AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #21 Skrevet 6. august 2020 17 timer siden, bullehurk skrev: Heftigt ! Kan jeg spørre hva som gjorde at du tente på henne. Du hadde ingen sperrer ifht. alderen ? Rynker, skavanker osv. ? Lurer på om jeg blir i stand til å tenne en såpass mye yngre mann når jeg blir så gammel, og det at hun turte Synes du/dere var tøffe jeg, applauderer dere. Takk. Vanskelig å forklare, men hun hadde en slags " erotisk aura" over seg. Til å begynne med tenkte jeg på ei som hadde vært litt av et støkke i sine yngre dager. Men etterhvert utviklet vi blikkontakt, og en spesiell connection. Det ble en stadig sterkere attraksjon og spenning mellom oss. I tillegg hadde hun en sprudlende og energisk personlighet. Hun hadde et ertende "kom og ta meg"-blikk som gjorde meg sprengkåt, rett og slett. Alle tilnærmelser fra meg ble besvart, så det var bare å kjøre på. På slutten visste vi bare at det skulle skje, bare ikke hvor og når. Hun skuffet så absolutt ikke i sengen, og hennes små alderskavanker ble glatt oppveiet av hennes gnistrende energi kåthet og glede. Hun hadde en glød og drive i sexen som mange yngre kan misunne henne. Vi var så seksuelt samstemte at det var ikke klokt. Det "forbudte" med aldersforskjellen, gjorde det bare litt hetere og spennende. Et ekstra krydder. Anonymkode: 5c67f...b80 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #22 Skrevet 6. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk. Vanskelig å forklare, men hun hadde en slags " erotisk aura" over seg. Til å begynne med tenkte jeg på ei som hadde vært litt av et støkke i sine yngre dager. Men etterhvert utviklet vi blikkontakt, og en spesiell connection. Det ble en stadig sterkere attraksjon og spenning mellom oss. I tillegg hadde hun en sprudlende og energisk personlighet. Hun hadde et ertende "kom og ta meg"-blikk som gjorde meg sprengkåt, rett og slett. Alle tilnærmelser fra meg ble besvart, så det var bare å kjøre på. På slutten visste vi bare at det skulle skje, bare ikke hvor og når. Hun skuffet så absolutt ikke i sengen, og hennes små alderskavanker ble glatt oppveiet av hennes gnistrende energi kåthet og glede. Hun hadde en glød og drive i sexen som mange yngre kan misunne henne. Vi var så seksuelt samstemte at det var ikke klokt. Det "forbudte" med aldersforskjellen, gjorde det bare litt hetere og spennende. Et ekstra krydder. Anonymkode: 5c67f...b80 Takk for at du deler. Ts Anonymkode: a7096...ad1 3
Msnoway Skrevet 6. august 2020 #23 Skrevet 6. august 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 40, og du på 47 er litt over hva jeg har som "veiledende maks grense". Vil si at 30 - 45 er alderspennet jeg ser for meg. Rundt 35 som mest aktuelt vil jeg si. Grensene kan strekkes noe i begge retninger, men ikke mye. Når jeg var i 20 årene så var folk på min alder (40) forhistorisk, dvs helt uaktuelt! 😄 Anonymkode: 8157b...259 Veldig ofte så ser kvinner på 47 yngre ut enn menn på 40. Jeg har ingen problemer med å få date med 10 til 15 års yngre menn. 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #24 Skrevet 6. august 2020 37 minutter siden, Msnoway skrev: Veldig ofte så ser kvinner på 47 yngre ut enn menn på 40. Jeg har ingen problemer med å få date med 10 til 15 års yngre menn. Er mann og er helt enig med deg. Selv om naturen kan være nådeløs mot enkelte eksemplar av kvinnekroppen, så holder kvinner seg jevnt over bedre enn menn. Anonymkode: 5c67f...b80 3
Ragnar89 Skrevet 6. august 2020 #25 Skrevet 6. august 2020 Eldre damer har alltid tent meg, mye mer enn yngre. Så svaret er ja 😎 4
I Grosny Skrevet 6. august 2020 #27 Skrevet 6. august 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor svarer 29 i en 30+ tråd da? Anonymkode: 54445...7fa Hallo, hvor pirkete går det an å bli! Helt kurant svar fra en som er like oppunder antydet alder. 4
Thepig Skrevet 6. august 2020 #28 Skrevet 6. august 2020 Helt greit så lenge hu er i grei form, feite og ustelte nei takk(uansett alder). Foretrekker uansett så unge som mulig, men i nøden osv....
