Gå til innhold

Gjør sæden deg mer knyttet til mannen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt at om mannen kommer inni kvinnen så får kvinnen en større tilknytning til mannen? Er dette sant eller bare en dum påstand?

Anonymkode: 1f0ae...037

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Føler en større form for nærhet når vi begge får fullføre samtidig som han er inni meg, men vil ikke si jeg får en større tilknytning nei. Har hatt en del menn som har kommet inni meg som jeg ikke har noe sans for i det hele tatt. 

Anonymkode: 7b3c3...8e3

• Liker 2
Skrevet

Selvsagt bare en påstand. Hvis noen blir mer knyttet kan det være fordi de tenner på det, slik som meg, eller at noen ønsker bli gravide og er litt enkle i hodet, hehe.

• Liker 9
Skrevet (endret)
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt at om mannen kommer inni kvinnen så får kvinnen en større tilknytning til mannen? Er dette sant eller bare en dum påstand?

Anonymkode: 1f0ae...037

Men det behøver jo ikke være direkte tilknyttet sæd? Det å komme har jo et følelsesmessig aspekt ved siden av det at det kommer ut sæd! 

Sæd ser jeg på som et nødvendig onde, det lukter ekkelt, smaker ugg, er klissete og slimete etc. 

Endret av Missfitness
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man knuller når dama har mensen, blir mannen mer knyttet til dama pga mensblodet da? 

Anonymkode: 9f833...7ea

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

😂😂😂😂

Nei! 

Anonymkode: bd645...440

• Liker 3
Skrevet
16 minutter siden, Missfitness skrev:

Men det behøver jo ikke være direkte tilknyttet sæd? Det å komme har jo et følelsesmessig aspekt ved siden av det at det kommer ut sæd! 

Sæd ser jeg på som et nødvendig onde, det lukter ekkelt, smaker ugg, er klissete og slimete etc. 

Snakk for deg selv du

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Blir jo ganske knyttet til hverandre hvis sæden fører til et barn. 

Anonymkode: 660a4...93b

• Liker 6
Skrevet

Jeg forstår dette spørsmålet. Mannen min vurderte å sterilisere seg for noen år siden, men jeg ønsket ikke det. Jeg følte at sæden hans ville miste noe for meg dersom han gjorde dette. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Hunmedham skrev:

Jeg forstår dette spørsmålet. Mannen min vurderte å sterilisere seg for noen år siden, men jeg ønsket ikke det. Jeg følte at sæden hans ville miste noe for meg dersom han gjorde dette. 

Ser jo ikke på sæden at han er sterilisert.

Anonymkode: 1eaa8...485

• Liker 9
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser jo ikke på sæden at han er sterilisert.

Det vet jeg. Det var derfor jeg bruke ordet "følte". 

• Liker 4
Skrevet

Nei, er ikke sæden som gjør meg knyttet til Kjære, eller andre partnere. 

Skrevet

Min erfaring sier at sæd er mere frastøtende for kvinnen enn den tiltrekker.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er det ingen tvil om. 

Sæd som kvinnen får i vagina, rumpa eller svelger vil jo tas opp i kroppen og gå over i blodbanen. Blodet frakter sæden videre opp til hjernen og den sammensmeltingen av dna som skjer der gjør at kvinnen får et biologisk nært forhold til mannen.

Anonymkode: 8ec11...337

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir nok ikke mer knyttet, men føler en annen nærhet, elsker når han kommer inni meg 

Anonymkode: 1ea38...5b5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sæd er ikke et magisk middel 

Anonymkode: 37f31...fba

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er det ingen tvil om. 

Sæd som kvinnen får i vagina, rumpa eller svelger vil jo tas opp i kroppen og gå over i blodbanen. Blodet frakter sæden videre opp til hjernen og den sammensmeltingen av dna som skjer der gjør at kvinnen får et biologisk nært forhold til mannen.

Anonymkode: 8ec11...337

😂😂😂😂

Anonymkode: 1ea38...5b5

• Liker 7
Skrevet

Det er jo lett å gjøre narr av, men dette er slik jeg føler det. Sæd, livgivende kraft, intimt, det som vi har laget barn med... Jeg liker at det skal virke. Vi har sex uten prevensjon og selv om jeg ikke kan få barn nå er det sterkt og nært at det er den samme sæden som jeg får i meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er [jenta] fra sør?

Anonymkode: 38fdb...b97

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Missfitness skrev:

Hva bruker du ondet til?

Anonymkode: 37ed0...f89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...