AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #101 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 14.8.2020 den 19.56): Tror dessverre det ofte er litt rare menn som går etter mye eldre kvinner. Du ser liksom ikke kjekkasen drasse rundt på et 14-20 år eldre dame, men ei veldreid og vakker ung dame. Det er seff unntak, som Vendela Kirsebom, som er tidligere supermodell. Men hvor mange ser ut som hun i den alderen? jeg har ikke møtt noen.. Selv om jeg synes Petter Pilgaard er lite tiltrekkende da. Men tipper han kunne dradd jevnaldrende damer med ganske bra utseende pga kjendisstatusen. Men på det jevne tror jeg en ung oppegående mann som ser normalt kjekk ut eller meget kjekk vil velge yngre kvinner. Og yngre kvinner er vakrere for menn, biologien i oss er innrettet slik. De fruktbare kvinnene er mest attraktive, så vi skal få lyst til å formere oss og ikke dø ut. Dette styres av drifter i oss, og ingen kan betvile det. Men seff har du ikke særlig draget på de unge og fagre, tar du vel best beste ting. Ei eldre dame. Men tror sjelden disse mennene er veldig attraktive. Kanskje fysisk, men avvikende personlighet, eller motsatt. De unge kjekke guttene velger ikke Berit på 40. Det må vi bare leve med. Annerledes andre veien fordi menn kan få barn lenger. Alderdom i mann vitner ofte om god omsorgsevne, noe kvinner biologisk sett søker i motsatt kjønn. Noen til å ta godt vare på barna Er derfor det oftest går den veien, eldre mann-yngre kvinne, enn eldre kvinne- yngre mann Når jeg blir 40 og hvis jeg er singel skal jeg definitivt ikke være ilag med en langt yngre mann. Vil da automatisk tenke, hva er galt med han? Enten er han rar og ingen jevnaldrende vil ha han, eller han har merkelig smak som foretrekker ei dame som nærmer seg overgangsalder (43+) fremfor ei ungdommelig og fresh kvinne. Såpass selvinnsikt skal jeg ha Men dette er bare min mening og ingen lov. 😁 Anonymkode: fc57d...e64 Har gått raskt nedover med Vendela også 😂 Anonymkode: bf2c3...098 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå