Gå til innhold

Menn på 30+ , hva tenker dere om å ha sex med eldre dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 9.8.2020 den 9.38, AnonymBruker skrev:

Møtte han i går og jeg tror nok ikke det blir siste gang ;) Han er 31 og ble visst veldig tent på denne aldersforskjellen. Fantastisk sex!

Anonymkode: a7096...ad1

Jeg tror egentlig han ble mer tent på deg enn på aldersforskjellen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 5.8.2020 den 23.20, AnonymBruker skrev:

Mann 29 her. 

Jeg kan ikke snakke for alle men alle jeg vet om hadde gjort det..

Selv har jeg vært borti en på 55, var artig det. 

Anonymkode: e4a45...0da

Tenkte slik når jeg var 16-20 ca. Min første var i 30-årene når jeg var 16. Etter 20 foretrakk jeg jevnaldrende damer og etter 25 har jeg bare foretrukket yngre damer, helst 16-20.

Anonymkode: 40358...cff

Skrevet
På 11.8.2020 den 17.42, I Grosny skrev:

Jeg tror egentlig han ble mer tent på deg enn på aldersforskjellen.

Ja, muligens;) Han virker forresten mer erfaren enn menn jeg har møtt på min alder ;) 

• Liker 1
Skrevet

M33 her.

Har regelmessig sex med kvinner i alderen 40 - 49, og har gjort det siden jeg var 26.

Anonymkode: 02e5c...e83

• Liker 1
Skrevet
På 9.8.2020 den 9.38, AnonymBruker skrev:

Møtte han i går og jeg tror nok ikke det blir siste gang ;) Han er 31 og ble visst veldig tent på denne aldersforskjellen. Fantastisk sex!

Så deilig! Heldig fyr😃

Er 34 og kunne lett hatt sex med noen 10-15 år eldre enn meg. Egentlig vet jeg ikke helt hvor øvre grensen går, bare at min nedre grense er 20. Damer kan være flotte og deilige i alle aldre.

• Liker 2
Skrevet

Æsj så ekkelt. Må være spesielt for gamle damer å vite at noen få yngre menn liker deg kun pga en fetisj. Dette er definitivt gutter med en sær fetisj. 

Anonymkode: 64c15...cd5

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj så ekkelt. Må være spesielt for gamle damer å vite at noen få yngre menn liker deg kun pga en fetisj. Dette er definitivt gutter med en sær fetisj. 

Sier du det samme om yngre damer, som er sammen med menn som liker yngre damer?

Anonymkode: 5960a...ff9

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 38 år, men ville nok ikke strukket meg lenger enn 1-2 år opp og ned i alder. Alle er forskjellig. Jeg er kanskje litt mer nøysom og kresen i valget av kvinner da.

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier du det samme om yngre damer, som er sammen med menn som liker yngre damer?

Ja. Dette er begge mennesker med daddy- og mommy-issues.

Skrevet

Jeg hadde ikke takket nei til skuespilleren Diane Franklin på 57 for å si det slik.

Spoiler

24747954358_d97bd8184a_b.jpg

Anonymkode: f6e89...b8e

Skrevet
På 5.8.2020 den 23.17, AnonymBruker skrev:

10-20 år eldre enn deg selv? Synes du det er for drøyt ? Siktet meg ut en deilig fyr, men vet ikke om jeg tør  å vise hva jeg ønsker. 

K47

vel,da kommer du ikke lengre med den fyren.

Skrevet
5 timer siden, Høyeheler skrev:

vel,da kommer du ikke lengre med den fyren.

Joda, gjorde nettopp det hvis du leser deg litt opp i Innlegget ;)

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Joda, gjorde nettopp det hvis du leser deg litt opp i Innlegget ;)

Du har rett her. Leste ikke innleggene før jeg skrev dette.

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det trenger da ikke være noen fetisj. Det er masse unge menn som kan synes at flere eldre kvinner er tilstrekkelig attraktive for en seksuell relasjon, uten at de har noen preferanse for eldre kvinner generelt. 

Skrevet
1 time siden, herzeleid skrev:

Det trenger da ikke være noen fetisj. Det er masse unge menn som kan synes at flere eldre kvinner er tilstrekkelig attraktive for en seksuell relasjon, uten at de har noen preferanse for eldre kvinner generelt. 

Det er jo nettopp det han eller hun reagerte på!

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nettopp det han eller hun reagerte på!

Brukeren hevdet dette handlet om en sær fetisj. Min påstand er at det nok ofte, kanskje oftest, ikke gjør det men om at noen er attraktiv nok heller enn at en har en fetisj for eldre. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, herzeleid skrev:

Brukeren hevdet dette handlet om en sær fetisj. Min påstand er at det nok ofte, kanskje oftest, ikke gjør det men om at noen er attraktiv nok heller enn at en har en fetisj for eldre. 

Brukeren reagerte på at noen alder/kjønnsgrupper kun var aktuell for sex. Så bekreftet jo du dette her;

4 timer siden, herzeleid skrev:

Det er masse unge menn som kan synes at flere eldre kvinner er tilstrekkelig attraktive for en seksuell relasjon, uten at de har noen preferanse for eldre kvinner generelt. 

Skrevet (endret)
22 timer siden, Expandable86 skrev:

Så deilig! Heldig fyr😃

Er 34 og kunne lett hatt sex med noen 10-15 år eldre enn meg. Egentlig vet jeg ikke helt hvor øvre grensen går, bare at min nedre grense er 20. Damer kan være flotte og deilige i alle aldre.

Jeg tenker på en Øystein Sunde -sang: "åtti. nitti, hundråti, detta bynner rekti å bli triveli, hundråtrædve, hundråførr, de ække grenser for hva denna gutten tør!"

Jeg tror kanskje sangen heter "Politimann i sivil."

Endret av I Grosny
Skrevet
På 5.8.2020 den 23.17, AnonymBruker skrev:

10-20 år eldre enn deg selv? Synes du det er for drøyt ? Siktet meg ut en deilig fyr, men vet ikke om jeg tør  å vise hva jeg ønsker. 

K47

Mann i siste del av 20 årene har hatt  jevnlig sex med to herlige voksne damer. Den ene 46 og andre 58. De er de beste jeg har hatt sex med av flere.

Begge var mødre og kunne tydeligvis behandle meg og kuken 😉 for å få sitt. De ga veldig mye tilbake. Ikke att jeg ble noe mer tent av de enn andre damer, men de var utrolig dyktige og har lært meg mye som jeg har benyttet på yngre damer senere 😉

Hun på 46 hadde fem barn med forskjellige menn og var fantastisk seksuelt. Hun brukte ikke p-piller kun sikre perioder. Var skeptisk til å begynne med når kondom ikke var tema for henne.  Men hun hadde kontroll viste det  seg. Vi holdt på i flere år før jeg flyttet. 

Anonymkode: 880c0...8f6

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hun hadde kontroll viste det  seg.

Hun hadde fem barn med ulike menn, men hadde kontroll på sikre perioder? Neppe. Tror heller du kan takke det faktum at hun var 46...

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...