AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #1 Skrevet 5. august 2020 Jeg var 23 år gammel da jeg fant det jeg trodde skulle bli min livspartner på nett. Jeg hadde aldri en gang vært venner med en gutt før dette, pga sosial angst, og jeg ble raskt betatt. Lang historie kort; jeg endte opp med å sende han omtrent alle seksuelle bilder han spurte etter, viste han alt han ville på videosamtaler og gjorde etterhvert omtrent alt han ville fysisk til tross for at jeg ikke egentlig ønsket det. Og surprise surprise; han sa alltid nei hvis jeg ba ham om feks bilder eller at han skulle vise noe på kamera i begynnelsen av forholdet. Det var så klart andre ting i forholdet som var både bra og dårlig, men det endte allikevel. I ettertid tenker jeg mye på hvor mye jeg egentlig ga av meg selv uten å egentlig ville det, og jeg sitter igjen med en følelse av å ha blitt brukt. Jeg angrer meg. Nå vet jeg at han har seksuelle bilder og videoer av meg han kan gjøre hva han vil med. Jeg følte bare for å advare alle dere gutter, jenter, kvinner eller menn som kanskje er i en lignende situasjon om å SI IFRA når du ikke ønsker å gjøre noe. Du skylder ingen noenting uansett om dere er i et forhold. En god partner respekterer et nei. Ikke gi mer enn du er komfortabel med! Det var alt jeg ville si. Anonymkode: e51b8...985 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #2 Skrevet 5. august 2020 Akk ja dumskap lenge leve😕 Anonymkode: 3a19f...c51
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #3 Skrevet 5. august 2020 Du gikk på en smell. Det kommer flere, livet kalles det. Anonymkode: 9c709...de6 3
PokemonGone Skrevet 5. august 2020 #4 Skrevet 5. august 2020 Vi gjør alle feil og angrer på det senere. Jeg har også gjort dette, forskjellen er at jeg stoler på at den som mottok bildene ikke ville gjøre noe galt med dem. Som om jeg ikke ville ha delt private bilder av h*n (jeg har ingen bilder btw). Det viktige er at du lærte noe du nå deler med andre mennesker, slik at de ikke gjør den samme feilen😊
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #5 Skrevet 6. august 2020 Som en liten trøst kan jeg fortelle deg at det i bunn og grunn ikke er noen grunn til å tenke mer på dette for din del - hva er et bilde ...? Det er ingenting mer enn en fremstilling av noe som hører fortiden til; en samling fargerike piksler formet av bits og bytes, og selv om man idag snakker om hvor forferdelig det er med nakenbilder på nett, er det så vanvittig mange bilder og filmer der ute at man snart nesten vil være unormal om det ikke finnes intime øyeblikk av en på nettet. Livet går videre, og til tross for at folk tolker det som er på nett som noe tilnærmet levende, er det bare snakk om syntetisk materiale man kan se på en skjerm. Du, derimot, du er i aller høyeste grad levende. Du har et hjerte, du har tanker og følelser, og du har et liv. Som er noe langt, langt mer enn noen piksler på skjermen. Så jeg er enig i at han utnyttet usikkerheten din på en måte han ikke skulle ha gjort, men ikke tenk på fortiden; livet og tiden fremtiden din består av er altfor verdifull til å gruble på dette; gå videre i livet som det levende mennesket du er, høyt hevet over alt man måtte se på en liten plastskjerm. Anonymkode: 260ee...572 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #6 Skrevet 6. august 2020 Sånn lærer man.... Anonymkode: 2f9c3...5d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå