AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #1 Del Skrevet 5. august 2020 Noen som har erfaring med dem? Mannen min har nettopp fått det, men vi ble veldig engstelige nå som vi har lest så mange negative anmeldelser av dem. Dessverre leste vi disse først nå. Svigerfar som også er ny hos dem er allerede misfornøyd. Anonymkode: daed4...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillarguri Skrevet 5. august 2020 #2 Del Skrevet 5. august 2020 Her har hele familien mobilabonnement fra Fjordkraft. Det fungerer helt supert. Billig og godt. Hva er det som gjør at svigerfar er misfornøyd? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 6. august 2020 #3 Del Skrevet 6. august 2020 Jeg er veldig fornøyd. Har ikke opplevd noen problemer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 6. august 2020 #4 Del Skrevet 6. august 2020 Fjordkraft benytter Telenor sitt nett, så om man er fornøyd med dekningen de tilbyr i området burde man være fornøyd med Fjordkraft. Vil tro de har litt slappere kundeservice enn Telenor Bedrift, men man får hva man betaler for. Datahastigheten til Fjordkraft er god, prisene er gode og dekningen er som Telenor sin. Man kan egentlig ikke klage på Fjordkraft angående dekning, for Telenor vil ha samme problem... Da må man isåfall benytte Telia sitt nett. Hva er svigerfar misfornøyd med? Dekning eller elektronisk efaktura? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #5 Del Skrevet 6. august 2020 Jeg har strøm fra Fjordkraft og dermed mobilabonnement pga. rabatt. Har ikke noe annet å si enn at jeg er strålende fornøyd. Anonymkode: 03063...344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #6 Del Skrevet 6. august 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Svigerfar som også er ny hos dem er allerede misfornøyd. HVa er problemet? Anonymkode: 85987...6ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå