball, så da det endelig gjikk opp et lys kom han med Nike svetteband i svart og hvit :ler:

(var på G-sport, ikke selve Gresvik, for den ligger litt langt unna her)

• 1 år senere...
Skrevet (endret)

Innlegget er redigert. Man kan ikke poste reklame for eget foretak (ta gjerne kontakt for annonsemuligheter). Linker i signatur og innlegg er greit så lenge det ikke er til ditt eget registrerte foretak.

Mette Admin

Endret av Mette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...