Gå til innhold

Menn på 30+ , hva tenker dere om å ha sex med eldre dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 15.8.2020 den 18.32, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ha sex med eldre dame, helt klart. Deilig sex, og deilig kjemi, hvem mot byr det?

Anonymkode: 5baec...17f

Samme her, er selv i midten av 40 åra og ei som er 10 til 15 år eldre er null stress😀 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex, ja. Forhold, nei.

I en travel hverdag holder jeg meg stort sett til den aldersgruppen selv. Jeg er 29 år, og de fleste jeg har hatt sex med de siste årene er 40-55 år gamle. De krever ikke så mye jobb å få på kroken (de som allerede er på søken etter noe), ganske rett på sak og gode i senga. Stort sett.

Senest i helgen som var hadde benyttet jeg lørdagen hos en "venninne" i nabobyen. Ikke første gang jeg er der, og det er ikke noe mas i mellom. Hun er opptatt med sitt og jeg med mitt, men innimellom møtes vi. Da er hun som sulten tiger, som ikke får nok. Suger som en gudinne gjør hun også.

Perfekt for menn som ikke vil ha noe mer enn sex. Som regel god sex, lite mas og minimalt med jobb i forkant. Love it.

Anonymkode: 12d73...5de

Skrevet

Gjør meg ingenting..

Liker 40+ milfs med litt valker eller fitness-kropp for den sakens skyld.

Anonymkode: 57192...8a3

Skrevet

10 år max men hvis man desperate, kan være 15 år!🤭

• 3 år senere...
Skrevet

I koronaen møtte jeg en dame på 52. Jeg var 33. Vi litt lei av korona begge to og vi pleide å møtes et par ganger i uka. Jeg pleide å fylle fitta hennes med spærm det var den beste sexen jeg har hatt. Hun elsket det. Vi hadde en god kjemi og begge to koste seg. Jeg savner det litt innimellom må jeg innrømme. Hun så ikke ut som hun var 52. Hun så ut som hun var kansje 41 veldig pen kropp.

Anonymkode: dd389...2c3

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I koronaen møtte jeg en dame på 52. Jeg var 33. Vi litt lei av korona begge to og vi pleide å møtes et par ganger i uka. Jeg pleide å fylle fitta hennes med spærm det var den beste sexen jeg har hatt. Hun elsket det. Vi hadde en god kjemi og begge to koste seg. Jeg savner det litt innimellom må jeg innrømme. Hun så ikke ut som hun var 52. Hun så ut som hun var kansje 41 veldig pen kropp.

Høres fantastisk ut! Skulle gjerne opplevd noe lignende med damer som var mellom 50-60.

Skrevet

Jeg traff min mann rett før 30 og jeg var 39, er 9 år og 5 mnd mellom oss. Menn har veldig ofte kvinner som er såpass yngre, ingen som reagere på det. Om han er intresert er det vel helt greit og kjøre på. 20 år så kan raskt aldersforskjellen raskere by på utfordringer er man 60 så er jo den andre 80 og man har jo som oftes veldig lang tid der man da vil være alene, eller man må finne seg en ny parnter om man ikke ønsker og leve resten av tiden uten partner. Men det er jo ditt liv og man har ingen garanti uansett om man er unge nå

Anonymkode: d8331...554

Skrevet
On 2/13/2024 at 7:33 PM, AnonymBruker said:

Jeg traff min mann rett før 30 og jeg var 39, er 9 år og 5 mnd mellom oss. Menn har veldig ofte kvinner som er såpass yngre, ingen som reagere på det. Om han er intresert er det vel helt greit og kjøre på. 20 år så kan raskt aldersforskjellen raskere by på utfordringer er man 60 så er jo den andre 80 og man har jo som oftes veldig lang tid der man da vil være alene, eller man må finne seg en ny parnter om man ikke ønsker og leve resten av tiden uten partner. Men det er jo ditt liv og man har ingen garanti uansett om man er unge nå

Anonymkode: d8331...554

Jeg tror ofte problemet for men som er på min alder (35) er at man vil stifte familie og dette kan bli vanskelig med en kvinne som begyner å nærme seg 50 årene. Hvis kvinner kunne fått barn lengre uten problem hadde nok det sett anderledes ut.

Skrevet

Helt uaktuelt. Ser ingen grunn til å gå på kompromiss med kvalitet. Nok av attraktive jenter i tjueårene som vil ligge. 

Anonymkode: 99cc8...754

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Helt uaktuelt. Ser ingen grunn til å gå på kompromiss med kvalitet. Nok av attraktive jenter i tjueårene som vil ligge. 

Du vet ikke hva du går glipp av, men det er ditt problem. Bra.for da blir det mindre konkurranse på oss som vil ha skikkelig kvalitetsex. Ingenting er som en dampende erotisk, het moden kvinne.

Anonymkode: 5c67f...b80

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Du vet ikke hva du går glipp av, men det er ditt problem. Bra.for da blir det mindre konkurranse på oss som vil ha skikkelig kvalitetsex. Ingenting er som en dampende erotisk, het moden kvinne.

At eldre kvinner liksom er bedre i senga er en myte funnet opp av eldre kvinner og menn som ikke kan få unge attraktive damer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

At eldre kvinner liksom er bedre i senga er en myte funnet opp av eldre kvinner og menn som ikke kan få unge attraktive damer.

"Mot dårer kjemper selv Gudene forgjeves", var et ordspråk.  Og det er helt rett !

• Liker 2
Skrevet

Jeg har alltid foretrukket litt eldre damer. Siden midten av 20 årene har jeg nesten utelukkende vært med damer på 40-50

Anonymkode: ea2f5...29d

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Min erfaring er at eldre damer er mye bedre i senga, det av mange årsaker, men det kommer nok mest av at de kjenner sin kropp og seksualitet bedre, er tryggere på seg selv, og ikke minst, mer erfaring. Kommer aldri til å møte en ung dame igjen 

Skrevet

Ikke spesielt interessant for meg

Anonymkode: b0502...6af

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Min erfaring er at eldre damer er mye bedre i senga, det av mange årsaker, men det kommer nok mest av at de kjenner sin kropp og seksualitet bedre, er tryggere på seg selv, og ikke minst, mer erfaring. Kommer aldri til å møte en ung dame igjen 

Vel, hvor mange unge jenter med eksepsjonell kropp har du pult? Neppe noen som helst. Så din mening går i kategorien «ikke andre valg».

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vel, hvor mange unge jenter med eksepsjonell kropp har du pult? Neppe noen som helst. Så din mening går i kategorien «ikke andre valg».

Nok til at jeg fant ut at jeg ikke ønsket de mer. Man trenger på ingen måte ha eksepsjonel bra kropp heller for å være god i sengen, da er punktene jeg nevnte over mye viktigere 

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg har alltid foretrukket litt eldre damer. Siden midten av 20 årene har jeg nesten utelukkende vært med damer på 40-50

Samme her.  Jeg havnet i seng med mora til en "halvkompis" når jeg var 24, siden har jeg aldri sett meg tilbake.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg liker godt når parteren min nyter sexen. Jeg fant en dame i slutten av 40 årene når jeg var  30. Hun lærte meg mye. Hun var skillt i 2 år å det virket som hun hadde gitt opp litt. Sexen var fantastisk å hun lagde middag når jeg kom på besøk. Hun kunne ikke bli gravid å så lenge jeg ikke hadde noen andre partnere fikk jeg lov å gjøre det jeg ville. Det var digg å gjøre ferdig jobben inni. Det var noe nytt for meg da.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...