Den Sagnomsuste Skrevet 5. august 2020 #1 Skrevet 5. august 2020 Tre personer er bekreftet smittet etter tre større fester med unge festdeltagere på Oslo vest. Kommunen jobber fortsatt med å komme i kontakt med over halvparten av nærkontaktene. De tre private festene i bydel Vestre Aker fant sted torsdag, fredag og lørdag i forrige uke. Mandag ble den første festdeltageren, en person i 20-årene, bekreftet smittet. Da begynte smittesporingsarbeidet for coronateamet i bydel Vestre Aker i Oslo. De har måttet bemanne opp ekstra i forbindelse med smitteutbruddet. Slik avdekket de ytterligere to smittede festdeltagere – også de i 20-årene. Smittevernoverlege Frode Hagen sier at noen av de tre som er bekreftet smittet kan ha vært på flere av festene. https://www.vg.no/nyheter/i/MR4rOB/tre-smittet-etter-flere-oslo-fester-41-festdeltagere-maa-i-karantene
NorthernLight Skrevet 5. august 2020 #2 Skrevet 5. august 2020 Ikke overraskende.. Vi ser allerede nå en forsmak på hva vi har i vente til høsten, med så mange nolduser som ikke tar smittevern alvorlig rundt omkring. 3
Hatsumomo Skrevet 5. august 2020 #3 Skrevet 5. august 2020 (endret) 13 minutter siden, NorthernLight skrev: Ikke overraskende.. Vi ser allerede nå en forsmak på hva vi har i vente til høsten, med så mange nolduser som ikke tar smittevern alvorlig rundt omkring. Det er vel samme gjengen av mennesker som ABSOLUTT skulle feste i Kollen i våres. Unge mennesker som tar lett på det fordi det rammer ikke dem i like stor grad som folk eldre enn dem. De må gjerne bare bli syke. Endret 5. august 2020 av Hatsumomo
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #4 Skrevet 6. august 2020 Nå er det smitte etter samling på utesteder i indre Østfold og ser jeg. jeg hadde faktisk skikkelig trua i vår- på at dette skulle gå rette veien, men nå ser jeg jo det- at det absolutt ikke gjør det. Anonymkode: 45894...ce9
Anbefalte innlegg