Gå til innhold

Menn på 30+ , hva tenker dere om å ha sex med eldre dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun hadde fem barn med ulike menn, men hadde kontroll på sikre perioder? Neppe. Tror heller du kan takke det faktum at hun var 46...

Anonymkode: 5960a...ff9

Ja har tenkt på det i ettertid 👍Var ung og naiv. Trolig flere menn som var tidligere hos henne. 

Anonymkode: 880c0...8f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja har tenkt på det i ettertid 👍Var ung og naiv. Trolig flere menn som var tidligere hos henne. 

Det er mulig jeg har hatt flaks med knullingen opp gjennom årene. Ikke blitt syk eller fått krav om barnebidrag. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mulig jeg har hatt flaks med knullingen opp gjennom årene. Ikke blitt syk eller fått krav om barnebidrag. 

Ikke så rart når damene lærte deg å stikke den inn der bak, og sa det var det som var riktig, og du bare sa Åååja!

😂

Nei, nå bare tøyser jeg med deg.

Skrevet

Lå mye med kvinner i 40-årene da jeg var 28-30 år. Ofte bra og kinky sex. Elsket at de var så kåt og virket å være så fri.

Anonymkode: 586a3...81b

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så rart når damene lærte deg å stikke den inn der bak, og sa det var det som var riktig, og du bare sa Åååja!

😂

Nei, nå bare tøyser jeg med deg.

Det går fint du😉

Men liker ikke rævhålet. Det et fullt av dritt og ditt skal ikke gullkuken. Den er alltid rein. Er ikke noe noe som er så godt som våt fitte på ei herlig dame 😉.

Er hun gift eller samboer er det ekstra bra 😊Kan hun varte opp med store pupper og mammakropp gir det en piff. Oralsex i 69 stilling er nice du men ikke rævhålet...møkkahålet. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går fint du😉

Men liker ikke rævhålet. Det et fullt av dritt og ditt skal ikke gullkuken. Den er alltid rein. Er ikke noe noe som er så godt som våt fitte på ei herlig dame 😉.

Er hun gift eller samboer er det ekstra bra 😊Kan hun varte opp med store pupper og mammakropp gir det en piff. Oralsex i 69 stilling er nice du men ikke rævhålet...møkkahålet. 

Ellers så har du det bra!

Anonymkode: 6c964...4da

• Liker 1
Skrevet
On 8/11/2020 at 6:52 PM, AnonymBruker said:

Tenkte slik når jeg var 16-20 ca. Min første var i 30-årene når jeg var 16. Etter 20 foretrakk jeg jevnaldrende damer og etter 25 har jeg bare foretrukket yngre damer, helst 16-20.

Anonymkode: 40358...cff

Hvor gammel er du nå?

Anonymkode: 77b17...0ba

Skrevet

jeg tenker de har erfaring av en annen verden. Og får flere orgasmer enn det jeg er vant med.

Anonymkode: 5baec...17f

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Brukeren reagerte på at noen alder/kjønnsgrupper kun var aktuell for sex. Så bekreftet jo du dette her;

Kan du prøve å omformulere dette. Jeg klarer ikke helt å forstå hva du prøver å si. 

Skrevet
13 minutter siden, herzeleid skrev:

Kan du prøve å omformulere dette. Jeg klarer ikke helt å forstå hva du prøver å si. 

Nei, beklager. Jeg skrev med den brukeren, og vi forstod hverandre utmerket. Kan du ikke heller lese det, og forsøke på nytt hvis du virkelig ønsker å forstå?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, beklager. Jeg skrev med den brukeren, og vi forstod hverandre utmerket. Kan du ikke heller lese det, og forsøke på nytt hvis du virkelig ønsker å forstå?

Brukeren hevder disse guttene hadde en fetisj. Jeg sier det ikke trenger være tilfelle. Hva er det su er uenig i?

Skrevet
6 minutter siden, herzeleid skrev:

Brukeren hevder disse guttene hadde en fetisj. Jeg sier det ikke trenger være tilfelle. Hva er det su er uenig i?

Nei, det var ikke det du skrev, du bekreftet det brukeren skrev om at noen velger bestemte kjønn- og aldersgrupper kun for sex. 

Skrevet

Tror dessverre det ofte er litt rare menn som går etter mye eldre kvinner. Du ser liksom ikke kjekkasen drasse rundt på et 14-20 år eldre dame, men ei veldreid og vakker ung dame.

Det er seff unntak, som Vendela Kirsebom, som er tidligere supermodell. Men hvor mange ser ut som hun i den alderen? jeg har ikke møtt noen.. Selv om jeg synes Petter Pilgaard er lite tiltrekkende da. Men tipper han kunne dradd jevnaldrende damer med ganske bra utseende pga kjendisstatusen. 

Men på det jevne tror jeg en ung oppegående mann som ser normalt kjekk ut eller meget kjekk vil velge yngre kvinner. Og yngre kvinner er vakrere for menn, biologien i oss er innrettet slik. De fruktbare kvinnene er mest attraktive, så vi skal få lyst til å formere oss og ikke dø ut.

Dette styres av drifter i oss, og ingen kan betvile det.

Men seff har du ikke særlig draget på de unge og fagre, tar du vel best beste ting. Ei eldre dame. Men tror sjelden disse mennene er veldig attraktive. Kanskje fysisk, men avvikende personlighet, eller motsatt. 

De unge kjekke guttene velger ikke Berit på 40. Det må vi bare leve med.

Annerledes andre veien fordi menn kan få barn lenger. Alderdom i mann vitner ofte om god omsorgsevne, noe kvinner biologisk sett søker i motsatt kjønn. Noen til å ta godt vare på barna 

Er derfor det oftest går den veien, eldre mann-yngre kvinne, enn eldre kvinne- yngre mann 

Når jeg blir 40 og hvis jeg er singel skal jeg definitivt ikke være ilag med en langt yngre mann. Vil da automatisk tenke, hva er galt med han? Enten er han rar og ingen jevnaldrende vil ha han, eller han har merkelig smak som foretrekker ei dame som nærmer seg overgangsalder (43+) fremfor ei ungdommelig og fresh kvinne. Såpass selvinnsikt skal jeg ha 

Men dette er bare min mening og ingen lov. 😁

Anonymkode: fc57d...e64

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det var ikke det du skrev, du bekreftet det brukeren skrev om at noen velger bestemte kjønn- og aldersgrupper kun for sex. 

Nei. Er du uenig får du sitere meg og vedkommende. 

Skrevet
1 time siden, herzeleid skrev:

Nei. Er du uenig får du sitere meg og vedkommende. 

Nei. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De unge kjekke guttene velger ikke Berit på 40. Det må vi bare leve med.

Jo, det gjør de faktisk. Er heller Berit på 40 som ikke velger de unge guttene, selv om de er aldri så kjekke. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men tipper han kunne dradd jevnaldrende damer med ganske bra utseende pga kjendisstatusen. 

Og likevel gjør han det altså ikke. 

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. 

Nettopp

Skrevet

Nei takk, de må være i sine beste år, ikke i begynnelsen av sine verste! 
Midten av 30-årene selv, men hadde heller gått 15 år ned enn 10 år opp hvis det var de eneste valgene. 

Anonymkode: d48ad...0d8

Skrevet

Jeg vil ha sex med eldre dame, helt klart. Deilig sex, og deilig kjemi, hvem mot byr det?

Anonymkode: 5baec...17f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...