bava Skrevet 7. august 2020 #29 Skrevet 7. august 2020 Eldre damer tenner meg så mye. Hadde sex med flere mellom 47 og 50. Det var såå deilig. 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #30 Skrevet 7. august 2020 Har funnet meg en kvinne som er 8 år eldre, er selv 33! Beste som noen gang har skjedd meg og den beste sexen! Anonymkode: a6cd0...79c 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #32 Skrevet 7. august 2020 Oppdatering, tok sjansen på en invitasjon og han sa ja med det samme 😁 Så får vi se hvordan dette blir 🙈 TS Anonymkode: a7096...ad1 7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #33 Skrevet 9. august 2020 G28 Jeg var ganske overlykkelig når det skjedde meg, hun var 46 og jeg ble utrolig tent av det, det ble flere ganger for min del. Glemmer virkelig ikke de spredte bena, så om du vil ligge med en yngre så gjør det, hun hadde vært med yngre enn meg. Jeg kan bli kåt bare av å få blikk nå, syns det er døds sexy. Tror du lett kan få flere elskere Anonymkode: 21c64...5b8 1
Bamseklemmer Skrevet 9. august 2020 #34 Skrevet 9. august 2020 Kjenner ei venninne av ex-svigermora mi som er 70 år, hun besøker jeg ganske ofte for å hjelpe henne med forskjellig ting. Hun er slank, søt og bestandig velstelt og lukter godt, og går nesten bestandig i kjole, hun har vært enke i snart 15 år. Hver gang jeg er ferdig vil hun at jeg må drikke kaffe og for å gi meg litt penger for oppdraget. Jeg avfeier pengene med et takk, men når jeg reiser meg for å gå slenger hun seg i rundt meg med begge hendene, tett i tett så jeg kjenner godt konturene av brystene og underlivet hennes. Noen ganger snuser hun godt inni øret mitt og sier tusen takk for hjelpen... Hun har nok lyst på meg, og jeg har lyst på henne... Den dagen vi sprekker kommer det til å bli heftig... 6
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #35 Skrevet 9. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: G28 Jeg var ganske overlykkelig når det skjedde meg, hun var 46 og jeg ble utrolig tent av det, det ble flere ganger for min del. Glemmer virkelig ikke de spredte bena, så om du vil ligge med en yngre så gjør det, hun hadde vært med yngre enn meg. Jeg kan bli kåt bare av å få blikk nå, syns det er døds sexy. Tror du lett kan få flere elskere Anonymkode: 21c64...5b8 Møtte han i går og jeg tror nok ikke det blir siste gang Han er 31 og ble visst veldig tent på denne aldersforskjellen. Fantastisk sex! Anonymkode: a7096...ad1 2
herzeleid Skrevet 9. august 2020 #36 Skrevet 9. august 2020 På 5.8.2020 den 23.17, AnonymBruker skrev: 10-20 år eldre enn deg selv? Synes du det er for drøyt ? Siktet meg ut en deilig fyr, men vet ikke om jeg tør å vise hva jeg ønsker. K47 Anonymkode: a7096...ad1 Det tror jeg de færreste ville hatt særlig store problemer med, såfremt situasjonen tillater det. Samtidig kan det jo være greit å sikre seg at det er med en fyr der omstendighetene/miljøet rundt ikke gjør det kleint. 2
bullehurk Skrevet 9. august 2020 #37 Skrevet 9. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Møtte han i går og jeg tror nok ikke det blir siste gang Han er 31 og ble visst veldig tent på denne aldersforskjellen. Fantastisk sex! Anonymkode: a7096...ad1 Så deilig, kos deg og nyt ! Sex blir aldri så bra som mellom moden dame og yngre mann, begge på høyden i sin libido. Flere av mine bekjente og venninner har oppdaget det samme. Min er 16 år yngre. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #38 Skrevet 9. august 2020 G28 her igjen Det var forventet det da, men så herlig å høre at det ble, det blir nok mer og bedre sex også, men du får flere runder da! så får du mange friere også, hehe Anonymkode: 21c64...5b8 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #39 Skrevet 9. august 2020 selvsagt om du ville det, så er det ikke noe å vise dine hemninger og interesse. Anonymkode: 5baec...17f
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #40 Skrevet 9. august 2020 Som godt voksen kvinne er det ingenting så avtennende enn jyplinger som snakker om "å pule ei eldre dame". Da har de ikke den nødvendige mentale innsikten og er ikke mennesketypen jeg hadde vist noen interesse, uansett hvor sjarmerende eller søt han hadde vært. Det befinner seg en ung mann rundt 20 år på bussen min av og til. Han har en sjenert, stille fremtoning, men gir meg de raske stjålne blikkene som forteller meg at han er fascinert. Møter blikket to sekunder og ser hurtig bort og ned. Litt søtt er det, men jeg kunne aldri tenkt meg å invitere. Anonymkode: f1728...318
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå