Milly:) Skrevet 15. juli 2005 #1 Skrevet 15. juli 2005 Noen som har sett de svarte og hvite (sammensatt) armbåndene mot rasisme noe sted? Ser de har mange farger på Glitter, men ikke akkurat disse. Ifølge Nike skal de ha dem hos "Gresvig", men jeg har ikke peiling på hvor dette er.. Trenger ikke å bli noen stor diskusjon angående om det er teit å gå med slike armbånd eller ikke. Når det gjelder f.eks kreftsaken synes jeg det er like greit å bare gi penger - alle er jo imot kreft - men når det gjelder de som er mot rasisme og for bekjempelse av religionkonflikter så synes jeg det å vise støtten blir ekstra viktig.
Milly:) Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2005 Har de dem i alle sportsbutikker? Jeg fant siden til Gresvig, men vet fortsatt ikke hvordan jeg skal finne fram dit.. Men jeg kan sjekke G-sport. Takk
sixx Skrevet 15. juli 2005 #4 Skrevet 15. juli 2005 hvis du ser på nettsiden til Gresvig...så ser du at de eier G-sport. Antageligvis så mente de du snakket med G-sport....at de kalte det Gresvig henger nok igjen fra tidligere.
Totalya Skrevet 15. juli 2005 #8 Skrevet 15. juli 2005 Noen som har sett de svarte og hvite (sammensatt) armbåndene mot rasisme noe sted? Ser de har mange farger på Glitter, men ikke akkurat disse. Ifølge Nike skal de ha dem hos "Gresvig", men jeg har ikke peiling på hvor dette er.. Ifølge den sida du henviser til er det Intersport som er forhandleren i Norge...
Milly:) Skrevet 17. juli 2005 Forfatter #9 Skrevet 17. juli 2005 Ifølge den sida du henviser til er det Intersport som er forhandleren i Norge... ← Vel, det står "Norway: Gresvig" såvidt jeg kan se. Har vært på G-sport og spurt nå, men de er visst utsolgt over hele Nord-Europa. Så da må jeg vente til de kommer igjen isåfall...
Totalya Skrevet 17. juli 2005 #10 Skrevet 17. juli 2005 (endret) Hvis du sjekker Her ser du at det står INTERSPORT på Norway... "Where can I get the wristbands - Click here to see the list" Mulig det står Gresvig et annet sted. Var innom G-sport i går, og de henviste meg til Intersport. Endret 17. juli 2005 av Ayla2
Milly:) Skrevet 19. juli 2005 Forfatter #11 Skrevet 19. juli 2005 (endret) Ok, så det etterpå. Sto Gresvig på den ene lista og Intersport på den andre. Har du vært der og sjekka? Endret 19. juli 2005 av Milly:)
Totalya Skrevet 20. juli 2005 #12 Skrevet 20. juli 2005 Har sjekka begge, og ingen hadde peiling. Den ene trodde først jeg var ute etter en svart og hvit handball, så da det endelig gjikk opp et lys kom han med Nike svetteband i svart og hvit (var på G-sport, ikke selve Gresvik, for den ligger litt langt unna her)
kaskha Skrevet 23. oktober 2006 #15 Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Innlegget er redigert. Man kan ikke poste reklame for eget foretak (ta gjerne kontakt for annonsemuligheter). Linker i signatur og innlegg er greit så lenge det ikke er til ditt eget registrerte foretak. Mette Admin Endret 23. oktober 2006 av Mette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå